Kapitola 12.

281 20 4
                                    

Hinata nevěděl, jak se má cítit. Ani vlastně nevěděl, jak se cítí.

Líbilo se mu to, ale zároveň ne. Chtěl utéct, ale zároveň chtěl zůstat. Chtěl ho nenávidět, ale nemohl. Takže ze sebe vydal totální kravinu.

,,Heh promiň. Dneska mám volno takže asi to neklapne? Přijď zítra." Chtěl se propadnout do země a praštit se něčím pevným a těžkým hodně silně po hlavě. Nepamatoval si, kdy naposledy si připadal tak trapně.

Kageyama se jen na chvíli zamyslel. Potom Hinatovi na hruď připlácl hotovost a zamumlal něco ve smyslu, ať ho zavede do jeho pokoje.

Hinata si pochumlané bankovky převzal a přepočítal v ruce. Následně je na oplátku připlácl zpátky Kageyamovi na hruď.

,,Tohle určitě není dost a neplatí se nám, ale pokladnímu. A navíc jsem jasně řekl, že dnes zákazníky nepřijímám." Kageyama zmačkal bankovky v ruce a zvedl je do úrovně Hinatových očí.

,,Takže nechceš, abych ti pomohl s dluhem, Krevetko?" Hinata si nerozhodností skousl spodní ret. Jedna polovina mozku byla zásadně proti, za to ta druhá chtěla s Kageyamou jezdit na jednorožcích a proletět vesmírem. Bylo to jako mít anděla na jednom rameni a čerta na druhém. Nakonec argumenty pekelné strany zvítězily. Hinata zrudl jak rak a přikývl.

,,Chci..."

Kageyama se triumfálně usmál a věnoval Hinatovi nějaký ten osobní prostor.

,,Takže by si mě mohl zavést za tím pokladním, Krevetko."

...

Hinata si v pokoji sedl na tu úděsnou postel. Kageyama si ho... pronajal na celou noc. A to se mu nelíbilo.

Kageyama se usadil do křesla. Šampaňského připraveného v nádobě s ledem na stole se ani nedotkl, což Hinatu lehce vyvedlo z míry, ale snažil se být profesionální a nedal na sobě nic znát.

Po nějaké chvíli, kdy na něj bez jediného pohledu Kageyama jen hleděl, se Hinata začínal cítit nesvůj. Rozhodl se tedy započít konverzaci.

,,Um, ty sis mě zaplatil na celou noc, jen aby si na mě koukal?" Vypustil Hinata dřív, než mu došlo, jak to asi vyznělo. Nach, který se vytratil, se navrátil do Hinatových tváří s velkou parádou. Jestli před chvíli byl aspoň trochu profesionální, šla jeho profesionalita momentálně pěkně do kopru.

...

Kageyama si nemohl odpustit malé uchechnutí nad tím, co právě ten Zrzoun vypustil z úst. Musel uznat, že to spíš působilo roztomile než nedočkavě. Kageyama nastartoval nějakou stále racionální část jeho mozku, která by byla schopna odpovědět Mrňousovi na jeho otázku.

,,Nech mě aspoň trochu vystřízlivět. Pochybuji o tom, že by si chtěl mít vymalovaná záda obsahem mého žaludku." Snad se mu jeho expedice po zákoutích jeho mozku vydařila a zněl aspoň trochu inteligentně. Rozpaky, otisknuté v Malíčkových tvářích, se o něco málo zintezivněly. Kageyama si nebyl jistý, jestli to znamená, že byl úspěšný nebo ne. Nebyl si dost možná momentálně jistý ničím. Možná nechtěl čekat, až alkohol z jeho těla trochu vyprchá a naservírovat si Malíčka teď hned. Na druhou stranu se mu trochu chtělo i utéct. A možná se fakt chtěl na něho jen celou noc dívat a ani na okamžik z něj nespustit oči.


Zdravím! 

Takže, moc bych se chtěla omluvit, za neaktivitu. Řekněme, že jsem dělala jiné věci, heh. Například jsem propadla hře Genshin Impact, ale kdybych to tu chtěla rozebírat tak by to bylo na dlouho. A taky mi včera totálně jeblo a ostříhala jsem si vlasy. Povím vám, mohlo to dopadnout hůř. Mnohem hůř.

Taky jsem musela udělat něco do školy a abych byla upřímná, neměla jsem potom náladu psát ještě fanfikci. 

Taky teď nově přibila v mém sloupečku zájmů, povinností a činností  účast v redakci našeho školního časopisu, kde shodou okolností mám za úkol vymyslet a sepsat nějakou povídku ohledně Vánoc do příštího čtvrtku. No, co jsem si navařila to taky sním.

Každopádně, asi nejsem jediná komu v hlavě trochu jeblo. Za tu dobu co jsem nepsala, se rapidně zvýšil počet přečtení a pomalu, ale jistě se blížíme k 1,5 tisíce přečtení. A já jsem vám za to neskonale vděčná. 

Taky by mě zajímalo, jestli byste měli zájem o nějaký menší ask na mojí osobu. Pokud jo, pište otázky rovnou do komentářů a pokud jich bude hodně, odpověděla bych na ně rovnou v další části.

Tak jo, snad se vám dnešní kapitolka líbila, jako vždy nezapomeňte na vote a pokud možno nějaký komentář a svoje otázky na mě.

Miluju vás!

♥ Vaše Aya ♥


Únos (kagehina) [ZRUŠENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat