🥰"PUSU, PUSU, PUSU" 🥰

1.7K 48 21
                                    

Vzbudila jsem se něco málo po 2 hodině ráno.. Nemohla jsem usnout.
Vymotala jsem se z paytona objetí tak abych ho nevzbudila a šla se podívat k oknu. Vidim že prší. A tak jsem si ukradla od paytona mikynku a šla jsem ven. Šla jsem přes obývák a vidím jak tam jsou t/m,Joe, pm, pt, Josh, Nessa, Jackson, adison, Dylan vyhuhli na gauči a spinkají.. Vypadají strašně roztomile. Vzala jsem si klíče a šla ven..
Lehla jsem si vedle červený Toyoty která patří paytonovi.. On je tak strašně zlatej prostě nevím co bych bez něj dělala.... Chviličku jsem ležela a koukala do mího pokoje, najednou se prudce rozvitilo a vidím já si pay oblíka župan..."že už bych mu chyběla? Skusim dělat že spinkam..
Po asi 5minutkách Pay vyběhne z baráku jenom v županu, teplacíchlích (samozřejmě na spaní) a v pantoflích.... Rozhlídne se a všimne si mě. Hned ke mě běží. Proběhne ke mě a hned mi šahá na ruku. Mám ji studenou.. Pay si sundá župan a nadzvedmě tak abych se nevzbudila..
Vezme mě do náruče a jde se mnou zase domů..
Položí mě na postel a začne si mi hrabat ve skříni a po chvílce vytehne dlouhý tričko s kraťáskami. Přijde ke mě a stáhne mi jeho mikynu společně s mim tričkem. Drží mě tak aby mi navliknul tričko ale zároveň nevzbudil.
To samý udělal i se spodní částí mého pyžamka.. Sám si lehne mě a je ještě trošku mokrej.. Přitáhne si mě do pevného obětí tak abych jsem se z toho jen tak nedostala a dal mi pusinku na líčko. potom se ke mě pritulil a ještě prošku se třásl zimou tak jsem mu začala dýchat můj telpej dech na krk a bylo poznat že už mu taková ziminka není. Pak už jsem usla taky.....
Ráno js se vzbudila jako první a viděla já payton klidně spinka a vypadá ka straně roztomile..
Chci vztát ale nemůžu jsem totiž uvezněná v pevné obejmutí. Pay si mě k sobě přitáhne a řekne.
P:"zlatíčko prosím buď tu se s mnou ještě chvilku" zabručí jako medvídek pú. Já neprotestuju a přitulim se zase k němu pay se usměje ale naši chvilku přeruší vyzvánění paytnovs mobilu.
P:" já to nechci zvedaaat" řekne a líně se překulí k mobilu. Zvedne telefon a začne telefonovat. Já mezitím jdu dolů do kuchyně kde Ale už nikdo není a na stole leží pouze lísteček a na lístečku bylo napsáno:
"Ahojky vy dvě hrdličky vaši přátelé jeli domů a my s polečne s paytnovíma rodičema jeli na týden do  New Yorku kvůli práci snad to nějak zvládnete
Pac a pusu máma "
No tak to je užasný povdychnu a jooo vlastně DNESKA MÁ JACKSON NAROZENINY. Rychle jsem běžela nahoru a začala jsem se oblikat. Pay telefonoval v koupelně.. Já se oblékala zrovna mikynu od paytona když v tom vyšel z koupelny..
P:" ty se někam chystáš? " zeptá se mě a projede si mě pohledem a hned se usměje.
T/j:"ano pročpak?" zeptám ho.
P:"já jen jestli bych mohl s tebou" zeptá se mě a udělá na mě psi očka.
T/j:" anoo🥰😘, budu jen ráda aspoň mi pomůžeš vybrat dárek pro Jacksona" řeknu.
P:"jo tak to já už dárek pro něj mám" řekne a usměje se
T/j:"a copak pro něj máš" zaptam se ho.
P:"koukej" řekne nadšeně pay a vytáhne z podpostele krabici. Vytáhl nádherný Nike boty. Byly fialovo-bíle.
T/j:"jsou krásné" řeknu a pay mi dal pusinku.
T/j:"tak jestli jedeš tak si pošpěš."reknu a pay se začne rychle oblékat..

V nákupním centru
T/j:" to tady jako vážně nemaj nic dobrý pro jacksona? "řeknu docela naštvaně a všichni si mě a paytona fotí. Což mi trošku leze na moje nervýky.. Vleze me do obchodu a pay hned začne koukat po ženském spodním prádle...
Ja se tam je tak procházím a vidím strašně dokonalou věc a to je:
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

 Ja se tam je tak procházím a vidím strašně dokonalou věc a to je:🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Tak toto je dokonalost" hned si to pomyslím a vezmu jaksonovou velikost. A jdu ke kase. Koupím to a podívám se po payovi, ten je zahrnuty holkama který se chtěli s ním vyfotit. Pay mě zahlídl a hned se ke mě snažil dostat hned jak ke mě přiběhl tak se za mě schoval a holky ke mě bsřiběhli a pay si mě k sobě namáčkne co nejvíc to jde a už mi blesky lítají do oka a pay mi zašeptá.
P:"tak už to máš koupený" řekne
A já jen kyvnu hlavou...
A všechny holky se začnou ptát (vh)
Vh:"to je ta t/j jak o ní furt mluvíš na steamech? Je to tvoje přítelkyně?
A co paybea's bude to ještě existovat když máš t/j?
P:" holky v klidu paybea's budou existovat furt, a ano t/j je moje přítelkyně a já no miluju." řekne pay
Vš:" PUSU, PUSU, PUSU" začnou všechny holky skandovat.
Pay jim vyhový a začne mě líbat..
Všechny si to začnou fotit a já jsem určitě rudá až někde v pičíně..
P:"tak ahoj" rozloučí se a bežíme do auta....
P:" tak jo teď jedeme domů a večer je oslava budou tam přátelé který ještě neznáš a seznámíš se s nimi ju" řekne a dá mi pusu na líčko....
T/j:" tak jo jeď prosím"
P:" no jo já už jedu, si člověk nemůže užít ani chvilku když tě má jenom pro sebe."zabručí pay
" hele když si pohneš a já mu to stačí zabalit tak možná dostaneš odměnu"
Jooo tak na to pay slyšel a do 10minut jsme byli doma....
Pay mě hnal ať jdu zabalit dárek a pak jdu hned fo pokeje kde mě čeká další prekvapení a to pouze pro mě..
No já sebou hnula... Rychle jsem to zabalila tak aby to vypadalo nějak s světu....

Vejdu do pokoje a vidím.......

..............................

Posílám vám další drogu
Divím se že kapitola
😚🤤Nuttela😚🤤 měla tolik takovej velkej hype...
JSTE šílení prostě magoři..
Vím todle bych o vás říkat ale jakože kdoby tudle sračku četl..
Jenom MAGOR....🖤🖤🖤🥺

✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat