Minęło trzy tygodnie odkąd spotkałem się po raz pierwszy sam na sam z Kasią, która coraz bardziej przykuwa mój wzrok i rozbudza emocje bliskie mojemu sercu. Obecnie są święta; Święta Bożego Narodzenia. Teraz aktualnie zająłem się krojeniem pomidorów do sałatki jarzynowej, ponieważ u nas zamiast papryki czerwonej dajemy pomidory. Kasia w tym czasie, która została po raz czwarty zaproszona do naszego domu pomagała mojej mamie (Karolinie) układać talerze dla gości oraz każdemu po sztućcu. Nagle usłyszałem nasz dzwonek do drzwi dobiegający z holu, więc poprosiłem tatę; (Bartek miał na imię); aby jak jest wolny od zajęć świątecznych czy mógłby otworzyć drzwi. Tato, widząc przez wizjer Blankę, otworzył jej drzwi, a za nią weszła jej mama Hania, krzycząc: "Jak Państwo mogą na to patrzeć; bo ja już psychicznie nie mogę!". Mój tata, nie wiedząc o co chodzi, również zaczął krzyczeć. Po tym jak przestał krzyczeć Blanka pobiegła do naszej kuchni. Zdziwiona, że kroję pomidory o tej porze chociaż nie było późno; zaczęła się śmiać i zapytała do jakiej to sałatki, może dlatego, że nigdy jej nie zapraszałem na święta. Nagle do kuchni weszła, również Kasia, która zaskoczona była wizytą Blanki i jej mamy. Blanka, widząc, że Kasia mi pomaga i czuje coś więcej niż zwykłą przyjaźń, zbulwersowała się i zaczęła krzyczeć na Kasię, żeby natychmiast odkochała się we mnie i znalazła sobie innego do takich gierek. Ja widząc, smutek i niepokój Kasi; stanąłem w jej obronie i zacząłem krzyczeć na Blankę. Blanka, słysząc to; wyśmiała mnie i Kasię, a potem z wielkim płaczem wybiegła z mojej kuchni, wołając przy tym swoją mamę i wzywając mnie od dupków po debili. Kiedy one wyszły zamiast zamknąć normalnie drzwi to musiały nimi tak mocno trzasnąć, że był o słychać ich jakby się było na zewnątrz, przy czym Blanka oznajmiła mi, że zrywa ze mną bo nie chce być w związku z debilem. Gdy to usłyszałem, kamień spadł mi z serca, a Kasia w nagrodę, że ją obroniłem przed Blanką dała mi buziaka i wielkiego przytulasa. Tak więc od tego momentu moją dziewczyną jest Kasia.
CZYTASZ
"Gorzka Prawda"
ContoW przedstawionej powieści ukazane są perypetie młodych ludzi, których łączy wspólna przyjaźń i miejsca, w których wspólnie przebywają. Niektórych poniesie miłość, a niektórych zazdrość. Powieść jest napisana w humorystyczny sposób, posiada ona dwadz...