*part 9*

607 78 1
                                    

AUTHOR POV

Haeun dan jay masuk ke dalam mall...mereka pergi ke tempat membeli makanan terlebih dahulu...

"eh broo lama tak nampak"-sapah kawan jay yang melihat haeun dan jay beberlanja...

"Ha biasalah , sebok sebab sekolah"-jawab jay sambil bertepuk tangan dengan kawannya...

"Makwe ke bro??"-soal kawannya sambil menunju haeun...haeun dan jay saling berpandang...haeun menggeleng pelan agar jay tidak menjawab yang dia ialah girlfriendnya...

"Ha'ah makwe aku"-jawab jay santai...haeun memusing bebola matanya malas...lalu pergi meninggalkan jay bersama kawannya sementara dia pergi mencari barang yang ingin di beli...

Haeun berpusing ii mencari makanan yang perlu di bawa olehnya dan abang...agar dalam perjalanan mereka tidak berasa lapar...nak dekat beberapa minit juga dia memilih barang tapi kelibat jay belum sampai ii...

AUTHOR POV END

****
HAEUN POV

Ishh mana dia ni...naik penat aku tunggu kat sini...takkan dia tak nak beli makanan kot...aduhh menyusahkan orang betullah...

Kalau aku tahu baik aku pergi sorang ii...dari datang dengan dia bukan membantu pun...

"penat tunggu jay"-suara di belakang aku endahkan...padan muka dia siapa suruh tinggal orang...penat tau belanja sorang ii ni...

"alooo marah la tu orang tak layan...meh sini orang bawakan troli"-katanya lalu mengambil troli dari ku...aku masih tidak pedulikan dan memilih makanan untuk di beli...

"Ambik je mana haeun suka , banyak ii pun takpe...biar jay yang bayarkan...ambik juga untuk abang ipar kat rumah tu"-katanya...aku pusing menghadap dia...dia senyum manis sementara aku menyampah dengan dia...

dia senyum manis sementara aku menyampah dengan dia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"kau tak nak beli apa ii??"-soalku

"pilihkan lah untuk jay...jay malas nak pilih ii makanan ni"-katanya

Aku pun apa lagi...hentam jelah apa yang dia makan dengan tak makan...aku peduli apa??...memang padan dengan mukanya...siapa suruh aku pilihkan MUAHAHAHA....

"Dah selesai??"-soalnya...aku balas dengan anggukan...dia tengok troli yang ada di depannya...

"sikit je ni??"-katanya lagi

"Yelah takkan nak beli banyak ii pula"-jawabku

"haih kalau orang dah suruh ambik tu ambik jelah....jaga troli ni kejap"-balasnya lalu hilang entah ke mana...

Aku pun apa lagi...tengok ii makanan ringan kat kiri kanan sambil tunggu dia balik...entah ke mana dia pergi aku pun dak dak tau...

Hoi!!!....dia ni pergi mana juga...lama namatyy dah aku tunggu...punya tebal aku pakai mekap ni last ii kena tinggal jadi buruk aduhhh kau tunggu kau sampai ni...

B U L L YWhere stories live. Discover now