İyi okumalar 🌸
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
"Ben... Ben hemen geliyorum." dedi ve kaçar gibi banyoya gitti Batuhan. Kırdığı pottan sonra acayip utanmıştı ve bir şekilde kaçması gerekiyordu oradan. Çünkü Eymen'e açıklayamazdı bunu. Aynada kendisiyle göz göze geldi. Yüzü kızarmıştı. Kendine kızmaya başladı. 'Aptalsın sen aptal. Onun duygularından emin olmadan nasıl böyle bir şey dersin sen?! Ya o aynı duyguları paylaşmıyorsa, o zaman ne olacak? Ne diyeceksin şimdi içeride? Akıllanmazsın sen!' dedi ve yüzüne birkaç kez su çarptı. Yüzünü kuruladıktan sonra derin nefesler aldı ve çıktı banyodan.
Odaya geçtiğinde Eymen film arıyordu yine. Batuhan, eğer Eymen konuyu açmazsa o da bir şey demeyecekti. Böylesi daha iyiydi.
"Istersen korku filmi açayım. Kanlı kanlı." dedi Eymen Batuhan'a bakmadan. Belki bir miktar kızmış olabilirdi o an kaçtığı için.
"Şey... Kan falan iyi gitmez şimdi aslında." dedi Batuhan mırıldanarak.
"İyi o zaman gerilim filmi açayım. Hem ortama da uygun." dedi bu kez. Batuhan, Eymen'in bu hallerine anlam veremese de tırsmıyor da değildi.
Eymen'de kendini sorguluyordu bir yandan. Neden böyle davranıyordu? Belli ki Batuhan, ona karşı aynı şeyleri hissetmiyordu ama bu neden bu kadar üzmüştü ki? Elindeki kumandayı koltuğa bırakıp geriye yaslandı.
"Seç bir şey de izleyelim o zaman." dedi mırıldanarak. Sinirle, elini cips kasesine daldırdı. Batuhan'da o ana ayak uydurmak zorundaydı ve film seçip, herşeyi akışına bırakmayı tercih etti.
...
"Burda kalabilirsin istersen." dedi Batuhan, Eymen'e. Akşama kadar film izlemişlerdi ve Batuhan, aralarındaki soğuk rüzgardan dolayı epey üşümüştü. Ama yine de Eymen'in gitmesini istemiyordu.
"Yok ya gideyim en iyisi. Ev boş kalmasın. Ne olur ne olmaz?" dedi atkısını boynuna sararken.
"Havalar soğuk ama gidene kadar üşüyeceksin." dedi Batuhan.
"Bir şey olmaz. Zaten şurası yürürüm hemencecik." dedi. Eymen, ısrarla gitmek istiyor , Batuhan ısrarla göndermek istemiyordu.
"Norveç'in soğuğunu bilmiyorsun sanki Eymen." dedi Eymen'in boynundaki atkıyı çıkarırken. Eymen sadece şaşkınlıktan büyümüş gözlerle ona bakıyordu. "Geç içeri. Ben şimdi kahve yaparım. İçeriz sıcak sıcak. Yarın da pazar. Pazar kahvaltısı ederiz. Harika olur." dedi ve içeri geçti. Eymen, arkasından şaşkın bir şekilde arkasından bakarken, bir kez daha karşı koyamamıştı Batuhan'a.
Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻
Sizleri seviyorum 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ (BxB)
Romantizm"30 yaşına kadar kimseyle evlenmezsek birbirimizle evlenelim." dedi sarışın genç, siyah saçlı gence. Siyah saçlı genç duyduğu şeye çok şaşırsa da uzun sayılmayacak kadar bir süre düşündü. Etrafındaki herkesin boşanmasından gözü korkmuş, o da aynı du...