OBAVIJEŠTENJE

704 38 0
                                    

Prije svega, želim da se zahvalim svima onima koji su pratili ovu priču. Naročito se zahvaljujem onima koji su mi tokom cijelog pisanja pružali pordršku svojim komentarima i tako me hrabrili za daljnji nastavak pisanja.

BEZGRANIČNO VAM HVALA NA SVEMU TOME ! <3

E sada, i sami ste uočili da se svaka ova priča može pretočiti u jedno veliko štivo koje će sa sobom nositi veliku pouku čitaocima. Stoga sam odlučila da svima Vama koji želite pisati, a nema ideje i ne znate kako i šta, dam dozvolu da izaberete neku od ovih žena, njenu priču i pretočite je u dijelo. Neka Vam ova moja kratka priča i zaključak svake bude koncept po kome ćete se voditi. Naravno, možete napraviti i neke izmjene, ali voljela bih da svaka ostane upečatljiva po onom pečatu koji sam joj ja dala, a potom vi potvrdili vašim. Dakle, imate od mene zeleno svijetlo. Ako vidite neku drugu ličnost u nekoj od ovih uloga slobdno možete i promijeniti lik, ja bih Vas samo zamolila da me obavijestite o tome koju ste priču odabrali kako bih je mogla pratiti.

To bi bilo sve od mene, za sada. Ako se odlučim za pisanje druge sezone bićete obavješteni, a do tada se nadam da ćete uživati u mojoj novoj priči " Zabranjeno voće. "

Voli Vas vaša Kraljica Juga <33333

Žene UbiceWhere stories live. Discover now