🌚Nenene Teď NE 🌝

2.2K 53 7
                                    

Pov  t/j

T/j:"díky ale přešla mě nějak chuť" řeknu mu a on si lehne do postele.
P:" vážně ne?" řekne a udělá na mě psí očika..ale já musím odvatit téma.
T/j:"a co že nejsi ve škole" řeku mu a on se na mě tak divně podívá
P:"ty si asi neposlouchala učitelku že?" zeptá se má pay a já zakroutím záporně hlavou.
P:"ty si trubička moe, vždyť máme prázdniny protože se nám rozbilo potrubí ve škole" řekne a začne mi pusinkovat čeličko
T/j:"tak to mi trošku uteklo" řeknu a musím se k němu přitulinkovat a on si mě obejme kolem pasu a já trošku sykla bolestí.
P:"dobrý?" zeptal se pay a podíval se na mě.
T/j:"jo dobrý jen trošičku bolí ta rána." řeknu a pay se kned odtulí. Zaleze pod peřinu a nadzvedne mi moje pyžamko.
Když jel josh a parta do nemocnice vzali mi pyžamo(dvojdílné) a ještě minerálku.
Pay mi trošku pod peřinou vyhrnul horní část pyžama až k prsum a začal mi hladit břicho a já s pocitem slasti musela zavzdychat.
A nejednou cítím něco příjemně teplého ale trošku i mokrého na mí ráně. Vezmu do ruky paytnův mobil a rosvitím ho, nevidím žádný zprávy ale strašně moc upozornění z tik toku a ig.
Rozvitila jsem baterku a nadzvedla peřinu. Pay mi líbal ránu a okolí rány. Potom jak si mě všiml tak se usmál, a dal mi poslední pusinku na ránu
P:"je to lepší?" zeptal se pay.
T/j:" mnohem lepší" řeknu a pay se usměje ale šibalsky.
" tak pojď ty Prasáku, když se takhle směješ jde poznat  na co myslíš" pomyslím si. Pay mě začne hladit na stehnech a mě to je strašně příjemný.
T/j:"Pay dost" řeknu ale on dělá ze mě nevidí prostě je neviditelný.
T/j:"payyyyyy" ale on furt nic
T/J:"MIKÁČIK" řeknu ale on dělá že mě neslyší což mě štve a řeknu slovo které jsem říkat neměla protože ten prasák zareagoval hned.
T/j:" DADDY🥵" řeknu a on se na mě podívá a mrkne na mě "co má proboha v plánu"  řeknu si ale už mě vyruší hlazení kolem mého citlivého místečka. "nenenenene teď ne"  pomyslím si ale pozdě. Mám dole druhý spodek svého pyžama. Pay mi přeleze přes nohy a lehne si přímo k mému citlivýmu místu. Já ty nohy rosztahnu ještě víc a pokrčím je což je pro mě ještě víc uspokojující. Pay mě tam začne lízat a ja se musím uklidnit aby moje vzdechy nebyli slyšet na chodbu. Pay přestane a já se trošku naštvu protože se mi to líbilo. Pay si nasliní svoje 2 prsty a strčí mi je tam.
Já se prohnu v zádech.
T/j:" Paytone Jay Moormeiere až se mi dostaneš pod ruce tak tě budu týrat ještě víc" zavzdychám a už cítím jak se dostává můj orgasmus. Pay to taky vycití a vyndá ze mě prsty.
T/j:" hej tak jako měl si tam něco rozpracovánýho ne?" řeknu a chystám se dát nohy zase k sobě.
P:"kdo si počká ten se dočká" řekne pay a já nechápu co tím myslí. Roztáhne mi nohy a jeho jazyk mi tam vjede. Pane bože to je prostě úplně ahhh🤤🥵(naco to zese myslím) . Celá se sevřu protože se můj orgasmus dostavil  a já to už nevydržela a musela jsem se udělat.
