🥺To Bude Průser🥺

1.6K 48 19
                                    

Vejdeme do vnitř a vidím jak Nessa, Josh, Addison, Dylan a náš oslavenec stojí a o něčem si povídájí.
T/j:" no nazdar ty oslavenče" zakřičím a Jackson se otočil a hned jak mě viděl tak se začal smát jako měsíček na hnojíčku. My stam s paytonem přišli a já položila i s paytonem dárky na stůl..
P:"kde jsou ostatní" zepta se pay
Ja:"ty přijedou až večer takže se neboj"
P:"já se nebojím no možná trošku ale nechci aby mi někdo balil mojí holku"
N:"no a teeeeeeď se půjdou rozbalit tahle dárky" řekne Nessa a Jackson se vrhne ke stolu jako hladový pes.. Všechno rozbalil a já si uvědomila že mám ten nejhorší dárek který jsem mu mohla dát..
Ja:"tak jooo teď si rozbalím dáreček od t/j." řekne a já vezmu dárek do ruky.
T/j:"tak Joo všechno nejlepší k narozeninám,hodne štěstíčka, zdravíčka a tady máš takovou blbost"
Řeknu a Jackson mě obejme. A dá mi pusu na líčko ale to dal i Nesse. A začne rozbalovat..

Pov payton
Jackson obejmul t/j ale to mi ještě tolik nevadilo. Potom ji dal pusu na líčko a to mě docela i hodně naštvalo.
"hlevne že rikam ne nedáš ji pusu a on prostě musí... Co když přijdu o t/j a ta se dá dohromady a Jacksonem? Nenene todle nesmím dopustit, t/j je jenom moje a moje a maximálně tak rodiny"  koukal jsem se na ní smutným pohledem a t/j se smáli od ucha k uchu vůbec si nevšimla že tam stojím jako Y. Měl jsem 100chuťí jít na zachod a tam brečet..

Pov t/j
Já se smála od ucha k uchu a čekala na reakci Jacksona.
J:" takto nene?!" řekne a vytáhne overal a hned si ho vyzkoušel.

Ja:"děkuju moc t/j to je prostě DOKONALEJ dárek" řekne Jackson a já se zase vrátím k paytonovy a vidím že je takovej smutnej

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ja:"děkuju moc t/j to je prostě DOKONALEJ dárek" řekne Jackson a já se zase vrátím k paytonovy a vidím že je takovej smutnej....
T/j:"pay stalo se něco?"
P:"jsem uuuplně v pohodě" řekne  otráveně pay a zkříží si ruce na prsou.
Já ho zatáhnu za tu jednu ruku a řeknu
T/j:"hele mužem jít na chvilku na zahradu"
Ja:"jasný můžete jít" řekne a já táhnu paye na zahradu...
T/j:"můžeš mi doprdele říct jak se to chováš?" řeknu a nahodím vážně pohled.
P:"já-já-já ani nevím" už na mě trošku křičí pay.
T/j:"ty nám žárlíš?" zeptám se ho
P:" asi Joo" povdychne si pay a já se na něj usměju.
T/j:"pojď sem ty moje trdélko" řeknu a pay se na mě podívá..
Já mu začnu dávat pusinky po celém obličeji..
Jsme tam asi tam 5 minut..
T/j:" a teď mi něco slib" řeknu a podívám se na pay se psimi očkami..
P:"cokoliv" řekne a chytne mě za ruku.
T/j:"už nežárli, nesluší ti to lásko"
P:"slibuji mimi" řekne a dá mi poslední pusinku a jdeme zase do vnitř.  Hráli jsme do Večeřa hodně her a hodně se smáli..
Je něco kolem 17:37 když v tom se ozve zvonek....
Ja:"jdu otevřít" zapiští jackson a běží ke dveřím....
Do obýváku kde sedíme vejde partička kluků a pár holek.
? :"Nazdaaaar parto" zakřičím nějakej kluk a všichni se jdou obejmout a já tam sedím jako pecka.. Asi po 3 minutach na mě někdo ukáže a řekne
? :"uuuu co to je za kočičku"
?:" kočka jak vyšitá"
?:" to si dostal k narozeninám"
Na paytonovi jde vydět že ho to začíná srát a to v celku dost.
P:"vy kreténi držte hubu to je moje holka" sykne po nich pay
J:" a moje sestřička"přidá se do toho Josh
?:" tak až bude voln# dáte mi vědět?
T/j:"emmmm neeeee já mám pouze paytona.." Řeknu a podívám se na ně.
?:"Počkej to je ta kolka jak jsme slyšeli v tom rádiu že jsem spolu" řekne holka.
?:"Joo vy jste spolu tři týdny" zeptal se kluk
P:"ne jsme spolu přes 9 měsíců konkrétne 9mesicu a 18 dní" řekne pay a jde ke mě kde si mě k sobě přitulí
?:" tak to moc gratulujeme
Ja:" tak teď ti je představím...
Nikyta, tony, Anthony, ondre, bryce, mads a Jarden.
Se všema jsem se hodně poznala a taky jsem se hodně zblížila s Nikytou.
Je docela pozdě večer a  Payton řekne
P:" hele já už pojedu s t/j domů. Už jsme unavení...
VŠ:"tak ahoooj a rádi jsme tě poznali
t/j." řeknou a všichni se obejmeme a my jedeme s paytonem domu......
⬇️⬇️⬇️





















O PÁR LET POZDĚJI
"tak jo máš všechno" zeptám se paytona když mu balím kufr...
P:"Neboj se všechno mám ale na ty 3 týdny mi budeš chybět" řekne a políbí mě..
Aby jste to trochu pochopili je 22 let a pay letí na 3 týdny i s celou partou na trour. Já letět nechci, je mi už nějakou tu dobu blbě a nevím co mi je...
Jedu s paytonem na letiště kde se sním rozloučí a jedu zase domů...
Hned jak přijedu domů rychle běžím do koupelny a začnu zvracet... Todle už se mi děje přes 1 týden ale nikdo o tom neví ani pay... Všichni jsou pryč dokonce i Joe s mamkou takže ti mi taky nepomůžou...
Kdyz dozvracím dojdu dolů do kuchyně kde omylem schodím kalendář... Začnu v něm listovat a až teď mi to dojde...
"doprdele já mám zpoždení" vyjeknu  podívám se kdy jsem to dostala na posledy..
Naposledy jsem měla menstruaci před 1 měsícem a 2 týdny...
"co když jsem tehotná? Nene to je blbost"
"ale stejně si zejtra dojdi koupit těhotenský test......." zakřičím na mě moje svědomí  a já až do večera přemýšlím.. Co když budu těhotná, co když mě pay opustí, co když mě nechá potratit.... Todle všechno mi vrtalo hlavou......

............................
Ježíši to zase bude průser👀🤐
No ještě uvidím jak toto dopadne....
#magor'sfamily 😚


✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat