😜Asi Mě Trefí Šlak🤪

1.5K 47 5
                                    

Pay, doktor a Sestřička si nadali rukavice a já tam umírala
"KURVA TAK PAYTONE POHNI Sebou, ZA VŠECHNO MŮŽEŠ TY!" Začnu na něj řvát a pay mě chytne za ruku
P:"jo za všechno můžu ale teď Nádech výdech" řekne pay.
ZS:"vy budete moc dobrý tatínek" řekne sestřička a
T/j:"MŮŽETE PŘESTAT MLUVIT A RADŠI NĚCO KONAT?" zakřičím a doktor začne něco říkat sestricče...
P:"Počkejte takže my Budem mít 2 prcky? To je užasný" řekne pay
T/j:" MŮŽEŠ PŘESTAT MLUVIT?!" řeknu a pay ztichne a začne pomáhat doktorovi..
ZD:"tak Joo dáme to císařským řezem." řekne a Sestřička mu podá nožík a doktor mi rozřízne podbřícek.. Pay mě drží za ruku... Když v tom dokter vytáhne jednoho prcka a podá ho paytnovy a hned poté druhého.

Přeříznou jim pupeční šňůru a mě začne šít podbříšek...
Sestřička payovi sebere mimčo a dá ho do inkubátoru aby si trošku zvykli.
Pay príde ke mě a směje se jako měsíček na hnoji...
P:"zlatoo zvládla si to" a dal mi pusu
ZD:"moc gratuluji máte chlapečka a děvčátko." řekne sestřička a já myslím že mě trefí šlak..
T/j:"takže teď by si měl jít obědnat ještě jednu postýlku a auto sedačku" řeknu a pay hned odpoví.
P:"zítra by to měli přivést, budou mít podobný věci, Teda zezačátku pak mu  začnu dělat jeho pokojíček" řekne pay a mě to docvakne..
T/j:"JMÉNA" Vykřiknu a pay se zasměje.
P:"takže holčička by byla Izzie Moormeier a chlapeček Marco Moormeier co ty na to?" zepta se pay a chytne mě za ruku
T/j:"ano jistě že souhlasím" řeknu a dám mu pusu.. Když v tom příde sestřička...
ZS:" takže potřebuji jména pro děti aby jme jim to mohli napsat do rodných listů.." řekne
T/j:" Izzie Moormeier."
P:" a Marco Moormeier"
Řeknem a Sestřička se Usměje...
ZS:" takže Izzie Moormeier se narodila 15.července ve 4:28 ráno, má 49,8cm a váží 2,48kg. Marco Moormeier se narodil 15.července ve 4:30 ráno, Má přesných 50cm a váží 2,57kg" řekne sestřička... A jde to zapsat..
Potom se vrátí a zeptá se
ZS:"chcete si Marca a Izzie pochovat?"
P+t/j:"ano prosím" řekněme a Sestřička odejde. Potom se vrátí i s vozíčkem kde jsou 2 inkubátory a tam leží 2 malá miminka. Jedno je zabalený do modré dečky a to druhé to druhé do růžové dečky.
Já si vezmu miminko které je v modré decče a pay si vezme miminko které je zabaleno v růžový dečce.
T/j:"achuuj Marco" řeknu a dám mu pusinku na jeho mini čelíčko.
P:"ahoooj Izzie" řekne pay a dá si jí do náruče. Izzie začne brečet a pay se jí snaží utušit ale marně..
P:"Vem si jí😔asi ji u mě není dobře. Nebo mě nemá ráda🥺😔" řekne pay trošku smutně.
T/j:"tak to Teda neee, skus ji dát třeba pusinku na čelo a nebo ji zazpívej. Si její táta věř mi ta tě bude milovat stejně jako mě." řeknu mu a pay tak udělá....
P:"tak jo Izzie zkusíme to znovu.." řekne pay a dá jí pusinku na její prťaví čelo, a začne probrukovat písničku don't go. Izzie hned stichne a začne poslouchat. Marco začne taky poslouchat a oba dva nám usnou.. Pay pomalu položí Izzie do boxíku a poté hned i Marca...
P:" hele zavoláme rodičům a pozveme sem i naše rodiny ju?
T/j:" jojo " řeknu a pomalu usnu...
Najednou cítím polibky na čele a já otevřu oči. A vidím prudkou ránu do očí.
T/j:" kurvaaa moje oči"reknu a pomalu si sednu..
P:"v klidu t/j, za chvilku tu jsou obě naše rodiny a Izzi s Marcam už jsou vzuru a koukají po světě." řekne nadšeně Pay...
T/j:"přines sem ty prcky" Pay nic nenamítal a přinesl Marca a Izzii.
Oba dva začnou hned brečet.
S paye jsem jim zpívali ale nic, brečeli a pay myslel že už po nich začne řvát a mě to cvakne...
Vytaháhnu si tričko a pay se na mě podíval.
P:"hele myslím že teď ti nemůžu dělat dobře" řekne pay a šibalsky se usměje.
T/j:"a kdo říkal že to je pro tebe? Hmm" řeknu a podívám se paytona který se zase soustředí na Marca a moje prso.
P:"a pro koho teda hmmm😏" řekne pay.
T/j:"pro děti.. Kojení ti nic neříká?" řeknu mu a dám si Izzie k prsu, ta ho čapne a začne sát mléko. Hned se uklidní...
P:"můžu si cucnout taky?" zeptal se pay
T/j:"NE Moormeier a radši mi podej Marca.." Řeknu a pay mi ho podá Marca, toho si dám k druhýmu prsu a tan hned začal sát.
Najednou se otevřeli dveře a tam byli obě naše rodiny, pay jim naznačil aby byli potichu. Byli tam i babička a děda od paytona. Všichni se obejmuli ale já ani nevnímala.. Koukala jsem jak ti dvě štěštíčka cumlají moje prsa.
Pm:"ahooj maminko" řekne joahne.
Joe:"jak jsem jmenujou?" Zetpá se Joe...
P:"Izzie a Marco" řekne pay a všichni i si povzdychou jakože:awww
T/m:"můžu si pochovat?
Pb:" můžu taky? "
P:" až t/j dokojí tak jo" řekne pay a Nessa mě pozoruje

T/j:"tak Izzie už si dopapkala? Řeknu když se mi odlepí od prsa, Izzie se směje jako hvězdička..
" tak půjdeš k tetě Nesse ju? " a ona pouze mrkne.
N:" neudělám ji nic? " zepta se Nessa.
P:" ke mě nechtěla ale potom už to bylo v cajku" řekne a nessa příjde ke mě a vezme si Izzie do ruky..
Izzie začne řvát no a aby to nebylo málo tak se připojí i Marco...
N:"CO STÍM MÁM Dělat" vyjekne Nessa.
P:"dej ji pusinku na čelíčko." a Nessa tak udělá a Izzie s přestane... Ale Marco brečí dál..
Pb:"můžu?" a já jenom přikyvnu... Paytnova babička si vezme Marca do ruky a začne ho lechtat na bříšku, Marco začne žvatlat hihi😋
Takhle si každý pochová Izzie i Marca.
A už musí domu protože končí návštěvní hodiny.. Pay tu semnou zůstává, a bude mi pomáhat s dětmi..
P:"hele takže z nemocnice tě i s dětmi pustí za 3 dny.. Zítra nám dojde druhá postílka a autosedačka" řekne pay..
"takže místo mě tady bude Josh, Nessa, Addi, Jackson, Dylan a Faith jo?"
T/j:"jasný a tyyy? " řeknu
P:"já budu skládat postýlku až ji dodělám tak hned přijedu..
Jo a Sestřička už o tom ví"
Řekne pay a dá mi pusinku na čelo když v tom začne Marco brečet a Izzie se vzbudí a připojí se k němu...
A  JÉJE TO BUDE DLOUHAAAA NOC

.........................

Tady máte novou část a taky doufám že se vám to líbí....
Zanech nějakej krásný💬 děkuji moc❤️🥺

✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat