Zastala som a zabodla som doňho svoj pohľad.
„T-to..to myslíš vážne?“ spýtala som sa ho a skúmala som jeho výraz tváre.
„Samozrejme, inak by som ti to nepovedal,“ povedal potichu, no neuhol pohľadom.
Stála som na mieste a nevedela som ako na to zareagovať. Nebola som pripravená na takéto niečo. Viem, sme viac ako kamoši, ale…nemyslela som si, že mi po takom krátkom čase povie, že ma ľúbi pomyslela som si. Stále som naňho pozerala s vypúlenými očami a pochopiteľne som ho teda dostala do prekérnej situácie.
„Prepáč, ja len..vieš čo, nechajme to tak,“ povedal smutne a vybral sa smerom k domu.
„Nie Harry, počkaaaj,“ pohla som sa rýchlo za ním a chytila som ho za ruku.
„Aj ja ťa ľúbim... veľmi,“ pozrela som mu do očí a pobozkala som ho.
Áno, ľúbim ho. Z celého srdca, len ma dosť zaskočilo, že mi to povedal teraz. Len tak, z ničoho nič, keď som to vôbec nečakala. Navyše neviem či to nie je ešte príliš skoro. Veď sa poznáme len pár dní kolovali mi mysľou myšlienky.
Neopätoval mi bozk a po chvíli sa odo mňa odtiahol a smutne sa mi zapozeral do očí. „Nehovoríš to náhodou preto, že ma ranila tvoja reakcia?“
No do riti, nevedela som, že je až taký senzitívny pomyslela som si.
„Samozrejme, že nie!“ zamračila som sa naňho „Teraz si zas urazil ty mňa, neviem či si to ešte niekedy u mňa vyžehlíš,“ zavrela som oči a tvárila som sa najurazenejšie ako som len vedela aj keď mi bolo do smiechu.
Potichu sa zasmial a pritisol si ma k sebe. „Hm, ešte sme nedokončili tú prechádzku,“ ozval sa s úsmevom.
Pozrela som naňho a opätovala som mu úsmev. „Tak poď, ideme,“ zavelila som a už sme si ruka v ruke vykračovali.
Cestou sme kecali o úplných blbostiach. Dozvedela som sa, že kedysi bol frontmanom v istej kapele, ktorá niesla názov White Eskimo. Samozrejme komu inému než samotnému Harrymu by napadlo také originálne meno. Taktiež mi porozprával o svojej rodine a ja som sa v mojej hlave začala zaoberať prvým stretnutím s jeho rodinou. Príjmu ma? Budem sa im páčiť? Hovoril im už o mne?
„Melanyyy,“ zaspieval Harry a začal sa smiať.
„Ups, už zase? Prepááč,“ ospravedlňovala som sa mu za svoju zamyslenosť.
„Dobre, ale musíš mi povedať, nad čím si tak tuho premýšľala,“ usmial sa na mňa.
„Noo,..mysľou mi prebehla otázka,“ povedala som opatrne.
Zdvihol obočie a čakal. No keďže som bola ticho spýtal sa: „Aká otázka?“
Pozrela som sa do zeme a s hlbokým nádychom som ju zopakovala, tentoraz nahlas. „Hovoril si o mne svojej rodine?“
Chvíľu na mňa hľadel a premýšľal. Nevedela som, či je to dobré znamenie alebo práve naopak.
„Vedia o tebe,“ odvetil napokon.
Do kelu, povedal to tak divne pomyslela som si.
„A..?“ nabádala som ho, aby pokračoval.
„Ok, poviem ti to tak, ako to je.“
Keď to povedal, prebehol mi mráz po chrbte a ja som vedela, že to bude zlé.
„Dozvedeli sa o tebe z novín. Veď vieš, vtedy tí blbí paparazzi. No a..myslia si, že ..“ povedal pomaly a následne na to zmĺkol.
„No tak to už vyklop konečne,“ povedala som s napätím v hlase.
„Myslia si, že si len kamoška na úlety,“ povedal napokon bez okolkov a pozrel do zeme.
Moje srdce vynechalo pár úderov a ja som mala pocit, že omdliem. To fakt vyzerám ako nejaká lacná štetka? pomyslela som si nahnevane.
„Mel, ja..chcem ťa čo najrýchlejšie predstaviť svojej rodine. Chcem, aby videli, že si super dievča a hlavne, že ťa skutočne ľúbim,“ povedal a chytil ma za ruku.
V tom momente som sa zmohla len na krátke prikývnutie. V očiach ma pálili slzy a v hrdle som mala obrovskú hrču, ktorej som sa nevedela zbaviť. Harry ma objal a ja som mu objatie opätovala.
„Uvidíš, obľúbia si ťa. Budú z teba nadšení,“ utešoval ma.
Chabo som sa usmiala a on mi dal pusu na koniec nosa. Bolo to milé a tak sa môj neveľký úsmev roztiahol do širšieho. Vtom sa poriadne rozpršalo a my sme boli stále uprostred lesa. Rýchlo som ho schytila za ruku a ťahala ho preč. Keď som uvidela to, čo som hľadala, pridali sme do kroku.
Ešte ako malé deti sme s Naty mali svoju tajnú skrýšu, o ktorej samozrejme vedeli naši rodičia, keďže nám ju postavil otec, v lese. Bol to maličký domček, ktorý sme si zariadili a postupom času sme si ho zútulňovali. Mali sme tam gauč s vankúšmi a dekami, stolík, stoličky, kreslo, maličkú skrinku s knihami a truhlicu s „pokladmi“. Elektriku sme tam síce nemali, ale mali sme tam rôzne svietniky, lampáše a najnovšie aj led diódky, ktoré priniesla Naty. Vraj to vyzerá s nimi ešte útulnejšie.
„Páni, je to tu pekné,“ povedal Harry, keď sme už boli dnu.
„Diky. S Naty sem občas zájdeme, ak si chceme prevetrať hlavu,“ odvetila som mu a zapálila som sviečky v lampášoch a zapla svetielka.
„Páči sa mi tu,“ zašepkal mi do ucha Harry a mňa prekvapila jeho náhla blízkosť. Prebehol mi po chrbte mráz, ale tentokrát to bol príjemný pocit.
„Som rada,“ odvetila som mu a otočila som sa k nemu tvárou.
Vytratilo sa medzi nami tých pár centimetrov, ktoré nás od seba delilo. Naše pery sa spojili a ja som sa cítila ako v siedmom nebi. Bola som šťastná. Už len to, že ma ľúbi ma robilo najšťastnejším človekom na Zemi. Ani neviem ako a už sme sedeli na gauči a Harry ma nežne bozkával na kľúčnu kosť. Jemne som mu zašla rukou do vlasov a ticho som mu vzdychla do ucha. To ho primälo k tomu, že sa jeho ruka posunula na moje stehno a postupne mi začal vyhŕňať šaty. V hlave mi v tom momente zaznel varovný signál a ja som ho chytila za ruku.
„Harry, prosím, ešte nie,“ povedala som prosebným hlasom.
Pozrel mi do očí a usmial sa. „Ok kvetinka, nechcem ťa do ničoho nútiť,“ povedal s úsmevom a ja som mu bola vďačná, že na mňa nenalieha.
Pobozkala som ho a poďakovala, no vtom som si všimla, že Harry má “menší” problém.
S pobavením som mu pozrela na rozkrok a provokačne som sa spýtala: „Ehm, ..ako to vyriešiš?“
Zhlboka sa nadýchol a s úškľabkom povedal: „No, nič iné mi neostáva len to rozchodiť.“
Bolo mi smiešno, ale zároveň mi ho bolo ľúto, lebo som ho do tejto situácie dostala ja. Snáď mi to odpustí pomyslela som si v duchu a radšej som si zahryzla do pery, aby som sa nahlas nerozosmiala.
Čaaauko :)) Opäť sa hlásim s novou časťou :) Pevne verím, že vás aspoň trochu zaujala a môžete to potvrdiť zanechaním hviezdičky a komentu :P :D
Inak počuli ste o tom, že Harry napísal a nahral duet s Meghan Trainor? Fúú, som zvedavá čo to bude až to bude vonku :))
Kooomentujte, hvieeezdičkujte a máte za to u mňa...hmmm, neviem čo :D Venovanie môže byť? :D
P.s.: netešte sa na novú časť, bude krutáááá :P
BINABASA MO ANG
I love my destiny (POZASTAVENÉ)
FanfictionToto je moja prvotina, tak snáď to nebude až také hrozné a bude sa vám to páčiť :) *Kratučký úvod* Príbeh dievčaťa, ktoré sa bezhlavo zamiluje do slávneho speváka, ktorého pozná snáď celý svet. Príbeh je plný zvratov, lásky i smútku a nevyslovených...