Položím si mobil na stolek a přemýšlím co budu asi tak dělat. A tak jsem se rozhodla že začnu dělat oběd protože je něco málo po 13 hodině. Rozhodla jsem se že udělám něco českého protože mi Česko docela chybí. Tak začnu dělat řízek z bramborovou kaší. Kaši už mám udělánou a teď zrovna smažím řízek. Trošku se naklonila k oknu a vidím jak parkuje Červená Toyota. A už je asi tady. Vystoupí z auta krásnej kluk ktery patří jenom mě. Slyším jak se otvírají dveře zavírají.
P:"zlat-hmmm tady to voní, copak děláš dobrého?" asi má Hladík.
T/j:"dělám řízek s bramborovou kaší"
P:"jediný co jsem ti rozuměl byla bramborová kaše."
T/j:"řízek" řeknu a pay jenom vykulí oči
P:"Prizek? To je co jako" řekne a já vytáhnu že skříňky 2 talíře.
T/j:"dáš si taky?" zeptám se a pay se olízne.
P:"vyzkouším ale už teď vím že to bude výborný." řekne a já se usměju.
Já dám na talíř každýmu řízek a trošku bramborové kaše.
Pay už sedí za stolem a pozoruje mě.
Já dám na stůl jídlo a pay se do toho s radostí pustí. Já se jenom uchechtnu a Payton se na mě podívá a u toho žvýká.
P:" to je dobrota" řekne hned spolkne a krají si další kousek řízků. Já dojim a už jenom koukám na paytona jak si to vychutnává. Jedl pomalu. Já jsem vzala od stolu a dala talíř do myčky, pay si toho ani nevšilm protože si povídal s řízkem jestli se teší do jeho žaludku🤦🏻♀️. Já šla nahoru napustit horkou vanu. Po chvilce dorazil i pay.
P:"takže si dáš vanu? Já myslel že budeš protestovat."řekne pay.
T/j:"já ale bych i tu vanu uvítala."řeknu a pay se na mě podíval a začal se hnedka vslikat.
P:"tentokrát budu první já ve vaně."
Řekl pay a vlezl do vany.
P:"aaaa já si nechal na sobě ponožky" vykřikne hned a podívá se na svoje nohy. Já jsem už vslečená a jdu do vany. Pay si tam cachtá ponožky a já se už na to nevydržím koukat tak ho vezmu za nohy a ponožky mu sůndám. Pay se na mě usměje jako miminko a dá mi pusinku na nos. Já se na něco podívám a pay se usměju. Lehla jsem si na pay a ten si vzal šampon a začal mi jeho dlouhými prsty projíždět vlasy. Drbkal mě a šampon pěnil.
T/j:"nepsal si mi náhodou že já bych měla mýt tebe?" řeknu a pay mi začne oplachovat hlavu vodou.
P:" no to sice Joo ale ty máš bebíčko,takže todle měl být jenom plán jak tě vlákat do vany." řekne a provinile se usměje.
T/j:"ty si zlatíčko" řeknu mu a dam mu jednu z nejsladších pusinek co umím. Pay si tu pusinku užíval dokud jsem nepřestala. Ve vaně jsme dělali všechno možný dokud jsem se neurazila a víte proč? Ne? No tak já vám to povím.
P:"hele a můžu se tě na něco zeptat?"
T/j:" anooo zlatíčko" řekla jsem mu.
P:"můžu se zepat co je to černý😇🤣"
T/j:co? kde?
P:"no tady" a ukázal na moje citlivé místečko a začal se smát tak že málem vylil vodu z vany
T/j:" že si blbej to jsem věděla, ale že až tak to jako ne" řekla jsem a vylezla z vany. Byla jsem na něho trošku naštvaná. Oblékla jsem se a pay na mě koukal smutným obličejem.
P:"pro-" buch "-miň". Nestačil se mi ani omluvit protože jsem odešla z koupelny. Šla jsem k mackbooku a rozhodla jsem se že ho trošku povystraším. A začala jsem si něco googlit. Pay mezitím vyšel z koupelny a podíval se na mě. Ale já uhla pohledem zase do mackbooku kde jsem si rozklikla odkaz.
P:"nezlob se na mě.. Já to tak nemyslel" řekl a šel ke mě. Sedl si, podíval se mi do mackbooku a polknul docela nahlas. Vydel že jsem měla rozkliklí odkaz
***jak si usmažit správně byčí koule*** Pay se na mě vystrašený podíval.
T/j:"hele já bych řekla že býčí koule se moc od těch tvých moc neliší co by si řekl." řeknu a pay se na mě podívá smutným pohledem.
P:"al-ale liší a to hodně" řekne a já se snažím nemát a udržet pohled jakože:🗿🔫.
T/j:"řekni pár důvodu a je si ještě rozmyslím jestli tě nechám vykastrovat nebo si tě nechám tak jak seš" řeknu a pay hned spustí. "nemá hajzlik srát"
P:"1. Protože tě miluju a měl to být jenom takovej žertík,
2. Protože býčí koule by se dají jíst a ty moje neee a za
3. Jednou do budoucna bych chtěl mít děti a to tebou" řekne a já vyjedu z odkazu. Vypnu mackbook XD.
T/j:"odpustěno a teď chci hudlana" řeknu a chytnu paytona zatváře a přitáhnu si ho k sobě. Pay se kned ke mě připojil a jde v polibku cítit že se mu ulevilo.O 7 měsíců později
(trošku přeskočíme doufám že nevadí)
P:" tak jo si připravená?
T/j:" ano" řeknu a dám payovi pusu. Právě se chystané říct naší rodině že spolu chodíme. Jediný kdo to ví je naše parta. O Larvach radši nic nevíme protože přestoupili všechny na nějakou jinou školu.
Všichni sedí u stolu, dokonce i naši přátelé.
Je ticho jenom mlaskaní....
T/j:"taaak jak vám chutná?" přeruší ticho a všichni zborově řeknou.
Vš:"je to výborný"
P:"mami?" kdybych ti řekl ze jsem si našel holku.. Co by si na to řekla..."
Zaptá se pay jeho mamky
(paytonova mamka=pm)
Pm:" no hale lůja" (Faith=F)
F:" a je to nějaká normální holka a ne jako tam ty dvě šlapky" řekne Faith
Pm:" Faithh můžeš prosím nechat mluvit paytůnka" řekne a já a se nad tím oslovení div nezačnu smát. Jenom skloním pohled do talíře a směju se do talíře jako idiot.
T/m:"tak to moc gratuluji."
Joe:"ja též"
(Paytonův táta=Pt)
Pt:"no konečně synu a kdy nám jí predstavíš" a všichni napnou pohled na paytona..
P:" a vy byste chtěli?" zeptá se nejistě pay
Vš:" to je jasný" a pay si povzdychne...
P:"moji přátelé, rodinko a rodino od mé budoucí paní moormeierové...
Představuji vám svoji přítelkyni t/j t/P"
Řekne pay a mojim i paytnovim rodičům a Faith pustí příbory který spadnou na zem
No do prdele
....................Ahojky tady máte novej díl
Brečím, brečím a brečím
Nic jiného celý den nedělám..
takže se moc omlouvám...
ČTEŠ
✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//
Short StoryJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze to byl můj první příběh,psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...