I oto jest dziesiąta w nocy trzydziestego listopada, gdy muszę wam oznajmić, że oto nadszedł koniec preferencji!
Były to dla mnie niesamowite chwile, mogąc sparingować was z tymi wspaniałymi postaciami. Były to dość nietypowe preferencje, ponieważ bardziej tu się skupiłam na minihistoriach, może lubicie coś innego, bardziej wciągającego, a może was zawiodłam.
Muszę przyznać, że bardzo trudno tworzyło mi się, gdy musiałam pozostawić luki na wasz charakter, jednakże to tylko preferencje, podobno nie powinny mieć duszy. Moje ją dostały.
Dziękuję Wam za to, że czytaliście. Powinnam tu wstawić tkliwe kawałki o gwiazdkowaniu czy coś.
jest kolejny pROBLEM NO NIE NIE UDAŁO SIĘ WSZYSTKICH WYROLOWAĆ
Chciałabym przyznać się, że popełniłam tu kilka błędów — wybrałam kilka postaci, lecz nie każdej poświęciłam tyle samo czasy co Gellertowi i Newtowi.
Jednakże jak oznajmiłam na początku, to oni to prowadzili.
Na sam koniec zrozumiałam, że niewielu z was wyobraża sobie dorosłe życie, które tu kreowałam...
Właśnie, dobijam się, buntuję was przeciw mnie. Co wy uważacie o tym?
Przyznam szczerze, że nigdy nie chciałam pisać czegoś w stylu „Jaki będziecie moeć dom" i wstawić zdjęcie, wbijając dwieście bezdusznych rozdziałów.
dobra no już przestaję pleść bzdety!
Kocham was, choć ja ton kończę jest tu czwórka osób — może kiedyś tu zajrzy więcej osób, kocham z wami dyskutować.
Kocham też tą książkę, włożyłam w nią serce – tak wiem nie mam serca
Ale — jutro pierwszy grudzień i otwieram dla was nowe, lepsze preferencje!
❝Żaby z białej czekolady❞ to preferencje z czasów nastoletnich — welcome to Hogwart! Oczywiście z postaciami z Fantastic Beasts ♡
do osób, co czytają to w czasie dla mnie teraz przyszłym — wasze głosy i komentarze to coś, co mnie naprawdę podnosi na duchu •ू(ᵒ̴̶̷ωᵒ̴̶̷*•ू) )੭ु⁾
dziękuję
WikiPotter22
wirma_aa
a_tluczkiem_chcesz
Sttwwyjss
◍•◍
𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘳 𝘨𝘰𝘰𝘥
FINITE
𝟹𝟶 𝑛𝑜𝑣𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟 𝟸𝟶𝟸𝟶
CZYTASZ
Fantastic Beasts preferencje
Fiksi PenggemarPonieważ Przeczytałam Wszystkie Przyzwoite Polskie Minihistorie Z Ulubionymi Chłopcami. • Newt Scamander • Gellert Grindelwald • Albus Dumbeldore • Credens Barebone • Nicolas Flamel • Seraphina Picquery Dwa Rozdziały O Wszelkich Treściach Nieodpowie...