• newt - chłopak w formie przeprosin zaprosił cię na kawę na następny dzień. Przegadaliście wspólnie kilka godzin. Okazało się, że macie podobne hobby - on opiekował się swymi zwierzętami i je chronił, ty za to zajmowałaś się smokami, które uratowałaś podczas wojny.
• grindelwald - po tym, jak nieświadomie przywaliłaś samemu najpotężniejszemu czarnoksiężnikowi, często odwiedzał cukiernie, by na ciebie trafić. W końcu gdy się pojawiłaś, dałaś się zaprosić na spacer. Skończył się na tym, że rozmawialiście o celach, które wspólnie wspieracie - wyższość czarodziejów i czarownic.
• albus - po jego powrocie dziękował ci, a potem wyciągnął na piwo kremowe, jak za młodości. Staraliście się opowiedzieć o tych kilku samotnych latach, a śmiech wasz nie opuszczał.
• credens - kolejne spotkanie przytoczyło się przypadkiem. Rozdawał ulotki na ulicy, a ty do niego podeszłaś i wyciągnęłaś na budyń.
• flamel - po wspólnych warsztatach spotkaliście w sprawach służbowych i znajomościowych. Spędziliście sympatycznie wspólnie dzień u niego.
• seraphina - wasze kolejne spotkanie było ciekawe i nieprzyjemne. Albo wprost przeciwnie. Po trzech dniach, podczas których siedziałaś na podłodze otoczona kratami, przybyła do ciebie sama prezydent czarodziejów usa wraz z aurorami.
- Okazało się, że jeden z naszych przyjaciół nas zdradził, wykorzystując sytuację i zamykając ciebie oraz kilku innych magów dla swych celów. Oczyszczamy się z zarzutów.
Surowa kobieta otworzyła twą celę, a ty nieświadomie ją przytuliłaś. Ciągłe krzyki oszalałych więźniów wraz z dziwnym zachowaniem strażników doprowadzały cię do obłędu.
Ku twemu zdziwiwniu Seraphina także cię objęła in doprowadziła ku wyjściu. Widząc twe wstrząśnięcie zaproponowała ci herbatę w swym gabinecie.
CZYTASZ
Fantastic Beasts preferencje
Fiksi PenggemarPonieważ Przeczytałam Wszystkie Przyzwoite Polskie Minihistorie Z Ulubionymi Chłopcami. • Newt Scamander • Gellert Grindelwald • Albus Dumbeldore • Credens Barebone • Nicolas Flamel • Seraphina Picquery Dwa Rozdziały O Wszelkich Treściach Nieodpowie...