Vidím paytona jak leží skoro nahý.jedinou věc kterou měl na sobě byla poslední na do zdobení dárku pro Jacksona a to byla mašlička. Pay ji měl uvázanou kolem pasu..
P:"chcesš si jít rozbalit dareček😏?" zaptá se pay.
T/j:"heej tu mašli mi okamžitě vrať abych to mohla tomu Jacksonovi dodělat." řeknu a podívám se na paye.
P:"Joo tak to si budeš muset pro ní dojít." řekne a šibalsky se usměje😏..
Já jsem se rozběhl a Skočila jsem na paye. Začala jsem rozvazovat mašly jenže tu byl problém.. Řekne te mi jaká HOLKA JAKÁ Holka....by nešla po paytonovim sexy telíčku... Já jsem si vzala mašli a šla pryč, pay tam kňučel ale já musela být silná a jít dodělat ten dárek..
Udělala jsem mašli a šla si ho dát dolů ke dveřím... Potom jsem se musela jít vysprchovat..takže jsem šla do pokoje a vidím jak si pay pro sebe něco mumlá.. Já přijdu ke skříní a pay se na mě podívá a zamračí se na mě... Já si vytáhnu černý ryfle, nějaký to tričko a vezmu si paytnovou mikynku, pay se na mě podívá jakože:😔🧐🥺
Já mezitím dojdu ke skříňce se spodním prádlem s vytáhnu si krajkovaný kalhotky, krajkovanou podprsenku a dedoles ponožky..
Pay hned zbystří svůj zrak a já se na něho mým šibalskym úsměvem podívám a řeknu
T/j:"no tak co tam ještě ležíš? Já se potřebuju osprchovat a čekám jenom na tebe" a ukážu na něj prstem.
Pay se jako raketa zvedne a hned běží do koupelny, já se jenom usměju a jdu do koupelny kde už payton je zalezlí ve sprchovým koutu a šteluje vodu. On byl nahý takže byl asi logicky dřív než já ve sprše. Já si tam začala sundávat oblečení a následovně jsem ho hodila do pračky..... Hned jsem si zalezla k payovi do sprchy tak jsem se začala se mýt..
P:"t/j?" řekne a stojí tam jako trubka...
T/j:"hmmm" zabručím protože mi teplé kapičky dopadají na mé studené tělo. Pay si obmotá ruce kolem mého pasu a přitulí se ke mě...
T/j:"payyyy ja se potřebuju vysprchovat abych nesmrděla."řeknu
P:"ale ty nesmrdíš zlatíčko ty voníš jako ten nejsladší květ s tou nejsladší vůní" řekne a začne mě jeho jemnými rty líbat na krku... Ja zavzdycham ale musím tomu odolat...
P:"t/j budeš si to dělat horší a horší" řekne pay a začne mi hladit boky.
Já nic neřeknu a jemon si nechám na sebe dopadat kapky horké vody
"ale notak zlatoooo" zešepta mi do ouška a začal se mi masírovat krk...
Já jsem si ho naklonila tak aby mi měl lepší přístup na můj krk..chvilkama mě i líbal na krku ale já se už potřebuju opravdu umýt a vím že kdybych se začala mýt sama, Pay by byl protivný jako dítě ve školce který se pořádně nevyspalo. Pay totiž nemá rád když někdo na mě šahá nebo když si na něho šahám sama. Bere to jako provokaci.. A když já ho provokuju tak to většinou dopadne tak že mrdáme po celým domě..Teda když nejsou rodiče doma, a ne nemrdame 24/7 ale 3krat do týdne X)
(taky bych chtěla mít tak sexuální život jako t/j... RIP KAČKA 2020)
většinu času trávíme spolu... Prostě je to taková velká žárlivka.
T/J:"Payy nechtěl by si mě umýt"
P:"ani nevíš jak moooc" řekne. Vezme do ruky sprgovy gel a začne mi ho potírat po celým tělem..Když jsme se konečně dosprchovsli tak jsem si šla vysušit vlasy a namalovat make-up...
P:"zlato za 2 hodinky tam musíme být" řekne mi pay který si teď zrovna v vybírá jaký triko si má vzít na sebe..
"anoooo" řeknu a dal se věnuju linkám který si teď maluju..
"hotovooo" zaraduju se jako malý děcko. Pay je dole a čumí na televizi, máme ještě 1 hodinku tak můžeme něco dělat XD. Seběhnu schody a vidím jak je pay rozvalenej na gauči a čumí do stropu. Já jdu do kuchyně a pay mě zahlídne..
"koukám že si tě tam budu muset ohlídat" řekne pay a já zrovna piju vodu.
T/j:"a to jako proč pak?" řeknu a skleničku položím na kuchyňskou linku a následovně se o ní opřu.
P:"protože co když"
T/j:"co když žádný nebude a ty to moc dobře víš že miluju jenom tebe"
P:"to jo ale co kdyby se ti zalíbil Chesse nebo Anthony, Tony, Ondreaz, nebo BRYCE??" řekne rozpačitě pay a sedne si na židli v kuchyni.
T/j:" Medvídku můj neboj se, mě se líbíš jenom ty a vždycky budeš. Řeknu a sednu mu na klín.. Pay si obmotá moje ruce kolem mého pasu a začneme se obímat.. Pay mi sjede rukou na bříško a začne mě na něm hladit.. Potom vstane ale já se na něj nalepím tak, že jen tak nesundá. Vezme mě a jde se mnou na gauč kde si mě položí a hlavu položí na moje stehna. Nadzvedne mi jeho mikynku a začne mi pusinkovat bříško. Já se mu hrabu ve vláskách a o palce si natáčím jeho vlásky. Potom si už jenom povídáme.
P:"tak jo mužem jet?" zeptá se pay a já popadnu dárek pro Jacksona.
T/j:"jo" řeknu a pay mi otevře dveře jako pravý gantleman. Jde ke svému autíčku a otevře kufr. Dáme tam dárky a my si taky sedneme. Pay mi dá ruku na řadící páku a následovně si jeho ruka uvelebí na té mojí.
*vrrruum, brum, vrrruuum, vrmm*
Celou dobu zpíváme písničky a takovýhle věci. Potom pay přeladí rádio na zprávy.
"jak toto chytrý chlapec" musím se pousmát a chvilku posloucháme.
Najednou paní hlasatelka ( opravdu nevím tak když tak Mě opravte)
Začne říkat jako největší profík..
Hlasatelka: tak a teď jedna taková třešnička na dortu.. Dnes slavný zpěvák a tiktoker pay Jay moormeier byl v centru se svojí přítelkyni t/j t/P. všichny jejich fanoušci jim to strašně přeji ale také se spekuluje o tom zda
t/j je vůbec s paytonem z lásky nebo jenom kvůli slávě."
Pay hned vypne rádio a mě to mrzí, protože ho opravdu muluju a todle bych mu v životě neudělala.
P:"zlatí🥺 všechno v pořádku? "zeptá se pay a já se na něho podívám.
P:" hele ať si oni myslí co chtějí, neví jak dlouho jsme spolu, co spolu zažíváme a prostě nic.. Nedělej si z toho nic ju? " řekne a stiskne řadící páku tak, že mi proplete prsty.
P:"Počkej si to schválně celý poslechnu a řeknu kolik z toho je Pravda.." řekne pay a zapne zase rádio.
Hlasatelka: taky se říká že t/j je nevlastní sestra Joshe a to ji přilepšuje ještě víc. Nikdo neví jak dlouho jsou spolu, ale média a fanoušci paytona Moormeiera spekulují o kolo 3 týdnech maximálně.
To je pro zatím vše vaše Naďa. "
P:" takže to že máš Joshe jako bratra to je pravda, ale to že si SEMNOU MAXIMÁLNĚ 3 týdny to zase ne." řekne pay a já se usměju.
P:" vždyť teď spolu budeme chodit přes 9 měsíců. A navíc já miluju tebe a víš že bych tomu nevěřil. "řekne pay.
T/j:" awww ty si tak sladoučkej" řeknu. A potom už zase zpíváme a povídáme si.....
P:"taaaaaak jsem tadyyy🥳" řekne pay.
T/j:" už me bolí prdel" a pay se usměje
P:"to by tě měla bolet hlavně po našem úžasném sexu vždycky" řekne.
T/j:"jo to sice jo ale auto mě aspoň trošku šetří a neee jako ty že ze mě vymrdáš skoro celou duši..." Řeknu a pay se na mě šibalsky usměje
P:"tak já ji příště z tebe vymrdam ju😚" řekne a oba dva se odpoutáme.
T/j:" na todle radši už nebudu odpovídat" řekne a pay se usměje
P:" taky tě miluju 😚"
T/j:" já tebe víc"
P:"ne já tebe"
T/j:" oba dva daváme co nejvíce lásky tomu druhému" řeknu a pay zabouchne kufr
P"😚" dá mi pusinku a chytne za ručičku jako dítě ve školce
(to jsem nesnášela ale s payem bych si dala říct, taky kdo by ne že?)
A vejdeme do vnitř..........................
Už přemýšlim kolikátou kapitolou tento příběh skončí 🧐🤔🤔
#magor'sfamily🖤🥺
ČTEŠ
✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//
القصة القصيرةJestli chceš aby ti odumřely poslední mozkové buňky klidně si to přečti. Upozorňuji ze to byl můj první příběh,psala jsem ho v poměrně mladém věku,byla jsem blba,rada jsem si paytona idealizovala a vymyslela ty největší blbosti co mě napadly, a taky...