14.Bölüm 🌸

1.8K 157 60
                                    

İyi okumalar 🌸

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

"Bugün ne yapalım? Yemeği dışarıda mı yiyelim yine?" dedi Eymen. Yine akşam olmuş, şirketten çıkıyorlardı.

"Benim canım acayip lahmacun çekiyor ya. Bizim eskiden hep gittiğimiz o Türk restoranına gidelim. Lahmacun var orada." dedi Batuhan. O lahmacun deyince Eymen'in de canı çekti.

"Şunu diyene kadar aklımda yoktu ama benim de canım çekti. Hadi gidelim." dedi ve yine Batuhan'ın arabasına binip o dedikleri yere gitmek üzere yola çıktılar.

Kısa sürede geldiler restorana. Dışardan bakılınca görüntü değişmiş görünüyordu. Uzun süredir gelmemişlerdi ve içerisinin dekoru da biraz değişmişti. Biraz da büyütmüşlerdi mekanı. Batuhan ve Eymen hemen üst kata çıktılar. Cam kenarında bir masaya oturup, garsonu beklemeye başladılar.

Eymen bu sürede ceketini ve kravatını çıkarmış, gömleğinin kollarını kıvırıyordu. Batuhan, Eymen'in bu halini görünce aklına yine, geçen başka bir restorandayken düşündüğü görüntüler geldi. Ama hemen toparladı kendini.

Garson kız geldi siparişlerini almak üzere. Eymen'i beğeniyle süzdü ve siparişlerini alıp gitti. Kızın bakışları Batuhan'ın gözünden kaçmamıştı ama Eymen fark etmedi bile. Batuhan biraz eğildi ve sesinin tonunu düşürerek konuştu.

"Yakanı kapat biraz." dedi. Eymen şaşkın bir şekilde baktı öylece.

"Ha?!" diyebildi sadece. Batuhan bir kez daha tekrarladı.

"Yakanı kapat. Kız çok acayip bakıyor." dedi. Eymen afallamış bir şekilde başıyla onayladı Batuhan'ı ve elleri düğmelerine gitti. Bir düğmesini kapatınca Batuhan'ın da içi rahatladı. Kız tekrar geldi bu kez siparişleri getirdi. Yine Eymen'e bakıyordu. Batuhan dayanamayıp müdahele etti. "Sanırım birine benzettiniz?" dedi. Kız Batuhan'a baktı irkilerek.

"Buyrun?" dedi korkarak. Eğer şikayet edilirse işinden olabilirdi.

"Sevgilimi diyorum, birine benzettiniz sanırım?" dedi. Kız gözlerini irice açtı. Eymen de aynı şekilde bakıyordu Batuhan'a.

"Y-yok, be-ben sadece..." derken Batuhan sözünü kesti.

"Neyse, bu kez görmezden geleceğim. Bir dahaki sefere aynı şekilde tolerans göstermem." dedi. Kız teşekkür ederek ayrıldı yanlarından. Eymen hâlâ şaşkın bir şekilde bakıyordu Batuhan'a.

"Neden?" dedi fısıltıyla. Aslında sesi çıkmamıştı heyecandan. Böyle davranıp, umut verip sonradan bir şey olmamış gibi davranmaya ne kadar devam edecekti? "Neden yapıyorsun bunu?" dedi Eymen. Batuhan, Eymen'e baktığında yüzünün kızarmış olduğunu gördü. Kendi yüzü de alev alev yanıyordu ve Eymen'den farklı sayılmazdı.

"Anlatacağım. Ama şimdi değil. Bekleyebilecek misin? Bir şeylerden emin olmak için zamana ihtiyacım var." dedi. Eymen sadece başını salladı. Yemek yiyecek halleri kalmamıştı ama zorla da olsa yemeklerine odaklandılar.

Batuhan, Eymen'e nasıl açıklayacağını düşünüyordu yemek sırasında. Eymen ise Batuhan'ın ne diyeceğini düşünüyordu. Aynı şeyleri düşünüp, hiç birşey yansıtmamaya çalışıyorlardı ve bu çok zordu.

Eymen'den önce Batuhan mı açılacak dersiniz?

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum 💜

SÖZ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin