vingt

500 28 11
                                    

"Barbaros"

"Efendim Serhat"

"Bana söz ver"

"Hangi konuda?"

"İntikam almaya çalışmayacaksın."

"Ona söz veremem"

"Bak farkındayım çok hırsa bindin ve böyle olunca önündekileri yıkıp geçiyorsun bugün sen mavi kaptanı olacaksın o çok belli. Kaptan olunca beni kırmızıya kaptan yapacağını biliyorum. Bana söz ver, intikam peşinden gideceksen beni kaptan yapma eğer çekişmeli bir rekabet istiyorsan yap."

"Oğlum senin kafan amma hızlı çalışıyor he. Hele bir kaptan olayım, bakarız sonra."

"Barbaros ciddiyim intikam için oynuyorsan beni kaptan yapma"

"Tamam oğlum yapmam"

................zaman atlaması................

Yayından sonra eve gelir gelmez odamıza çıktık. Yatağımıza yerleşince Serhat hızla kucağıma çıkıp oturdu. Ben de bir elimi beline sarıp diğerini yanağına koydum.

"Seni tebrik ederim sevgilim."

"Öyle mi ne için, sevgilim"

"Hem mavi takım kaptanlığı, hem de intikamın peşinden gitmediğin için"

"Sen istersin de ben intikamdan uzak durmaz mıyım"

"Seni bu yüzden bu kadar çok seviyorum"

"Ne kadar çok seviyorsun"

"Seni ne kadar çok seviyorum biliyor musun?"

"Ih, ıh; anlatsana"

"Seni o kadar seviyorum ki basit bir intikam için yanımdan ayrılabileceğin ihtimalin bile beni ölesiye korkutuyor.

Seni o kadar çok seviyorum ki herhangi bir temasta bulunamadığımız her an içim sıkışıyor gibi oluyor. "

"Desene temas bağımlısısın. Şanslısın ki ben de öyleyim."

"İyi ki öylesin"

Gömleğimin yakasından tutup beni kendine çekti ve dudaklarımızı buluşturdu. Elleri yakamdan ceketimin düğmelerine kayınca gülümsedim ve ellerini üzerinden tuttum. Dudaklarımızı ayırıp alnımı onunkine yasladım.

"Eee, sen hani beni ne kadar sevdiğini anlatıyordun?"

"Göstersem olmaz mı?"

"Önce söz sonra icraat güzelim"

"Pekalaaaa"

"Serhat, bana cilve yapma"

"Nedeeeen"

"Cilveden sonra dediğin hiçbir şeyi anlayamıyorum da ondan"

"Hmmm neden olsa kiii"

"Çünkü bir anda tüm odağım sana kayıyor, dediklerine odaklanamıyorum"

"Pekalaaa, seni o kadaaaar çok seviyorum ki senden 1 saniye ayrı kalsam içimi bir burukluk kaplıyor. Uzak kalamıyorum senden.

Seni o kadar çok seviyorum ki ne yaşarsak yaşayalım, ne olursa olsun kopamayız gibi geliyor ki kopmayalım da.

Seni o kadar çok seviyorum ki her şeyi ama aklına gelebilecek her şeyi sana feda edebilirim.

Seni o kadar çok seviyorum ki yeteri kadar kelimem yok, asla tamamen anlatamam. Sadece benim kelime daarcım ile alakalı değil bu, dünya üstünde öyle bir kelime yok.

Seni o kadar çok seviyorum ki sen olmayınca yanımda saudede gibi hissediyorum."

"Saudede? O ne demek?"

"Portekizce, birinin yokluğunda hissedilen derin özlem ve bir zamanlar kaybettiğin bir şeyin bir daha asla senin olamayacağını anladığın his demek."

"Hayatıma yeni yeni şeyler katıyorsunuz sayın Doğramacı, ama kattığınız en güzel şey hala kendinizsiniz."

"Öyle mi mr. Yoloğlu? Siz benim hayatıma kattığınız varlığınızdan bir habersiniz galiba."

Elimi kalbinin üzerine koydum.

"Hiç zannetmiyorum. Şu anda o içim basorexia ile doldu de-"

Sözüm hissettiğim yumuşak dudaklarla kesilmişti. Zaten ya bunu cümle bitince ben yapacaktım ya da o yapacaktı. O sözcüğün anlamını bilmesi içimdeki kelebekleri pırpır ettirmişti. Boynundan tutup kendimden ayırıp dudaklarına doğru fısıldadım.

"Anlamını biliyorsun demek. Sevdim"

"Tabii ki biliyorum. Az süre amerikada yaşamadım. Demek için aniden beni öpme isteğiyle doldu ha?"

"Öyle oldu biraz."

"Şu anda mutlu musun?"

"Hem de çok."

"O halde ben de muditayım"

"Benim sevincimle mutlu olman. O kadar sevimli ki... Serhat?"

"Hı?"

"Sen benim querenciamsın biliyor musun?"

"Ne oluyor o?"

"En güvende, en güçlü ve evimde hissettiğim yersin demek oluyor."

"Uyuyalım mı?"

"Bana fark etmez güzelim."

Biraz daha yatar bir pozisyon aldım ve kafamı geriye atıp boyun girintime yerleşmesine izin verdim. Elimle yatağı yoklayıp örtüyü üstümüze örttüm. Saçlarına minik bir öpücük bıraktım ve kendimi gerçekten uykunun en huzurlu kollarına emanet ettim.

///////////////////////////////////////////

AKLIMA YAZACAK FİKİR GELMİYOR

Oy ve yorum atın gurban olduklarım, yorumları okumak için sabırsızlanıyorum

Başka bir kitapta veya bir sonraki bölümde görüşürüz 💕

basit bir şekilde Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin