wasz związek jest bardziej słodki czy żywy i namiętny?

427 15 5
                                    

nie chcę tu nikogo odstraszać, to nie jest podział na rodzaje miłości, a raczej czy jesteście taką słodką, pełną bajek parą, czy tą bardziej pełną wizji i pragnienia przebywania ze sobą. Czyli czy jesteście z głową w chmurach czy stąpacie po ziemi z kwiatami u stóp.
Jest to taki cukrzycowy rozdział
•ू(ᵒ̴̶̷ωᵒ̴̶̷*•ू) ​ )੭ु⁾ ​♥♥♥

꧁꧂


• newt — jesteście realistami, ale wasz związek (jak to określa Leta) jak "czekoladowy kogel mogel z watą cukrową i żelkami". Wasza miłość jest pełna uroczych niespodzianek. Kochacie wspólnie pracować czy po prostu czytać książki i szeptać słodkie słówka, a rumieńce, zawstydzenia czy ekscytacji, często okalają wasze nosy. Możnaby było was nazwać najsłodszą parą Londynu, tylko zawinąć w kocyk i zauraczać się wami.

• grindelwald — ktoś postronny uznałby was za surową, ułożoną parę, i błędnie. Pomimo, że nie rozmawiacie wiele o waszym związku z innymi, to jednak jest między wami ta łagodność, której nikt by się po was nie spodziewał. Doceniacie każdą wspólną chwilę, a Gellert uwielbia ci powtarzać, że cię kocha. Pomimo, że ukazywanie emocji to wasza nie-umiejętność, to przy sobie nawzajem czujecie się... kochani, dopełnieni.

• albus – wasz związek można nazwać bardziej żywiołowym — są to wspólne rozmowy i chęć kontaktu jak przytulas czy wspólny sen w łóżku. Kochacie być blisko siebie oraz robić sobie niespodzianki. I ganiać się po korytarzach jak za dawnych czasów.

• credens — wasze duo to uosobienie wsparcia i kilogramu pianek. Jesteście dla siebie najważniejsi i nikt wam nie może odebrać. Jesteście dla siebie ostoją, a wspólne kakao i rozmowy inicjowane przez twego cudownego chłopaka to miód na serce.

• flamel — wiecznie rozbiegani — jesteście jak nastolatcy, kochacie chodzić na spacerki i trzymać się za ręce. Nie jesteście jakoś skupieni na czułościach słownych, ale wasze patrzenie na siebie tak jakby ta druga była całym światem wprawia obok ludzi w zakłopotanie.

• seraphina — pomimo ważych poważnych pozycji jesteście wiecznie uśmiechniętą parą z zamiłowaniem do słodkich uszczypliwości. Więcej powie wam wasz stalker — Graves
(͡° ͜ʖ ͡° )

꧁꧂

mam do was dość ważne pytanie — formułą każdych preferencji jest... „wasz pierwszy raz” czy coś w tym stylu, ja bym chciała to ciut inaczej napisać, ale... jak wy to widzicie? nie chcę tego rozdziału jakoś bóg wie jaki, mam plan napisać taki pośredni do wszystkich i dwa... kXrwa no erotyki-shoty z gellertem i newtem dla starszych czytelników.
ale do pierwszego głównego — podacie jakieś idee jak chcecie zobaczyć ten rozdział?


Fantastic Beasts preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz