2.Bölüm 🌸

3.2K 225 69
                                    

Umarım beğenirsiniz 🙏🏻

İyi okumalar 🌸

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

"30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim."

Batuhan, Eymen'in bu fikrine çok şaşırmıştı aslında. Arkadaşı eşcinsel miydi? Çok uzun süredir tanıyordu arkadaşını ve hiç böyle bir şeyden söz etmemişti. O da böyle bir belirti farketmemişti.

"Eee ne diyorsun?" diye sordu Eymen tekrar.

"Sen ciddisin..." dedi Batuhan üstündeki şaşkınlıkla.

"Tabiki ciddiyim. Herkesin böyle sözleştiği biri vardır. Hadi söz ver. 30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim." dedi gözleri parlayarak ve serçe parmağını karşısındaki çocuğa uzattı.

"A-ama..." derken sözü Eymen tarafından kesildi.

"Sevgilin yok. Sevgilim yok. Aşık olmaktan korkuyorsun, bende korkuyorum. Yaşadığımız ülke bu tarz evliliğe müsait. Bana böyle bir söz veremez misin?" diye sordu Eymen. Batuhan sağ elinin serçe parmağını Eymen'in serçe parmağına dolarken, gözlerine bakarak cevap verdi.

"Tamam. Söz. 30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsem seninle evleneceğim."

Ilk bölümler kısacık olduğu için özür dilerim ama bu artık benim geleneğim haline geldi. Bütün kitaplarımda ilk bölümler kısa oluyor.

Neyseee kurguyu nasıl buldunuz bakalım 🤗

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Hepinizi seviyorum ve kocaaaammaaaan öpüyorum 😘🥰

SÖZ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin