အမတ္​ကု၏ ဗ် ဴ ဟာကြက္​... ရက္​စက္​ၾကမ္းက် ဳတ္​လြန္း...!(၃)

1.3K 184 9
                                    

Ze Mo ရဲ႕ Bu Wu (Unrepentant)ကို ဘာသာျပန္​ဆိုထားျခင္​းျဖစ္​ၿပီး ဇာတ္​လမ္​းအေၾကာင္​းအရာ ဇာတ္​ေကာင္​မ် ားအားလံုး Ze Mo သာ ပိုင္​ဆိုင္​ပါသည္။

အမတ္​ကု၏ ဗ် ဴ ဟာကြက္​... ရက္​စက္​ၾကမ္းက် ဳတ္​လြန္း...!(၃)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

          လင္​စစ္​က်ယ္​က ဆိုသည္​။ "ကုတာ့ရန္​ရဲ႕ အလုပ္​တာဝန္​က အမ်ားအျမင္​မွာ ေမးခြန္​းထုတ္​စရာေတြခ်ည္​းပဲ၊ ဒါေပမဲ့ သူဟာ က်န္​းကိုလည္​း မေၾကာက္​ျပန္​ဘူး... ဒါေၾကာင္​့မို႔ က်န္​းမွာ သူ႔ျပႆနာကို ကူရွင္​းေပးတာကလြဲၿပီး ဘာမွ မတတ္​နိုင္​ခဲ့ဘူး..."

  ေက်ာင္​းယြင္​ယြမ္​ အံ့ၾသသြားရသည္​။ ေနာက္​ေတာ့ သူ ျပန္​ေလ်ွာက္​တင္​သည္​။ "အရွင္​မင္​းႀကီးက သူ႔ကို တကယ္​ျမတ္​နိုးတန္​ဖိုးထားတာပဲ၊ လက္​ေထာက္​အမတ္​ခ်ဳပ္​ကုသာ ဒီလိုမ်ိဳး ဆက္​ၿပီး ထင္​ရာစိုင္​းေနဦးမယ္​ဆိုရင္​... သူ႔ရက္​စက္​မႈကို ေရွာင္​နိုင္​ေတာ့မွာ မဟုတ္​ဘူး၊ ေနာက္​ဆို သူ႔ကို ထိန္​းထားနိုင္​မွ ေတာ္​ကာက်ပါလိမ္​့မယ္​..."

  လင္​စစ္​က်ယ္​ ေခါင္​းခါလိုက္​သည္​။ "ဒါ သူ႔ကိစၥပဲ၊ ဒါေပမဲ့ က်န္​းရဲ႕ ကိစၥဆိုလည္​း ဟုတ္​တယ္​... တခါတေလ က်န္​း ကိုယ္​့ကိုယ္​ကို ျပန္ဆန္​းစစ္​ၾကည္​့တဲ့အခါ ကုတာ့ရန္​ အခုလို ဘာေၾကာင္​့ ျဖစ္​သြားရသလဲဆိုတာ နားလည္​လာတယ္​... အဲ့ဒါ က်န္​းမွာ ပတ္​သက္​မႈေတြမ်ားခဲ့လို႔ပဲ... ဒီေတာ့... လက္​ေထာက္​အမတ္​ခ်ဳပ္​ကု ျပန္​လာတာကို ေစာင္​့၊ မင္​းက မင္​းအေတြးကို လြတ္​လြတ္​လပ္​လပ္​ တင္​ျပလို႔ရတယ္​... သူ႔ေရွ႕ေမွာက္​မွာတင္​ က်န္​း... သူ႔ကို ရံုးေတာ္​ရာထူးကေန ထုတ္​ပယ္​လိုက္​ေတာ့မယ္​"

  ေက်ာင္​းယြင္​ယြမ္​ ရုတ္​တရက္​ မင္​သက္​အံ့အားသင္​့မဆံုး။ သူ အသက္​ျပင္​းျပင္​းရွဴသြင္​းလိုက္​ရသည္​။ "အရွင္​မင္​းႀကီး..."

  ကုဟုန္​က်န္​းလည္​း ဟိုဟုိသည္​သည္​ လြင္​့ေျမာေနရာက ရပ္​ၿပီး တစ္​ေနရာတည္​းမွာပဲ တန္​႔ေနမိခဲ့သည္​။

ကြွေလွင့်တန်သော ဤချစ်ခြင်းသည်Where stories live. Discover now