Chvilku se spolu mazlíme a dělame nějaký ty blbosti. Topíme se a hlavně se smějeme. Josh dneska bude spát u nessy a to znamená že máme celý barák pro sebe😚.
P:"co budeme dělat večer? 😏" zase nahodil ten svůj pohled.
T/j:"já bych si udělala filmový večer a napodobyla nějaký film." řeknu a pay zesmutněl. Asi si myslel že budeme prcat Celý večer.HA NASRAT.No možná
Pay díval se na mě a zeptal se.
P:"a pusinku nedostanu" řekne a já mu vyhovím, dala mu pusinku a ještě jednu na přilepšenou. Stejně ještě neví na co budeme koukat👉🏻😏👈🏻
(chichia boa).
T/j:"je mi zima půjdeme už domů? " zeptala jsem se mile paytona.
P:"jo taky bych šel" řekl pay.
"páni co se sním stalo že neprotestuje?
Když bude hodnej tak mu možná i vyhovím a udělám ho😏 bože na co to myslím" pomyslím si.
P:"tak pojď já udělám něco na občerstvení a ty vyber film ale prosím žádnou velkou slaďárnu. Nechci dělat žádný scénky kde budu moc citlivý🤣🥺" řekne pay a dá mi pusinku. Já se jenom usměju a uteču do pokoje. Přijdu do pokoje a vslíknu si si plavky, vezmu si si na sebe ktátky tričko a tanga. Samozřejmě si neberu pod tričko podprsenku protože by akorát brzdila čas. Najedu na Netflix a zapnu 365 dní a nechám tam černou obrazovku aby pay nevěděl na co se budeme dívat. Asi po 8 minutách příde pay s velkým tacem kde je všechno možný. Položí to na na noční stolek a lehne si vedle mně. Chytne mě za boky a přitáhne si mě k sobě.
P:"tak to jsem zvědavý copak si vybrala zlato." řekne a přitulí se ke mě a já si vezmu do ruky ovladač a pustim to. Pay je ke mě přítulný. Najednou se objevý přes celou televizi nápis
365 dní
Pay se na mě podíval a vzal mi ovladač z ruky. Vypl televizi a překulul si mě tak abych byla pod ním.
P:"tak ty takhle jo? 😏" zeptá se mě pay a já si No nějak dostanu pod sebe.
Takže teď teď jsem já na vrchu a pay dole. Payton tam ležel a čekal co se asi bude dít dál. Já mu začala dělat cucfleky na hrudi a pay vzdychal. Udělala jsem mu tak 4 a pay si mě překulil pod sebe. Lehl si na de mě a vášnivě mě začal líbat a začal mi dělat cucfleky na krku. Já mu zabořila svoje pracky do jeho vlasů. Když mi dodělal poslední cucflek tak mi vzal lem mého trika a přetahl mi ho přes hlavu.
Hnedka se mi podíval na prsa a hned mi začal různě mačkat hladit a podobný věci. A já zdychala. Po asi 3 minutách mě už nebavila pozice dole tak jsem se vyhoupla do sedu a pay se mnou. Přestala jsem ho líbat a začala mi vyslékat tepláky. Pod kterýma neměl Boxerky.
T/j:"ty takhle chodíš vždycky jo?" řeknu podívám se na paye.
P:"jenom když jsem sám doma nebo potřebuji prostor a takyyyy když ti chci něco naznačit 😏" řekne a začne mi vslíkat tanga
(bože muj nechápu jak to někdo může číst👉🏻👈🏻💜🌚🌝🤦🏻♀️🤦🏻♀️)
Už jsme oba nahý a Payton si mě projíždí pohledem já tam stojím jako Y.
Na nic nečeká a přijde ke mě a s hodí mě na postel. Roztáhne mi nohy a kouká na mě. Rychle se mi vrhne na rty a začneme vášnivě a dravě líbat.
P:"bereš prášky nebo mám vzít kondom?"zeptá se pay
T/j:" Vem si rádši i ten kondom."řeknu a pay mě přestane líbat. Jde k jeansům a vytáhne balíček kondomů.Jde ke mě. A zeptá se.
P:" natáhneš mi ho? " zeptá se pay.
Já mu vytáhnu kondom z ruky a už ho rozbaluju. Nasadím ho payovi a ten se může roztéct blahem. Hned jak mu ho nasadím tam mě začne chtivě líbat.
Znova mě hodí na postel a nakloní se ke mě.
P:"až tě to bude bolet tak mi řekni ju?
Nechci abych ti ublížil" řekne a koukáme si navzájem do očí. A pay už jde do akce.
(🤦🏻♀️bože omlouvám se za svou mysl)
Jemně do mně vnikne ale futr mi kouká do očí. Pane bože má je tak nádherně hnědý, tak plný a nádherný zároveň. Ucitím trošku bolesti a sevřu víčka k sobě. Pay jede ještě trošku dal a já ucítím ještě větší bolest. Pay si toho všimne a Pomalu ho že mě začne vytahovat.
T/j:" Moormeiere dost výsměchu" řeknu a pay znova do mě vnikne. Tentokrát už to není tolik bolestivý ale spíš jako slast.
"přidej" vydechnu a pay mi vyhový. Přidá a já se můžu zbláznit. Dělá to sakra dobře.. No já se nedivím při jeho velikosti...ja si ho přitáhnu do polibku abych utišila svoje vzdechy protože ty museli jít slyšet až do zapomenuté šmoulí vesničky.
Pay do mě rychle a tvrdě přiráží a mě se dostavý můj orgasmus.
"PAYTONEEE" vykřiknu ve chvíli kdy se udělám. Pay ještě chvilku přiráží a potom přestane...
Pomalu ho že mě vyndá a já se na něho podívám. Má slepený vlasy na čele a je celý udýchaný. Sedne si na kraj postele a já se zvednu z postele.
Dojdu k němu a on se jenom šibalsky usměje. Já se na něho podívám a kleknu si. Pay se ihned narovná a začne dávat pozor. Sundám mu kondom, který hodím před dveře.
Pay mě chytne za vlasy a já mu začnu kouřit. Na to že to dělám poprvý jsem docela dobrá. (Ego up🤦🏻♀️🤣) Pay vzdychá a pozoruje mě. Já mu kouřím ale přitom mu koukám i do očí. No nebudu vám lhát, ty jeho výrazy jsou hodně vtipný ale teď se musím věnovat své prácičce. Pay mě potahá za hlavu.
P:"jestli nechceš to nechceš mít v puse tak klidně mužeš přestat" řekne a vzdychá u toho. Ale já budu hodná holčička😇 a nechám ho ať se uspokojí jako on uspokojil mě. Začnu ještě víc zrychlovat a pay vzdychá ještě víc. Ani ne po minutě zakřičí.
P:"T/J T/P" A hned se mi udělá do pusi.....
Pay mi kouká do očí a já jemu taky. Pošlušne to spolku a olíznu si špičky prstů.
P:"byla si výborná" řekne mi pay a schodí si mě na sebe lehne si se mnou do postele a přikryje nás peřinou. Pod peřinou mě hladí a já mu drbkám záda...... Pomalu usneme. Nebudu lhát ale začali jsme něco kolem 19:43 a skončili teď a teď je 22:13....
No jo no LÁSKA JE LÁSKA...........................
Bože můj.. Za tuhle kapitolu bych si dala nejraději pár facek 🗿🔫 což je pravda.... Už teď nemám ráda tudle část 🐢🤦🏻♀️🔫🌚🌝
ČTEŠ
✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//
Short StoryJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze to byl můj první příběh,psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...