Description
သူတို႔ ပထမဆံုးအႀကိမ္ဆံုစဥ္က သူဟာ အနွိမ္ခံရေသာ မင္းသားတစ္ပါး။ လူတိုင္း၏ အနိုင္က်င့္ျခင္းခံရသူ။ သူမကေတာ့ နန္းေတာ္တြင္းက လူအမ် ား၏ အဝတ္အစားေလ်ွ ာ္ဖြတ္ေပးရေသာ အေစခံငယ္ကေလး။
နွစ္ေပါင္းနွစ္ဆယ္ၾကာ တူယွဥ္ရွိေနခဲ့မႈ။
ဤအခ် ိန္ကာလတြင္း သူ တစ္ေယာက္သာ သူမ၏ ခံစားခ်က္မ် ားကို လႊမ္းမိုးနိုင္သည္။ လႈပ္ခါနိုင္သည္။ သူ႔အတြက္သာဆို သူမ လက္ေတြမွာ မေရမတြက္နိုင္ေသာ သူတို႔၏ ေသြးမ် ား စြန္းခ်င္လည္း စြန္းပါေစေလ။ ဤေလာကကို သူ အုပ္စိုးနိုင္ဖို႔ သူမ ကူညီေပးသြားမည္။သူမက သူ ခ်စ္ရသူ မဟုတ္ခဲ့ေသာ္လည္း. . .
သူမက သူ လက္ထပ္ယူခဲ့သူ မဟုတ္ခဲ့ပါေသာ္လည္း...
သူမ သူ႔အနား ဆက္ေနခြင့္ရရန္ ႀကိဳးစားခဲ့သည္။ သူ ညီလာခံ က်င္းပခ် ိန္ သူ႔အနားမွာ ရပ္ေနခြင့္ရေသာ တစ္ဦးတည္းေသာ အမ် ိဳးသမီးျဖစ္ရဖို႔၊ သူ႔ ေမာင္းမေဆာင္က တစ္ဦးတည္းေသာ အမ် ိဳးသမီးျဖစ္ရဖို႔ သူမ ရည္႐ြယ္ခဲ့သည္။
သူမ၏ ႀကိဳးပမ္းအားထုတ္မႈေတြေၾကာင့္ တစ္ေလာကလံုးက သူမကို ရွဳတ္ခ် မုန္းတီးၾကမည္ဆိုလ်င္ေတာင္မွေပါ့။သို႔ရာတြင္ သူမ သိပ္ခ်စ္ရပါေသာ သူ. . .
သူ႔အတြက္ သူမ အရာရာကို စြန္႔လႊတ္၍ လက္တို႔ ေသြးအစြန္းခံၿပီး မတရားေသာ အမႈတို႔က္ို လုပ္ေပးခဲ့ရသည္။ သို႔ေပလ်က္ -
သူက သူမကို ေသေစခ်င္ခဲ့သည္။သူ ေျပာခဲ့သည္။ "ဒီဘဝမွာ ငါ မင္းကို ထပ္မေတြ႕ခ်င္ေတာ့ဘူး...!"
သူမ သူ႔ဆီ ျပန္လာခဲ့သည္။ တေစၦဝိဉာဥ္အျဖစ္နွင့္ ျပန္လာခဲ့သည္။
သူ သူမကို ေတာင္းပန္ခဲ့သည္။ အတူတူရွိခြင့္ ေနာက္တစ္ဘဝကို သူ ေတာင္းဆိုခဲ့သည္။သူမ ေျပာခဲ့သည္။ "ငါတို႔ ေနာက္တစ္ဘဝ အတူျပန္ဆံုၾကမယ္ဆိုရင္ နင္ ငါ့ကို ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက ခ်စ္ရမယ္ ေလးစားရမယ္... ငါ့လမ္းမွာ ပိတ္ေနသမ်ွ ခလုတ္ကန္သင္းေတြ နင္ ဖယ္ရွားေပးရမယ္... ငါ တျခားလူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိသြားတာ... အျခားတစ္ေယာက္ကို လက္ထပ္ယူသြားတာေတြ နင္ဒီအတိုင္း ၾကည့္ေနေစရမယ္... - ဒါေပမယ့္ ငါ ခ်စ္ ငါ လက္ထပ္မယ့္သူက နင္ မဟုတ္ေစရဘူး... နင္ ငါ့ကို ရူး မတတ္ နက္နက္ရွိဳင္းရွိဳင္း မိုက္မိုက္ကန္းကန္းခ်စ္လြန္းလို႔ လူေတြအားလံုးေတာင္ သိေပမယ့္ ငါ့အခ်စ္ ငါ့ျမတ္နိုးမႈ ငါ့ေမတၲာကို နင္ မရေစရဘူး... မေရမတြက္နိုင္ေသာ တခ် ိဳ႕ကိစၥေတြမွာ ငါက နင့္ကို အထင္လြဲမိမယ္... ငါ့ေၾကာင့္ နင္နာက်င္ရမယ္... ရွားရွားပါးပါး နင္ ငိုခဲ့သမ်ွ မ်က္ရည္ေတြ အကုန္ ငါ့အတြက္ က်ရမယ္... ေနာက္ဆံုး နင္ ငါ့အတြက္နဲ႔ ေသသြားရလိမ့္မယ္... နင္ ေသၿပီးေနာက္မွာေတာင္ မနားရဘူး... ဝိဉာဥ္အျဖစ္နဲ႔ ငါ့ေဘးနားကို ျပန္လာရမယ္... နင္ ဒီလို ျဖစ္မွ အဲ့သလိုလုပ္ေပးမွ ဒီဘဝမွာ ငါ နင့္အတြက္ လုပ္ေပးခဲ့သမ်ွ စြန္႔လႊတ္ခဲ့သမ်ွကို ျပန္ေပးဆပ္နိုင္ရာေရာက္မယ္..."
YOU ARE READING
ကြွေလွင့်တန်သော ဤချစ်ခြင်းသည်
RomanceZawgyi + Unicode ႏွစ္ေပါင္းနွစ္ဆယ္ၾကာ တူယွဥ္ရွိေနခဲ့မႈ။ ဤအခ် ိန္ကာလတြင္း သူ တစ္ေယာက္သာ သူမ၏ ခံစားခ်က္မ်ားကို လႊမ္းမိုးနိုင္သည္။ လႈပ္ခါနိုင္သည္။ သူ႔အတြက္သာဆို သူမ လက္ေတြမွာ မေရမတြက္နိုင္ေသာ သူတို႔၏ ေသြးမ်ား စြန္းခ်င္လည္း စြန္း...