jak wyglądał wasz wspólny popołudniowy wypad?

644 14 9
                                    

jak wyglądał wasz wspólny popołudniowy wypad?


• newt - bezchmurne niebo, letnie słoneczko... Dziś odpuściliście pielęgnacje zwierząt i newt zaproponował wypad do biblioteki czarodziejów w Londynie. Ubraliście się luźno jak na was, po czym ramię w ramię przeszliście się ten spory kawałek.
Sama biblioteka była zachwycająco duża, a dzieł i balkoników z biurkami nie było końca. Zgarneliście kilkanaście ciekawych tomów, z którymi zaszliście do stolika. Tak minęło wam w szelestach papieru i literach popołudnie.

• grindelwald - po waszej kłótni odseparowaliście się na trochę.

• albus - jako iż był weekend postanowiliście odpuścić hogward i okolice, po prostu ubraliście płaszcze, i aportowaliście się w mugolską dzielnicę niedaleko pokątnej. Wpadliście na herbatę, po czym skierowaliście się na czarodziejska ulicę. Jednakże te spokojne chwile przerwał stary dobry kumpel, zapraszając na spotkanie w księgarni. Aż do wieczora przechadzaliście się od sklepiku do sklepiku, zastępując pokręcone śmiechy spokojem i ładem.

• credens - barebone wygrał zakład, przez co płaciłaś za wszelkie koszty w wesołym miasteczku, do którego się udaliście. Credens co chwilę zakrywał się kapeluszem, ale nie mógł się nie uśmiechać, gdy komentowałaś ludzi. I kiedy prawie wypadłaś z "budki" diabelskiego młyna.

• flamel - poszliście z znajomą do kawiarni, choć tobie się straszliwie nudziło. W  końcu nicolas widząc twój ból zakończył spotkanie i w formie przeprosin zabrał do parku.

• seraphina - miałaś dziś doła mentalnego, więc twa przyjaciółka uznała za stosowne wybrać się z tobą na mugolską paradę.

Fantastic Beasts preferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz