😚😏Tousty😚😏

2.1K 52 5
                                    

Ráno jsem se probudila a chtěla jsem paye obejmout ale.... On nikde. Rozhlížela jsem se kolem sebe ale opravdu tu nebyl. "no nic" pomyslím si. Vztanu a podívám se na zem. Vidim pohazený tepláky, tanga,trička a ostatní věci. Vidim taky použitý kondom. Vezmu ho do ruky a podívám se na něj. A usmála jsem se. Šla jsem dolů do kuchyně a kondom vyhodila.

Dělala jsem zrovna toustíky a slyšela jsem odemykání dveří. Po chvilce se zase zabouchli. Já stojím u toustovače a zrovna vytahuju tousty. Najednou slyším jak 2 papírový tašky bouchnou o zem a někdo mě ze zadu obejme, dám mi pusinku na krk a já se leknu tak že povyskočím a spálím si prst o toustovač. Hned začnu rukou mávat nahoru a dolů. Ten "někdo" se začne smát jak idiot a já jdu hned k vodovodu a následovně pustím vodu.
Hned dám pod studenou vodu svůj prst. Pay se tam smál jako idiot. Já ho vraždila v mojí mysli, a přemýšlela jestli si mám z jeho koulích udělat nákladné kuličky nebo si je osmažit na pánvi a sežrat je s chlebem. Pay si všiml mi ho pohledu a hnedka se přestal smát a pro něco šel. Když se vrátil měl v ruce lekarníčku. Položil ji  na linku mezitím co já si chladila prst pod vodou. Pay vytáhl poslední toust a toustovač vypl a dal na stranu. Potom šel ke mě a vypl vodu. Já se na něj nechápavě podívala a pay si mě vzal tak že jeho ruce dělali podpěrák pro můj zadek. Takhle mě nesl a položil na kuchyňskou linku.
P:"promiň miláčku, ukaž mi ten prst."
Řekne pay a já mu ukážu můj nádhrenej spálenej prostředníček🖕🏻.
Vezme si na ruku nějakou mastičku a začne mi potírat prst. Já ho jenom pozoruju a koukám že se o mě stará jako o o princeznu.
"auu" zašeptala jsem protože mě to opravdu bolelo. Pay ne na mě podíval a zvedl mi ruku dal mi na ní pusinku. Vzal obvaz a obvázal mi prst společně s rukou. Rychle se naklonil a vzal si do pusy toust. Držel ho ve své tlamičce jako kdyby byl nějaký pes a přitom mi dělal mašličku na obvaze aby se jen tak rychne neodvázal.
P:"už je to lepší" zeptá se starostlivý pay.
T/j:"a tebou nejlepší" řeknu a dám mu hudlana na čelo. Pay se usměje.
T/j:" si byl nakoupit jo?" zeptám se paye protože si všimnou nákupních tašek, který jsou plný.
P:"nechtěl jsem tě ráno vzbudit tak jsem jel sám." řekl pay a dal mi  zase  pusinku do vlasů.
T/j:"jdu ti ho pomoct vytáhnout."
Řeknu a seskočím z linky.
P:" kdyby si neměla spálené prst tak klidně ale teď ti musím říct ne." řekne pay a podívá se mi na ruku.
T/j:" hele mam 5 prstů. Bez toho jednoho se zatím obejdu. Takže ti jdu pomoct" řeknu protože jsem chtěla být aspoň něčím užitečná.
P:" ty si tak strašně tvrdohlavá a to na tobě taky miluju" řekne mi pay a já trošku zčervenám na tvářích, cítím se jako rajče. Pay si toho všimne a uchechtne se. Přijde ke mě a na obě tvářičky mi dal pusu.
T/j:"ty jsi to nemohl říct jako ostatní kluci a  že se červenám. Že ne?"
P:"Počkej....... Ne nemohl" řekne a plácne mě po prdeli a jde k taškám.
T/j:"a to na tobě muluju, si pozorný a citlivý." řeknu a pay se na mě hned podívá.
P:"prosim? Já a citlivka? Pff tak určitě"
Řekne pay.
T/j:" no jo si citlivka, jak jsem byla v nemocnici a spala potom co mi zašili tu ránu tak jsi tam brečel a to šlo slyšet i když jsem spala"
P:"jo tak promiň že jsem měl strach o svou holku. Vždyť tě mohl zabít, podívej se co ti udělal."řekne pay a ukáže mi na zápěstí kde mám jizvy a je tam napsáno PAY.
T/j:" promiň já to tak nemyslela" řeknu a smutně školním hlavu. Pay ke mě napochodoval a dal mi polibek.
T/j:"tak jo jdeme vytáhnout ten nákup." řeknu a jdeme na to. Vytahujeme první tašku (btw byly 2)
A já podávám payovi věci a pay je zase uklízí do ledničky protože mám ten prst žeano. Když už jsem naspod tašky tak vidim krabičku.
P:"co tam máš?" řekne a příjde ke mě no a to by nebyl pay aby nepalácl po prdeli. Já vytáhnu krabičku a vidím na ni napsáno "kondomy". Otočím se na paye a a zvednu ruku s krabičkou. Nadzvednu obočí a koukám na něj.
P:"no co🤷🏻‍♂️? Ty si myslíš že kondomy nosím kapsách? Potřebuju něco na tebe" řekne a šibalsky se usměje. Vytrhne mi krabičku z ruky a dá si to za pásek.
T/j:"chudák prodavačka, už úplně vidím že na internetu jak bude tvoje fotka a ty tam vybíráš ty kondomy🤣"
P:"jaj na to jsem nemyslel" řekne a placne se dlaní do čela. Hnedka potom se začne smát jako kdyby byl smyslu zbavený. A zval si tu krabičku do ruky.
Já mu vezmu krabičku z ruky a začnu si číst.
T/j:"hmmm s příchutí jahody jo?" to by nemuselo být špatný "řeknu a hodím krabičku po paytonovi. On si ji vezme a jde s ní do pokoje. A i po 3 minutách se vrátí bez krabičky a jdeme vybalovat druhou tašku. Povídáme si a smějeme se. A pey mu řekne.
P:" hele zlatuškooo nevadí že si půjdu dneska zahrát s kluksms basket?" řekne a já se musím usmát.
T/j:"nevadí jen jdi" řeknu a pay se začne smát jako kdyby byl malí dítě který dostalo dárek k narozeninám.
Po tom se převleče do teplaků, černého tílka a nechal si na sobě řetízek který máme společný.
P:"tak papa" řekne a skoro zabouchne dveře ale pro něco se vrátí. Já stojím v kuchyni a pay si mě otočí a políbí.
P:"tak jo teď už mám všechno" řekne a vezme si láhev s pitím. Dá mi ještě pusinku a já mu ji vrátím na tvář. Potom už vážně odejde. Já mezitím začnu uklízet barák a dávat to nějak do pořádku. Asi po hodince jsi du sednout na gauč a jdu koukat na televizi. A cinkne mi můj telefon. A já se podívám kdo mi píše. Byl to pay.
Tak jsem si ním začala psát.
(času na telefonu si prosím nevšímat)

 (času na telefonu si prosím nevšímat)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

fotku kterou poslal:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

fotku kterou poslal:

fotku kterou poslal:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

.................................................................

Takze mám tu novou část.
Už jste slyšeli novou písničku dont'go?
Já jo a miluju ji. Je straně nakažlivá a ta melodie se vám zafixujebdo hlavy😚❤️❤️



✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat