🐻Méďa Béďa Paytůneček 🐻

1.6K 48 11
                                    

T/m:"cože?"
Pm:" cooo?"
Pt:" konečně Teda coo?"
Joe'"moc vám to přeju" řeknou naší tátové.
F:"ha já ti to říkala bratře.. Já ti to říkala už v ten den jak si o t/j zamilovaně vyprávěl" řekne Faith a plácne si s joshem a smějí se u toho jak dementi.
Pm:"Paytůnek moje malýnky miminko konečně dospělo" řekne paytnova mama a já zrovne mám v puse kaši. Dám si hlavu zase do talíře a div nevyprsknu tu kaši.
P:"ale mamiii" řekne pay.
Pt:"ale maminka má svým způsobem  pravdu... Koukni teď sis našel opravdu schopnou holku.."  řekne paytnův táta.
Joe:" a co ty t/j proč ty nic neříkáš?"
T/m:"to by mě taky zajímalo" já jsem se na všechny podívala se slzami v očích. Ty slzy jsem nemohla zadržet od smíchu.
P:"stalo se něco?" zaptal se strarostlivě pay. Já se začnu smát jako největší psychopat tak že spadnou že židle..
T/j:"achhh božíčku" řeknu mezi smíchem a vašich se na mě koukají tím pohledem jakože:oba se zbláznila? Jebe ti? Bože můj lepší dceru mít už opravdu nemůžu.....
Já se zvednu a postavím židli a sednu si na ní. Utřu si slzy.
T/j:"ne nic se nestalo proč pak?" řeknu už v klidu akorád že jsem ruda jako rajče...
Pm:"a to ti musím t/j říct jak..."
P:"mamiiii"
Pm:"nech mě domluvit paytůnečku. Teď musím t/j všechno říct. Třeba to jak sis vzal Fairhino (sry nevím jak se to skloňuje) oblečení a šel si na gymnastiku aby si se z blížil nějakýma holkama" řekne a Payton ji začne zabíjet pohledem.. Já se tam začnu smát u toho stolu tak se málem ponořím svůj obličej do kaše.
Faith a paytnova mamka se začnou smát se semnou.
P:" tak to ti mooc děkuju mami.." řekne nafoukle pay a dělá uraženýho.
Pm:" a Zaco mi děkuješ? Jsem tvoje matka a musím něco říct o tvém dětství" řekne
P:". Víš že si mě před všemi ztrapnila?" řekne pay a podívá se na mě..
T/m:" hele buď v klidu paytone to kdyby si věděl tady co všechno provedla ona tak si na tom teď stejně jako t/j🤣" řekne moje mamka a ukáže na mě prstem
Vš:"  Povyprávěj te nám něco prosim" začnou všichni prosit a já se přestanu smát a podívám se na mamku..
T/m:" tak třeba... Jo už vím.
Když byli t/j 3 roky tak milovala sušenky no a mě nenapadlo nic jiného než ji takhle nalákat do pračky. T/j si tam cupitala ktý pračce a ve vnit měla mističku se sušenkama. Ona tak vlezla a dokázala se nějak i zavřít což pro nás byla tenkrát strašný záhada..... Mám dokonce i video tak se potom můžeme podívat jak to bylo a že vám nekecám" řekne moje mamka a všichni se začnou smát tak scvoklí.
P:"po-počkej vy mi chcete říct že t/j vlezla do pračky" řekne pay a ukáže na mě prstem,  a taky se u toho směje tak že div se tím smíchem nazadusí..
T/m:"ano paytone" řekne moje máma a já se cítím strašně trapně..
T/m:"a taky měla přezdívku a myslím že jsem ji tenkrát říkala plazýk.. Protože místo toho aby chodila tak se plazyla ale ne jako had ale jako žížala."
Vš:" tak to jako nene" řeknou a začnou se smát ještě víc.
Joe:"tak jsme dojedli tak pojď ukázat ty videa a fotky řeknou a všichni jdou k televizi protože to bude pouštět přes ní.... Já mezitím jdu uklidit nádobý do myčky a zklizuju že stolu. Když dávám poslední talíř do myčky tak mě něco obejme kolem pasu a dá mi to pusu na krk. Byl to pay.
P:"tak co ty můj plazýku"
T/j:"hele nevytahuj to sem paytůnečku ju" zasyčim po něm protože jsem v celku nasraná a mám krámy...
P:" a co kdybych ti zlepšil náladu" zeptá se pay a začne mě líbat a přitom mě hladi po prdeli. Vezme mě jako princeznu a odnese do pokoje kde mě chtivě líbe.
T/j:" dneska ne pay" řeknu ale on proste pokračuje dál a dělá mi cucflek na krku.
T/j:" Paytone dneka ne" zvýším hlas a pay se oddeme odlepí.
P:"udělal jsem něco ?" zeptá se pay.
T/j:"dneska nemám chuť na sex takže nic nebude" řeknu a svalím se na postel a pay hned vedle mě.
T/j:"dneska to byl propadák" odfouknu si.
P:"to teda" řekne a hladí mě po boku. Já jeho ruku od dám pryč. A Payton to tak nechá....  Asi si uvědomil že mám krámy.. Pay vztane a jde pryč
T/j:"poč*buch*"kej." neřeknu protože praskne dveřma od pokoje a já se rozbrečím...

