Konečně nám přinesli papáníčko a začali jsme papkat😋..
V té restauraci jsme byly kolem hodinky..
Pay se zvedl a narovnal si motýlka XD.
Klelk si a já na něj koukala jako na debila..
Pay si zavázal tkaničku a zase si sedl..
(hihihi😋 co sis myslal/a😋) potom jsme zaplatili a odešli.. Když jsme přišli k autu tak pay spustil jako básník...
P:"a co kdyby jsme se šli projít ještě třeba na pláž?"
T/j:"jo moc ráda" řeknu a pay mi proplete prsty tak aby mě jenom tak nepustil.. ( Kačka básník level 100)
Ja si sůndám boty a to samý udělá i pay a boty dáme do auta. Chvilku jdeme po asfaltu když v tom paytonovy začne zvonit mobil...
P:"jo hele teď nemůžu sorry" řekne pay a zavěsí jenže takhle to nikdy neříkal vzdycky prví pozdravil a až potom se spustil svou řeč... Bylo mi to dost divné🧐🤔🤔
Konečně jsme došli na písek a když se podívám před sebe vidim nádhernej západ slunce (prostě slaďárna😏😋)
S paytonem jsme se jenom tak procházeli když v tom mi pay zakryl oči..
T/j:"Co děláš?" zeptám se nechápavě
P:"v klidu t/j, musíš mi důvěřovat" řekne pay a chvilku se mnou jde.
P:"taaak 1 dlouhý krok a stát"
A já tak udělala.
P:"teď nech zavřený oči prosím" řekne pay a dá mi pryč ruku z očí a já je nechám zavřený jak si přál....
P:"tak a teď otevři" řekne pay a já otevřu oči.. Kolem sebe vidím zapáleny svíčky do tvaru srdce.. A vidím před sebou paytona... Stojí nervózně a kouká na mě....
P:"víš jak jsem byl na tom tour přemýšlel jsem, jaký by byl život bez tebe a zjistil jsem že bych bez tebe nemohl žít miluju tě tak moc, že moje láska k tobě dosahuje ještě dál než na měsíc a zase zpátky.. A proto se tě ptám" řekl payton a poklekl si, já brečela jako želva protože to bylo strašně dojemný a romantický... Skoro jako ve filmu. Akorad že todle nebyl film ale dokonalá realita...
P:"vezmeš si mě?" řekl a otevřel krabičku s prstýnkem
Já tam stála jako Y a nevěděla jak mám reagovat....
T/j:"ANO ANO VEZMUSI TĚ."Vykriknu šťastně a hned se payton postavý a vyháhne prstýnek z krabičky a hned poté mi ho nandá.. Začneme se tam vykusuvat když v tom nás někdo začne fotit...
Potom jsme se podívali kdo to byl abyla to naše parta...
Ja:" Va vám říkal že se toho nebude bát" řekne jakckson a všichni jdou k nám...
J:"tak vám gratuluji" řekne josh a hned mě obejmě...
P:"hele moc vám dekuju že jste mi stím pomohli ale já bych si chtěl dneska ještě chtěl nějak užít..." řekne pay a já se na neko podívám jakože🗿.
Pay mě vzal jako nevěstu a nesl mě až k autu. A jeli jsme domů... Nemůžu tomu uvěřit že jsem t/j moormeier(ová) a že payton mě požádal o ruku bylo to jako ve snu...
Počkat.. Dám si facku a pay se na mě podívá jakože.
P:"co děláš? Madam moormeier"
Zapta se mě pay...
T/j:"skouším jestli to není jen nějaký sen." řeknu a pay se usměje..
" tak to zjistíš za chvilku 😏" řekne a dal se věnuje silnici.....Konečně přijedem domů.. A já chcu vystoupit jenže pay zamklne auto a oba dva zůstaneme ve vnitř..
T/j:" Pay prosím" řeknu a odpoutam se. Pay se jenom na mě podívá a řekne.
P:"o co prosíš lásko..." řekne a vrhne se mi na rty jako jeblej po palici...
Najednou se prdudce sklopí sedačky do zadu tak že jeho Toyota je ve tvaru naší manželské posteli... Akorát trochu větší X).
P:"chces si to užít tady nebo až doma?
T/j:" hmmmm dneska nemám náladu" zabručím a podívám se na paytona..
P:"madam moormeier nemá náladu na sex se mnou? 🤔 To je nějaké divné" řekne a jako debil na sluníčku se usměje.....
T/j:"hahaha" řeknu a blbě se usměju....23. Prosince (taaak teď hodně přeskočíme o skoro celej měsíc )
P:" tak jo takze přijede sem moje celá rodina i s babičkou a dědečkem." plaší pay.
P:"k tomu svatba bude za 1Rok což je teda úžasný a mám nedostatek sexu..." rypne si do mě pay..
Já ležím na gauči a jsem prikrytá, mám strašný kruhy pod očima ale pay má teď zaslepený oči vánocemi a nedostatkem sexu...
T/j:"tak promiň že nemám náladu."
P:"jo jenže ty tu náladu nemáš už měsíc" řekne pay když dává špičku na špičku stromečku.....
P:"taaak hotovo" řekne a podívá se na mě, hned se rozběhne a skočí na gauč za mnou...
P:"víš co bych jednou chtěl?" zeptal se mě pay ale já absolutně nevěděla...
T/j:"copak by si chtěl?"
P:" chtěl bych mít děti a doufám je taky někdy dostanu jenže s tou tvou náladou kde ses proti mě Spikla a nechceš vůbec nic dělat tak je asi nikdy mít nebudu..." řekne pay a dá mi pusinku... "a doprdele nooo tak pojď vymysli si nějakou dobrou výmluvu" řekne mi moje svědomí..
T/j:"nooo pay ona to je-je me-jo menstruační nálada" řeknu "ty debile todle by ti nesežral ani kdyby si chtěla" začne po mě křičet na mě moje svědomí.
P:"a jak to menstruační období dlouho trvá?" zepta se mě pay...
T/j:"nooo asi 3 měsíce🤷🏻♀️🤦🏻♀️"
Placnu nějak ze sebe XD.
P:"hrmmmm tak dlouho?" zabručí pay, ten nedočkavě jeden. Hah jenže on ještě nevi co ho bude čekat 😏..
"ale notaaaak víš že to tak dlouho nevidržím moje boo" řekl pay a začal se ke mě tulinkat..
T/j:"takže zítra přijede moje rodina a tvoje a taky Nessa.." Řeknu
"a zbytek naší party 26.prosince...."
Řekne pay...
Zbytek dne jsme koukali na vánoční filmy............................
Ejj už jsem jako reklama na Albert že už v listopadu dávám "REKLAMU NA VÁNOCE" ale věřte mi já se už nemůžu dočkat na ty vánoce.....hihihih😋😋
ČTEŠ
✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//
Short StoryJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze to byl můj první příběh,psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...