😇No Jo No😇

2K 52 19
                                    

Pov t/j
Právě  hladím paye po hlavě a on je ke mě přítulený.. Do vnitř vtrhne sestřička
ZS:"ouu omlouvám se ale nechci rušit, jen jsem se vás přišla zkontrolovat." řekne a já si ji hned zeptám.
T/j:"můžu se prosím zeptat kdy budu moct jít domů?"
ZS:" doktor říkal že za 4 dny" řekne a mile se usměje.
T/j:"a nešlo by to dřív kdyby se o mě doma starali a pečovali o mě?" zeptám se sestry a ta mi s laskavosti odpoví
ZS:" zeptat se můžu ale nic nezaručuju" řekne mile a odejde.
Pay to ani nevnímal protože byl tuhý. Spal jako miminko a obímal mě kolem pasu. Nebudu lhát trošku mě to bolelo protože, tu ruku měl asi 4 cm od zašitý rány. Já ho pozorovala a říkala jsem si že jsem větší štěstí mít nemohla. Taky důvod proč jsem se zeptala na to jestli nebudu moct jít dřív z nemocnice  byl ten, že si chci konečně pořádně zamrdat a to co nejrychleji. Protože jestli jěště chvilku mě pay bude provokovat se svojí délkou péra a sundávat  si tričko v nemocnici tak vám říkám že ho vojedu klidně i tady... A ano Pay je teď bez trička, jsme přikrytý peřinou a já mu ještě než usnul začal obkreslovat jeho buchtičky, Cuchtičky, Cihélky no prostě velmi způsoby jak se dá říkat břišním svalům😏.

(tady jde vidět naco jsem asi myslela 😳🤫)

Nadnou cítím jak se mi něco teploučkého začne otvírat o prdel...
Byla to paytonova ruka
(na co si to myslel/a ty úchyle😏🤣)
Začal mě hladit po prdeli a já už věděla, že se mě chystá nasrat tím že ještě se nemůžu moc hejbat a to taky znamená že mě tím týrá 🤣. Pay dal ruku pryč. Pomaloučku se zvednul a stoupl si přede mě. Já jenom upjatě koukala na jeho cihličky a z toho můj pohled směřoval k paytnovim oči, hned poté na jeho rty a nakonec na rozkrok....
Pay si toho všiml a uchetl se. Já se na měj podívala s tím pohledem jakože:
👁️👄👁️, 😏, 🥺, 🗿🙃🔫
On jenom chvilku stál a potom odešel hajzlík jeden, on moc dobře věděl na co myslím a naco mám chuť. Než se naděju tak Najednou slyším splachování  a mě automaticky dojde že byl asi na hajzlu kde by dokázal posedět klidně i celý den.
P:" tak co" zeptá se a já skrs proceněný zuby řeknu
T/j:" víš že mě někdy doháníš k šílenství?" a to by nebyl pay aby si nenápadně pohladil svoje krásně vypracované  bříško🥺😏
P:" hele víš že ani ne" řekne svůdně a šibalsky se usměje.
"pane bože tenhle úsměv mi tolik chyběl"  pomyslím si a ukápne mi slina. Pay si toho všimnul a hned ke mě přišel.
P:"koukám že nejsem jedinej kterej slintá nad tělem svojí druhý polovičky." řekne a utře mi slinu a následnovně si  ten nadřízený prasák prst trčí do pusy. A začne ho cumlat. Já se jenom ušklíbnu protože mi to přijde nehuchtný ale hned nato si uvědomím že já jeho sliny taky miluju protože když mě líbe zapojuje do toho i jazyk, což naše sliny spojí.

(jestli právě jíte tak dobrou chuť 😚😋)

Pay si všiml jak se nad něčím přemýšlím a aby upoutal moji pozornost tak se začal nějak protohovat. Já si toho všimla a hned jsem zaujala pohled na něj, což se mu asi líbilo. A začal mě provokovat ještě víc což se mu líbilo ještě víc 😏😚.
Já a moje pocity vypadali asi nějak tahle:🙃🔫, 🤦🏻‍♀️, 🤤, 😇, 😊, 🥰, 🥵.
Už mě pěkně sral tak jsem mu řekla
T/j:"víš co? Strč si ho do prdele" řeknu a podívám se paytonovy do jeho čokoládových očí.
On se na mě jenom šibalsky usměje a řekne
P:" ale tady je problém... já ho tak velkýho nemám. Bych musel mít minimálně ještě o 10 cm většího" řekne a div nevybuchne smíchy
T/J:" jo tak tobě je 25 cm málo jo? To do mně nenarveš i kdyby si chtěl" řeknu  a vypláznu na něj jazyk.
P:" hele ale to je když mi nestojí, když mi stojí tak je 28,7cm velkej" řekne.
T/j:" no dokonce..  To bych musela v vyvrhnou játra i se střevama aby se to do mně vešlo vůbec celý "....
"Hele a jak to vůbec víš že ho máš tak velkýho hmmm... To je jako odhad nebo si ho meříš. " dořeknu to
P:"🤨😐😏 tak co by si řekla" řekne docela dost nadřazeně pay. Nojo no když na načneme tudletu konverzaci tak  ten prasák payton vždycky přemýšlí o tom co by semnou dělal, jde mu to totiž vidět v jeho krásných očích...
"co ja vím" řeknu a pay se vydá směrem ke mě. Sedne si vedle mě a já se mu podívám na rozkrok, vidím tam velkou bouli která se zvětšuje...." No jo no neměl si brát na moji záchranu tepláky" 🤣
P:"myslíš na to na co myslím já😏🥵" zeptá se mě payton
T/j:"jo taky na to myslím ale máš smůlu ty nadrženej Prasáku" řeknu a pay vykuli na mě oči
P:"cože? Proč? Vím v nemocnici by se to dělat nemělo ale stejně🥺" řekne pay a smutně se na mě podívá.
T/j:" věř mi že kdybych mohla tak tě tady už vojíždím všemi způsoby ale bolej mě žebra a ktomu ještě musím být v klidu.  A pokud budeme mrdat tak asi moc v klidu nebudu" řeknu sklesle. Pay mi dá ten nejslabší polibek, no vlastně jeho všechny polibky jsou ty nejsladší...
P:"Počkej až Budem doma to z tebe vymrdám duši." řekne pay.
"a já jí zase z tebe vykouřím." řeknu a pay se na mě podívá a řekne.
P:"to snad může i teď ne?" řekne a mrkne na mě.

...................................

Takže je tu nová část😏
Takdy u tédle části jde asi hodně poznat nad čím to Kačenka asi přemýšlela.....
A nebudu lhát, ta představa se mi i líbí🤣😏🤣 když jsem si to četla na hlas tak jsem se hned několikrát rozesmála protože todle jako.. Nemám slov 🗿

✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat