•!!• #WarnerBrosisoverparty •!!•

351 8 16
                                    

TO ZAWAŻY O NASZYM ŻYCIU!!!
PRZECZYTAJ

Wszyscy wiemy, że ten rok to koszmar, dla was i mnie. Przez śmierć Bosemana... leciałam często na przeciwbólowych i miałam długo problemy z pozbieraniem się. Udało mi się to w paździeniku. Lecz mamy kolejny koszmar.


W świetle ostatnich wydarzeń chciałbym złożyć następujące krótkie oświadczenie.

Po pierwsze chciałbym podziękować wszystkim, którzy obdarzyli mnie swoim wsparciem i lojalnością. Zostałem upokorzony i poruszony Twoimi licznymi przesłaniami miłości i troski, szczególnie w ciągu ostatnich kilku dni.

Po drugie, chciałbym poinformować, że zostałem poproszony przez Warner Bros. o rezygnację z mojej roli Grindelwalda w Fantastycznych zwierzętach i uszanowałem to i zgodziłem się na tę prośbę.

Na koniec chciałbym powiedzieć, że surrealistyczny wyrok sądu w Wielkiej Brytanii nie zmieni mojej walki o powiedzenie prawdy i potwierdzam, że planuję się odwołać.

Moje postanowienie pozostaje silne i zamierzam udowodnić, że zarzuty przeciwko mnie są fałszywe. Moje życie i kariera nie zostaną zdefiniowane w tym momencie.

Dziękuję za przeczytanie. Z poważaniem, Johnny Depp
- instagram JD

s_ectusempra wirma_aa a_tluczkiem_chcesz Sttwwyjss i inni, których nazw nie pamiętam - źródła z najlepszej ręki.
uwaga, zapnijcie pasy

❝Wyrok zmusił Warner Bros, firmę produkcyjną odpowiedzialną za serię Fantastic Beasts, do zwolnienia Johnny'ego Deppa jako swojego pracownika - jako wsparcia w walce z przemocą na tle płciowym w Wielkiej Brytanii.❞

→ to dlatego, że Bros'i i JKR należą do osób wspierających organizacje, czytałam jej wywiad o jej udziałach kiedyś i jestem pewna.

to jest najgorsze:

❝on jednak pracował już przy części filmu, ale jego postać ma zostać zabita.❞

→u chodzi o nagrywaną trójkę. TRÓJKE!

to. jest. koszmar.
Najpierw odebrano mu dobre imię, choć miał po swej strony przyjaciół, lekarzy, policje.
Jednakże TO...

Fantastic Beasts preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz