Ráno jsem se vzbudila vedle velkýho medvěda který ho jsem dostala od paytona v 16 letech...
Hned se mi zvedl žaludek tak jsem Běžela na záchod a stihla jsem to..diky bohu, kdo by to po mě chtěl uklízet že?
Potom jsem si udělala raní higienu, oblíkala se a nasnídala jsem se.
A vyrazila jsem do lékárny.. Budu si radši kupovat 3 těhotenský testy a uvidím no...
Tak se konečně jsem doma a sedím na gauči (když tak už Mame společný dům a bydlíme spolu X) a je listopad )
"tak jo" řeknu si sama pro sebe.
Šla jsem na záchod a udělala jsem si všechny 3.. A 10 minut jsem čekala..
Po 10 minutách jsem vstala a šla jsem se na ně podívat.. Nebudu vám hlát hodně jsem se klepala strachy..
Podívala jsem se na první a byl....NEGATIVNÍ trošku jsem se uklidnila a podívala jsem se na druhy který byl.... POZITIVNÍ..
"Wtf? No tak Teda rozhodne poslední..." Řekna jsem nahlas a začala jsem dýchat jako kdybych běžela maratón... Podívala jsem se na něho a........Nic ani jedna čárka tam nebyla.. Nevěděla jsem co mám dělat tak jsem zavolala moji gynegoložce aby mi poradila. (Gynelogožka=GM bude se jmenovat třeba Martina )
Hovor:
T/j:"ahoj Marti"
GM:"ahoj t/j. Potřebovala by si něco?"
T/j:"no jako jo mam problém... Už přes týden zvracím tak jsem se podívala kdy jsem měla naposled menstruaci a mám zpoždění o 2 týdny naposledy jsem to dostala před 1měsícem a 2týdny.. No a dneska jsem si udělala těhotenský testy..."
GM:"a jak dopadl?"
T/j:"dopadli...koupila jsem 3 a jeden ukázal že nejsem těhotná, ten druhý že jsem těhotná a ten třetí neukázal nic."
GM:"hele tak máš čas na na 2 hodinku odpoledne?"
T/j:"jojo mám"
GM:"Tak přijď a já tě prohlidnu a uvidíme"
T/j:"dobře dekuju moc"
Gm:"nemáš za co a papa"
Konec hovoru
Začala jsem se psychicky připravovat..
A začala jsem i přemýšlet..
"co když to dítě není paye? TY VOLE T/J CO BLBEŠ VŽDYŤ JEDINÝ S KÝM MRDÁŠ JE PAY, TAK SE VZPAMATUJ" zařvalo na mě moje svědomí..
"a jo promiň" řeknu
"a používáte uchranu?" zeptalo se mě moje svědomí (a ano už jsem tak blbá že si povídám ze svým svědomím.)
"nooo ne už od 20 ne protože beru prášky a pay si to víc a vlastně i já si to užíváme bez ochrany líp.." Řeknu moje svědomí mi dá menší otázku která se mi zafixujr do hlavy...
"a je možný že prášek nezabral?"
"hmmm ale to je taky možný tak ty si jinej génius svědomí moje" řeknu a podívám se na hodinky.. U Martiny mám být až ve 2 odpoledne a teď je 11:42..
Půjdu si udělat oběd...
K obědu si udělám maso s bramborovou kaší a dám si k tomu kyselí okurky..... Chvilku čucím na televizi a koukám na Simpsonovi jeden z mich oblíbených animáku i když už nejsem dítě.
"hmmm mám na něco chuť" řeknu a jdu se podívat do špajsky jestli tam není něco dobrého pro možná těhotnou t/j. A najednou vidím zázrak.
"NUTTELA to ty si Moje záchrana" vykřiknu a hned ji čapnu...
Na gauči ji začnu žrát a vím asi si říkáte
Maso s bromborovou kaší a kyselími okurkami a na to nuttelu je asi ta nejnechutnejší co bych si dala ale věřte mi je to docela Dobrý..Teď je něco kolem 13:38 a už jsem na cestě k Martě a v kabelce mám i těhotenský testy. Ten třetí furt kontroluju ale on prostě nic neukazuje. Tak jo nádech a výdech..
"ahoj Marti" řeknu když vejdu do vnitř..
GM:"ahoj t/j tak ukaž a vyprávěj mezi tě skontroluju." řekne Marťa a já ji všechno vyprávím.. Taky se mě ptá na můj sexuální život ale jsem u gynelogožky té to můžu říct..GM:"tak Jo" řekne a já se námi podívám nechapavim pohledem.
GM:"gratuluju ti t/j jsi v 3 týdnu" řekne s radostí Marťa a mě snad upadne čelist.....
GM:"vypadá to že budeš maminka a Payton bude moooc dobrý táta a manžel... Kdy mu to řekneš?" zepta se mě a já furt nechápu... JÁ ŽE JSEM TĚHOTNÁ JÁ??
"dostane to jako dárek k vánocům.." Řeknu a Marťa se usměje
GM:"jooo tak to si ještě dlouho payton nezaprcá " řekne Marťa a obě dvě se začneme smát
"no nic na prohlídku ti zavolám a domluvíme se jo? Teď hlavně musíš odpočívat a přemýšlet jak jim to řekneš k vánocům.. Pay bude mít takovýho malího santíka nebo satana" řekne
"Ježíšek je lepší.." Řeknu
"cože? Jakej kožich?" zeptá se mě Marťa..
"to je na dlouhý vyprávění tak nic já budu musrt jít tak papa"
"Pa"řekne Marťa a já jdu k autu a jedu autem domů..
"Doprdele mám chuť na kafe.. Ale já nemůžu" pomyslím si..
"aha už vím čím to náhradním" řeknu a rychle běžím ke skříňce s léky...
⬇️⬇️Vytáhnu krabičku s marťánky a dám si ne 2 ale rovnou 5 marťánků na ráz...
Jsem to ale frajerka😏😈 co myslíte?
"ty vole to mi kurva bodlo" řeknu si a jdu si pustit televizi...
Mezitím mi cinkne mobil a vidím že mi píše pay
Chat: (hodin si prosím nevšimej ju)Jo vim je něco málo po 5 hodině odpoledne ale já jsem vážně moooc unavená..
Už taky nechávám vyrábět všem dárky na zakázku který by měli dojít přesne za 2 týdny...
Potom koukám už jen na netflix a usnu
................................Yaaay mám tu další část 🥳😏
Už vážně nevím co tu napsat protože příběhy tvořím i o online hodině a potom když je ruština a opakujeme slova a učitelka se mě zeptá jak je rusky táta a já místo papa řeknu payton tak je asi se mnou něco špatně... Nemyslíte? Ale P jako P
(btw papa je výslovnost 🤐😚)
ČTEŠ
✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//
Short StoryJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze to byl můj první příběh,psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...