Pay že mě vyndal jazyk a oblékl mi spodní část pyžama. Já tu rozdýchávala svůj orgasmus a pay se vynořil z podpeřiny. Přitulil se ke mě a výtězně se usmál. Dal mi bradu na moji hlavu a řekl.
P:" miluju tě a každá chvilka s tebou je ta nejlepší" což mě dojalo a ukapla mi  jedna neposedná kapka, byla to kapka štěstí.
Někdo zatukal na dveře a já odpověděla
T/j:" DÁLE" otevřeli se dveře a tam stál doktor.
ZD:" dobrý den slečno." řekne a usměje se na mě.
ZD:"koukam že tu máte přítele, to ještě lepší" řekne a já se na něho udiveně podívám. Pay mě pustí a otočí se k doktorovi.
ZD:" sestřička mi říkala že bys te chtěla pustit dřív" řekne
T/j:"pokud by to šlo tak ano" řeknu a pay jenom zaujatě pozoruje naší konverzaci..
ZD:"šlo by to ale musela byste být v klidu, nedělat prudké pohyby, nebýt ve stresu a podobné věci" řekne a pay se Hnedka ozve. Trubka jedna🌝🌚.
P:"pane doktore všechno co jste teď řekl splním" řekne a já se usměju.
ZD:" výborně tak můžete už jít dneska, jen mi podepíšete pár papíru že jste byly ošetřeni tady" řekne a odejde
My se začneme pomalu balit nebo spíš payton mi Balí a já sedím na posteli a pozoruju ho.
P:"tak mužem jít" zavelil pay a batůžek si vzal  na záda. Přijde ke mě a já se pomalu zvednu. Pay mi dá ruku a já propletu naše prsty. Pay zvedne naše propletený ruce a na zápěstí mi dá pusinku. Přímo na slovo který mi ten psychopat vyřezal a to je slovo PAY.
Podepsali jsme ještě nějaký ty papíry a jdeme před nemocnici.
Teď jsme vyšli z nemocnice a pay mě zvedne jako nevěstu (vezme mě do náruče) a odnese k jeho toyotě. Furt mě drží a potom pustí jednu ruku a otevře mi dveře. Tam mě posadí a rychle oběhne auto.
T/j:"to si se semnou neměl tahat víš jak jsem těžká?" řeknu a pay dal klíčky do zapalování
P:" vždyť si strašně moc hubená, s tebou bych si mohl klidně i hrázet" řekne pay a já si jen odfrknu. Pay mi vzal moji ruku a položijí na řídící páku. Já se na něho podívám. On zase položí svoji ruku na moji a rozjede se.
Pevně mě stiskne a podívá se na mě s úsměvem. Dal už věnuje pozornost na silnici. Cestou si podíváme, zpíváme, smějeme se ale hlavně si užíváme pozornost toho druhého.
P:"tak jo jsme doma" řekne pay a zastavý svoji Toyotu před naším barákem
"Nikdo není doma 🌚🌝" řekne a už asi na něco myslí.
T/j:"hele mám být v klidu a relaxovat minimálně 2 dny" řeknu a pay zabouchne dveře. Vyndá z kufru batůžek a zavře kufr. Otevře mi dveře a zase si mě vezme do náruče. Já si obmotam svoje ruce kolem jeho krku a nechám se nést. Otevře dveře a vejde se mnou v náruči do vnitř.
.....................
vzbudila sem se tak před hodinkou takže se moc omlouvám že tak pozdě 😏🙃🔫👉🏻👈🏻
Jinak koukám že moje představy jsou čím dál víc ujetější první byla lidská čokoláda a teď? No radši nic  👁️👄👁️

vzbudila sem se tak před hodinkou takže se moc omlouvám že tak pozdě 😏🙃🔫👉🏻👈🏻Jinak koukám že moje představy jsou čím dál víc ujetější první byla lidská čokoláda a teď? No radši nic  👁️👄👁️

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat