stream jangan tak stream (☞^o^) ☞
JAY POV
Penat juga rasanya keluar sekejap demi mencari kebenaran hokhokhok.... rehatkan diri jelah...
Sekarang aku baring di katil ku yang empuk lagikan gebu yini uwuwu melihat gambar ii yang sebelum di katakan aku 'lupa ingatan'...
Seketika aku berasa diri seperti seorang yang 'bodoh'
Sebab?
Sebab aku pergi jumpa perempuan tu and still tak percaya apa yang dia kata...nak kata dia edit , ni dari camera aku... mustahil dia boleh edit...
Aduhh Park Jeongseong bodohnya anda...siann eomma and appa lahirkan anak macam kau...
Tulah kecik ii tak nak mampos dah besar menyusahkan orang je keje aku...
author : perli diri sendiri nampak... Padan dengan muka kau !
Diam!!! , Diam sebelum aku kahwin dengan readers....
author : macam jelah readers nak kat kau , kau je takut serangga...
Eh kau ni kan dah lebih ni dah lebih...
EH EH KE MANA AKU NI , OKOK BACK TO STORY....
aku mula memandang langit bilik yang kosong sambil memikirkan sesuatu yang belum di selesaikan di kepala otak aku...
"Kahwin??5 bulan lagi aku kahwin dengan jiyoon??"
Gumam ku sendiri melihat diding yang bercorakkan coklat berperisa browse di hiasi dengan coklat cadbury...okok gurau , aku lapar sebenarnya...
"SAYANG!!!"
aku mendengar jeritan orang yang berada di luar bilik ku ingin meluruh masuk...aduhh kacau betullah dia ni kang aku ikat kat pokok krismas dah boleh santa clurs datang ambik dia jadi bini...
"SAYANG!!!!!!!!"
makin kuat pulak jeritan ni...apa dia ingat rumah ni rumah bapak dia ke??kalau dia yang bayar takpe juga , ni dah lah menumpang astu nak sayang ii bagai geli bongok sumpah geli...
"SAYANG"
hmm bukan dia la kalau tak main masuk je bilik aku...dengan tergedik ii lagi datang kat arah aku astu peluk lengan...
Sepak kang ada juga kejap lagi mati kat sini... astaghfirullahalazim Jay sabar dia balik bini kau...
Rilek kimchi kan ada UwU
"Kenapa you melamun ni??"-soalnya
"Kau tak sekolah ke??kenapa beberapa hari ni kau tinggal sini??"-aku balas soalannya dengan soalan ku yang kasar...
"You mom said i perlu tinggal kat sini supaya untuk rapatkan hubungan silaturrahim kitewww"-balasnya dengan nada yang menjijikkan...
"Kan lama lagi , 5 bulan sempat kau mati"-ketus ku kasar
"ih apa you ni kata kasar ii kat i"-marahnya sambil memukul lengan ku...
"Dah tu? Masa aku kena buli dulu kau ada kesian kat aku??"-soalku lagi dan dia terdiam seribu bahasa...
FLASHBACK
Sebelum jay pergi bertemu dengan haeun dia singgah di satu cafe untuk bertemu dengan seseorang yang mungkin dapat menjelaskan sedikit sebanyak...
"Kau ingat masa dulu ii aku buli kau then jiyoon----"-ayat jungwon terpotong
"Ye aku ingat , semua aku ingat"-kata jay
YOU ARE READING
B U L L Y
Teen Fiction-bully- Takdir memang tak seindah yang kita bayangkan . start : 29 oktober 2020 end : 19 february 2021 fyi ; jalan cerita tuggang langgang dengan tatabahasa yang tak betul dan typo di merata tempat , sekian .