*part 11*

526 77 6
                                    

AUTHOR POV

"Oppa tunggulah berat ni nak bawa"-rengek haeun sambil mengeluarkan begnya dari bonet teksi yang mereka naik...

"Orang suruh bawa baju yang kau gi bawa batu kenapa???...dah sini biar oppa bawakan , haeun bawa makanan oppa ni"-bals heseeung lalu mengambil beg haeun dan memberikan dia beg galasnya...

"Celah mana batunya??...itu semua makanan yang jay suruh bawa lah...tak masuk lagi dalam beg galas ni"-kata haeun sambil satu tangannya menggalas begnya dan satu tangan lagi memegang beg abangnya...

"Ha sampai pun dua beradik ni...ingat tak datang ii"-tegur sunghoon

"Asal cikgu dah datang ke??"-soal heeseung

"Belum...cikgu kata tunggu jam lapan sekarang baru jam tujuh empat puluh"-jawab sunghoon

"Sunghoon oppa pasangan dengan siapa?"-soal haeun

"Dengan yerin...haeun pula??"-soalnya balik

"haeun de--"-ayat haeun terpotong terdengar satu suara yang seperti memanggilnya..

"Sayanggggggg"-haeun pura ii tidak mendengar siapa gerangan suara tersebut...kerana dia tahu pemilik bagi suara itu ialah jay...

"Sini beg biar jay bawakan"-kata jay yang baru sampai di hadapan mereka...lalu dia mengambil beg haeun dari heseeung...

"Jom duduk kat sana berdiri kat sini penatlah"-kata jay lalu menarik tangan haeun...

Haeun memandang abangnya... heseeung hanya tergelak kecil...haeun memandang abangnya seperti 'tolonglah aku kau berdiri kat situ kenapa lagi'...namun lain di sangka haeun...

"Dah sini beg oppa korang pergi lah dulu berdua ii an"-kata heseeung lalu mengambil begnya dari haeun...haeun pandangan abangnya tajam...

"gomawo heseeung"-kata jay lalu mereka berdua berjalan pergi ke tempat duduk yang di sediakan...

"Haeun dah makan??"-soal jay

"Dah"-jawab haeun ringkas

"Yang lain mana??...tak nampak pun"-soal haeun melihat sekeliling tidak menemukan kawan ii nya...

"Tu dorang"-jawab jay sambil menunjuk ke arah kawan ii mereka yang datang bersama menuju ke tempat mereka...

"lama tunggu??"-soal jake

"Baru je...btw kau jake siapa pasangan kau??"-soal jay balik

"Budak kelas jera....namanya kim somi kalau tak silap aku"-jawab jake cuba mengingatkan siapa pasangannya...

"Eh tu bas dah sampai , jomlah nanti lambat"-ajak niki...lalu mereka semua pergi menuju ke arah bas dan mendengar sedikit ceramah dari cikgu...

Selepas itu mereka semua meletakkan beg di bonet bas yang besar....dan naik lalu duduk di tempat masing ii bersebelahan dengan pasangan masing ii...

Kedudukan tempat di bas ialah... heseeung dan pasangannya duduk di tempat paling depan..sementara jay dan haeun duduk di belakang mereka...sebelah tempat duduk heseeung ialah sunghoon dan yerin...

Di sebelah jay pasangan jungwon dan jera... haeun duduk di tepi tingkap berhadapan dengan abangnya...niki dan seonyeon pula duduk di belakang jay dan haeun...haeun duduk di depan soenyeon dan jay duduk di depan niki...di sebelah niki pasangan jake dan somi...dan di belakang ii mereka adalah pelajar ii lain yang terpilih...cikgu ii pula naik kereta sendiri...

author : kau fahamkan??...tak faham baca banyak kali sampai faham...tak faham juga buat ii faham...

AUTHOR POV END

B U L L YWhere stories live. Discover now