POV PAYTON

odendá mi ruku z jejího boku a já si to uvědomím... Krámy.....
Zvedl jsem se a odešel. Vzal si klíčky od auta a hned se mě všichni zeptali
Vš:"paytone ty někam jedeš?"
P:"jo" řeknu a zabouchnu dveře. Otevřu svoje auto, nastartuju a jedu do drogerie.....
T/j koupím krabičku tamponů a vložky, nevím co s toho má radši....
Jedu následovně do hračkářství a koupím ji medvídka který má kolem 1m. A na konec zajedu do obchodu kde koupím nějakou tu čokoládu a mňaminy....
Všechno to dám do tašky a medvěda posadíme na místo spolujezdce. A jedu domů..  Podívám se na hodinky
"19:03? To je dobrý čas když jsem vyjížděli tak před hodinou maximálně."pomyslím si a do ruky vezmu tašku s mňaminami a do druhý vezmu medvěda.... A odemnnu první co vidím je  jak všichni spí v obýváku. Jdu nahoru do našeho pokoje kde trávíme nejvíce času.. Vejdu do vnitř a vidim jak je t/j otočená k oknu a kouká z něj.
Po chvilce se otočí a já viděl že moje princezna má ubrečený očička. Zavřu dveře a t/j se na mě podívá a hned se zvedne z postele..
Běží ke mě a hned mi vletí do naruče tak že sebou trošku cuknu.
T/j:"moooc se ti omlouvám nevim nebo jako vím co to do me vjelo" začne se mi hned omlouvat a já ji začnu hladit po zádech a dám jí pusinku na čelo..
P:"já to chápu Neboj se" řeknu abych ji trošku uklidnil a t/j se mě začne vyptávat..
T/j:"a kde jsi byl... Bála jsem se o tebe."
P:"když mě pustit tak u něco dám" řeknu a t/j mě po asi další 10sekundach pustí... Já vezmu obřího medvídka a podám jí ho...
T/j:" méďo Béďo to si nemusel" a dá mi pusinku
Vezmu do ruky tašku a taky podám, t/j  ji vezme a druhou rukou vezmě mě.
Dojdeme v posteli a t/j se začne hrabat v tašce a já ji zaujatě pozoruji.
T/j:" ty si snad myslel na všechno" řekne a zatím vytahuje jenom mňaminy.
T/j:" ty jsi myslel na všechno" vykřikne a vytáhne jak vložky tak tampóny..
T/j:" jak víš že mám krámy miláčku? "
Zeptá se mě a já jenom pokrčim rameny.
P:"tak tě znám  a vím že to todle zlepší náladu a medvidka k tomu máš jako dárek že to se mnou vzdáváš." řeknu a t/j mi skočí do naruče.
T/j:" dekuju dekuju dekuju moooc" řekne a začne mi dávat strašně moc pusinek....

.........................

Omlouvám se že je to tak shit kapitola ale furt se nemůžu uklidnit.
Taky vám moc dekuju za 2k Přečtení..
Toto si nezasloužím. 🖤💜😣🥺

✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat