😜Jackson😜

1.4K 46 10
                                    

Celej večer jsem nespala a celou tu dobu se se stalara o prcky, teď je něco málo po 10 hodině ráno a já právě kojím.. Pay jel pro tu autosedačku a postýlku.. Kdyz v tom někdo zaťuká a celá parta přijde ke mě, je tam i Faith jak říkal pay.
A:"ježíš.. Ty jsou nádherní.. Jak se jmenujou?"
T/j:"Marco a Izzie moormeier" řeknu a Jackson pozoruje jak se kojí....
J:"a copak jak to zvládáš?"
T/j:" Joo jde to" řeknu a Marco si krkne (jakoby je už plnej opravdu nevim jak se tomu říká)
Ja:"můžu k tobě?"
T/j:"tak jasný" řeknu a trošku se šoupnu..
Ja:"můžu si pochovat prosím Marca?"
Zeptá se hezky jackson.
T/j:"ale dávej na něho pozor.. No pozor" opakuji jako debil a přitom ho šimrám na nozičce..
Jackson si ho vezme do ruky a dá si ho k prsu.. Já na něho koukám jako kdyby spadla atomová bomba..
N:"vysvětlíš mu že kojit můžou jen mámi?" zapta se potichu Nessa a všichni pozorujeme Jacksona co se chystá jako udělat...
T/j:"on na to přijde sám... snad" řeknu a Jackson si vyhrne triko a dá si ho k prsu... Já a ostatní se nesnažíme smát... Když v tom vykřiknu Jackson..
Ja:"hele hele hele Marco na tomdle jsme se nedomluvili... Nebudeš slintat" řekne Jackson a Marco začne slintat ještě víc.... Jooo takže ten bude po tatínkovi. My ostatní to prostě už nevydržíme a smějeme se tak že malá Izzie začne žvatlat hhihih🗿😋
Ja:"co vám na tom příjde tak vtipný..
A:" to ž-že kluci ne-nemůžou kojit" řekne totálně vychlámaná addi..
F:"ty si fakt tak blbej kam až vidíš"
Ja:"náhodou já mám velice dobrý oči.."rekne Jackson...
F:" dej mi to chuďátko" řekne Faith a vezme si Marca...
A:"můžu Izzie mooc prosím" řekne a Izzie si ještě chvílku papká když v tom se konečně odlepí od prsa... Všichni koukají co Izzie udělá. Natáhne ručičku a zmačkne mi něžně bradavku a začne se smát. Ostatní se snaží nesmát, Josh řekne něco počem už to nevydrží a vybuchnou smíchy....
J:"tak koukám že oba ti špunti budou po tatínkovi...."
T/j:"Nene to hlavně ne...."
N:"a proč ne?" zepta se mě Nessa.
T/j:"hele věř mi že ten prasák na to myslí všude... A navíc není jako josh který tě šetří... Ten to do tebe nabere tak že potom ještě minimálně hodinu rozdýchaváš svůj orgasmus." řeknu.
N:"jak víš že mě josh šetří🤔?"
Zeptala se mě Nessa...
T/j:"jsme sourozenci... My si říkáme všechno..."
J:"něco bych si i rád nechal pro sebe...ségra ju?." řekl josh a děti nějak usli... Tak je dali do inkubátoru a povidali jsme si... Po nějaký době jsem usla protože jsem byla vážně  unavená.. Ostatní po nějaké době odešli a já tam zůstala sama ikdyž jsem spala a miminka taky. Najednou slyším ukňučený hlásek který se chystá brečet..
P:"Neboj se Izzie tatínek tu pro vás bude vždycky." ozve se paytnův hlas
T/j:"ty už si tady tatínku?"
Pay si vezme Izzie do ruku a přijde ke mě.. Začne jí chovat a přitom mi řekne.
P:"ano maminko už jsem tady.. Musel jsem složit postýlku a myslím že bych mohl dostat i odměnu" řekne pay a dá Izzie pusu na čelo.
T/j:"a copak by si chtěl za odměnu?" zeptám se ho..
P:"nooo možná že až odložím Izzie a usne tak bys mi mohla-"
T/j:"tak nato teď momentálně vůbec nemysli"
P:"a proooč?" Zeptá pay.
T/j:"mám hoodně důvodu"
P:" řekni mi aspoň 3 důvody"
T/j:" takže první.. Jsme v nemocnici..
Druhý....ted jsem 2 dny po porodu
A ta třetí bude čas kojení" řeknu a Izzie začne hmatat malejma ručičkama po paytonovy tváří....
P:"no kdo je moje princezna" řekne pay a Izzie začne lechtat nosánkem na bříšku.. "kdo je moje pizezna" řekne  pay znovu
T/j:"jaaa?" zeptám se když vstanu a jdu pro Marca..
P:"nee i to je přece Izzie ale ty si moje královna a Marco je můj princezňák.."
T/j:"a tay můj král" řeknu paytonovy a dám mu polibek, ten mi samozřejmě vrátí no.. Ti dva malí špuňci začnou hned ječet........
P:"koukám že ti dva asi budou vždycky ječet když se políbíme..." Řekne pay..

.  .  .  .  .  ....

O Pár dnů později..

T/j:"paytoneee jdi tam prosím" řeknu a pay se zvedne a postele a jde do dětského pokeje kde se je snaží utišit..
No abych vám pravdu řekla poslední dobou se vůbec nevispíme.. Po chvilce payton příjde zpátky do ložnice. Lehne si vedle mě a přituli se ke mě.. Já ho začnu drbkat ve vlasech a pay do 20 sekund je jako zabitý.. Chuďátko moje,je tak unavený ale i přes to pozorný.... Dám mu pusinku na čelo a pomalu vstanu tak abych ho nevzbudila.. Potřebuje se už taky pořádně vyspat. Vstanu a za sebou zavřu dveře tak aby nezavrzali a dojdu k dětem.. Izzie spinká a Marco se převaluje A kouká do stropu na led světýlka který blikají do všech barev.
Pozoruje je hodně zaujatě. Na zemi leží max a hlídá je jako poklad...
Já si k ním sednu a a Marca si vezmu do náruče, po nějaký době usne a já usnu u nich v houpacím křesle...

..................

Ahoj omlouvám se že je trošku kratší část ale vždycky se snažím udělat část kde je přes 1000 slov a dneska jenom 900.... Jsem to ale slabota takže...
Se omlouvám.... 😔🥺❤️
  

✨won't let you go ✨ //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat