4.Bölüm 🌸

2.9K 211 38
                                    

İyi okumalar 🌸

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

"Eymen, yandım ben. Bittim mahvoldum." diyerek girdi ofise Batuhan. Daha sabahın dokuzuydu ve Batuhan paçaları tutuşmuş gibi dört dönüyordu Eymen'in ofisinde. Eymen sabah çayını içerken, şaşkınlığından zorda olsa sıyrılıp Batuhan'ın yanına gitti.

"Batuhan dur. Neler oluyor anlat?" dedi endişeli bir şekilde Batuhan'ın omuzlarından tutarak. Batuhan, Eymen'e bakınca endişeli bakışlarını gördü. Onu daha fazla endişelendirmemek için kendini toparlamaya çalıştı. Eymen'in odasında bulunan koltuğa oturdular beraber. Eymen, destek olmak için Batuhan'ın sol elini, ellerinin arasına aldı. Batuhan'ın içi sıcacık olmuştu bu hareket karşısında. Eymen, bu kez yumuşak bir sesle ve sakin şekilde konuştu. "Nedir seni bu kadar telâşlandıran şey?" diye sordu. Batuhan gerilse de kendini toparlaması gecikmedi.

"Annem... Annem beni evlendireceğini söyledi. Senin evleneceğin yok bu gidişle bu olaya ben el atıyorum dedi. Eymen, ben nasıl evlenirim? Yapamam ki." dedi. Son cümle dudaklarından fısıltı gibi dökülmüştü. Evlilik kelimesi Eymen'i de rahatsız etmişti. Ama neden? Sonuçta birini bulamazlarsa birbirleriyle evleneceklerdi, biri olursa kural geçersizdi. Eymen'i rahatsız eden neydi?

Peki Batuhan? O neden korkmuştu bu kadar? Neden hemen Eymen'e koşmuştu? Eymen onu nasıl kurtarabilirdi ki? Bunu düşünerek gelmemişti aslında Eymen'e. Sadece... Gelmişti. Onun yanında olmak istemişti ve Eymen'e gelmişti. Bu durumdan kurtulmak istiyordu. O, Eymen'e  verdiği sözü tutmak istiyordu. Neden mi? Çünkü... Çünkü o, sözünün eriydi. Öyle düşünüyordu. Buna dayanarak o sözü tutmak istiyordu. Yalnız farklı şeylerde oluyordu bu ikilinin arasında. Hesaba katmadıkları bir şey.

Şimdi ikisininde aklını kurcalayan, kalplerini zorlayan bir şeyler oluyordu.

Selam! Nasılsınız bakalım?

Bide kitap nasıl gidiyor? Sevdiniz mi?

Yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻

Sizleri seviyorum ❤

SÖZ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin