❤️VÁNOCE ❤️

1.4K 48 17
                                    

24. Prosince 7:43

Ráno mě 8 mého muže probudí cinknutí zvonku u dveří...
"paytone vstavej už jdou tady naše rodiny" řeknu a těžce vstanu z postele.. Pay se hned taky zvedne a vlastně máme na sobě vánoční pyžama takže se ani Nepřevlékáme a jdeme otevřít. Já tam jdu dolů a jde videt že tahovych 8 kg jsem přibrala takže se nemůžu dočkat až do mě někdo bude rypat a říkat" hej t/j? Nepřibrala jsi nebo neztloustla si? " a už se na to nemůžu dočkat🙄...

Pay už otevřel dveře a všichni vešli do vnitř a začali se s námi obímat. Potom jsme všechny zavedli do obývaků a já si lehla, pay mě přikryl dekou a retal se mě.
P:" kdo si dá ještě kdo mě t/j čaj"
Všichni zvedli ruku..
P:"že já jsem se nabízel" odfrkne si pay
F:"Počkej já ti pomůžu" řekne Faith a jde pomoct paytonovy..
Ale ještě než odejdou se mě Joe zeptá.
Joe:"hele t/j Nepřibrala jsi pár kil navíc?" řekne a všichni se uchechtnou ale nejvíc pay.
P:"já ti říkal že jsi ztloustla a jde to na tobě vidět"
T/j:"jsi buď ve 3měsici 1 týdnu"(budeme dělat že jsem v tomhle tydnu těhotenství ju) zamumlam si...
Vš:"co jsi mumlala?"
J:"že asi místo cvičení moc papá"
Řekne josh a já se začnu ironicky smát.
"hahaha to bylo Teda vtipný" řeknu
T/m:"ale jako jo🤣" řeknou a pay s Faith odejdou do kuchyně dělat čajíky..
Mezim co mi si tam všichni povídali tak já jsem začala být strašně náladová. Dělala jsem různý škleby na obličeji a furt jsem si něco mumlala...
Potom už začali chodit pay a Faith s čajemi...
Posledni přinesl čaj mě...
T/j:"Pay?"
P:"ano princezno?" a všichni ostatní jenom pozorovali naší konverzaci..
T/j:"přinesl by si mi brufen?"
P:"bolí zase hlavička?"
T/j:"ani nevíš jak" řeknu a pay mi dá pusu na čelo a jde pro prášek...
"Joo a ještě 5 marťánků"
P:"jojo" zakřičí z kuchyně pay..
J:"co že najednou marťánky?" zeptal se mě josh
T/j:"to je na dlouhý povídání.." Řeknu a pay se vrátí i s práškem a 5ti marťánky😎.
P:"na zlatu" řekne a podá mi brufen.
T/j:"děkuju mooc" řeknu a vezmu si prášek který následovně zapiju..
Pt:"hele teď mi napsala babička že Teda už čeká tak pro ně pojedu a potom se vrátím" řekl paytnův táta a my všichni souhlasili
Pt:"tak jo já se vrátím i s babi a dědou." řekne a odejde..
My ostatní začali koukat na Grinche...
Já a Payton jsme byly k sobě přítulný k sobě... Mě se podařilo nějak usnout..
Něco málo prospinkat když v tom slyším hlas který jsem ještě neslyšela..
?:" To je ta tvoje přítelkyně? Vypadá krásně.."
P:"babii to není moje přítelkyně ale manželka.."
?:"cože můj vnuk už je ženatý ve 23 letech? To je uzašný ale príde mi trochu přitlostlá.."
P:"dědo mě se t/j líbí taková jaká je"
(paytnova babicka=pb, paytnův deda=pd)
Pb:"no vidíš to je můj malej plyšácek"
"ale babii prosím pusu neee" řekl pay, já se podívala a paytnova babička mu zrovna dávala pusinku na čelo..
Já se musela uchechnout..
Pd:" maxiii" a já hned v letím do sedu protože jsem toho kluka neviděla snad už od mojich 18..
Pay se na mě vylekaně podíval a max se nasral mezi mě a paye a začal se semnou mazlit..
Pb:"a t/j se nam Vzdubila" řekne a pay se na ně žárlivim pohledem podíval a moje mamka si toho hned všimla...
T/m:"hele pay stalo se něco?"
P:"Neee vůbec nic se nestalo až na to že si max přijde jako princezňak a sebere mi mazlení s t/j" max si mezitím lehne na moje bříško a hlídá mě... Psy moc dobře cítí nový život...
Pd:"Joo tak tom máš dost blbí protože max tady bude s vámi.." řekne
Pay se hned zašklebí na Maxe a řekne
"ty máš štěstí že t/j je moje žena" a max se na něho podívá, nechápavě nakloní hlavu a zase ji položí na moje bříško kde už mám 4cm prcka...
Pay udělá uraženyho.....
J:"ale notak paytone slunce v duši" řekne josh a Nessa se začne smát
N:"děláš jako kdyby ty si ho tam měl"
A všichni se zasměje.... Celý zbytek dne si povídame, a prarodičů od paytona říkáme co se nám všechno stalo...
Potom proběhla štědrovečerní večeře a my šli spát (v americe se dárky rozbalují až ráno..)

já se vzbudila něco málo kolem 4 ráno a Vymotala nějak kolem paytona a Maxe... Otevřela jsem skříň kde jsem měla 3 tašky plných dárků neptejte se mě jak ale nějak jsem to udělala 😎
Šla jsem dólu a vidim jak pod stromečkem je mooc dárků hihi😋
Já tam rozmístim dárky ale dárky kde jsou retizky a na tom napsáno..
Babička 2x, dědeček 2x, prababička,pradědeček, teta, strejda, táta, teta(Nessa), tak jsem dala na stromeček tak aby si toho nikdo nevšiml... A do špičky vložím obrázek ultrazvuku aby to mělo grády...
Potom jsem šla do kuchyně a otevřela jsem si kyselí okurky... No a potom už jsem šla chrupkat..

RÁNO

Mě vzbudilo vrzání dveří když jsem pomalu otevřela oči tak jsem viděla celou naší familyi jak čekají až se vzbudím, nojono jsem to ale princezna 😎😏..
P:"tak pojď už se nemůžu dočkat" řekne pay a všichni na něho koukají
P:"hele na vánoce jsem vždycky jako malý dítě tak mě nechte.." řekne a vzal mě do náruče a hned se mnou běží do obýváku všichni jdou hned k nám.
"jejda to je dárečků" řekne josh a zaraduje se jako malí dítě..
P:"tak Joo první dárek je pro pro prooo Joe.." řekne pay a podá ho joemu...
Ten ho otevře a vytáhne nike boty.
Joe:"krasny santa toto" řekne a položí si je vedle sebe..
"tak a teď ja" řekne Nessa a chytne nějakou úzkou dlouhou krabici..
N:"a todle je pro proo t/j" řekne a podámi krabici l, já si ji rozbalím a všichni se začnou smát...
P:"ooo to je přesně pro moje účely"
T/j:"tak už vím od koho to mám" řeknu
J:"to jsem ti dal já" řekl hrdě josh
"tak dík no" řeknu
T/m:"copak ti dal tvůj bratříček?"
T/j:"to co mi měl dat k 18.." Řeknu a vytáhnu vibrátor..
MOJE mamka vezme bačkoru a flakne joshe do ramena my ostatní se smějeme jako kdyby jsme si dali lajnu... Potom už jenom rozdělame ostatní dárky a těch mích si nikdo díky bohu nevšiml... "tak nádech všech t/j"
"tak Jo musím vám to konečně říct.."
Řeknu a všichni se na mě podívali..
Já se zvednu a křupne mi v zádech tak že se všichni leknou..
J:"dobrý?" zepta se mě josh..
T/j:"kdyby to bylo dobrý tak mi nekřupají záda jako nějaký 80lety babičce...
Přijdu ke sromku a vytáhnu všechny krabičky
T/m:" tak ty umíš dobře schovávat dárečky"
T/j:"ještě než vám to dám chci aby jste věděli že to miluju..." Řeknu a pay se hned napne
P:"kdo to je? Miluješ ho ještě víc než mě? Doufám že mě kvůli němu nechceš opustit?" a hned se všichni na mě podívají....
T/j:"miluju to stejně jako tebe a určitě nic takového nemám v plánu" řeknu a po všech hodím krabičku.. Všichni si to začnou rozdělávat...
Vš:"proč jsi nám dala řerízek?"
T/j:"prohlédne si ho pořádně" řeknu a vezmu špičku do ruky a začnu ji kroutit v ruce...
P:" proč tam mám slovo táta?"
Vš:"a proč tam my máme slova teta, strejda, babička, dědeček, pradědeček a prababička?"
P:"POČKEJ....POČKEJ POČKEJ...
JÁ BUDU TÁTA" vyjekne šťastě pay a začne pobíhat všude po obýváku.
P:"Já budu táta" řekne když už se konečně uklidní...
J:" v kolikátý si"
Vš:" v kolikátým?" zepta ji se a já vytáhnu ze špičky obrázek a podám ho payovi..
"jsem v 3 měsíci a 1 týdnu co je 13 týdnu..." Řeknu a pay ke mě přide strašně šťastný..

.........................

Ejjj konečně jsem to dopsala (tudle kapitolu) higigi 😎😏❤️
Jsem Mega happy a sad dohromady🥺😏❤️

✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat