Lütfen satır arası yorumlarınızı esirgemeyin.
Murat'ın nereye olduğunu bilmediğim bir yere gitmesinin üzerinden tam beş gün geçmişti. Telefonunu açmıyordu. Hiç bir haber vermemişti.
- Sonuçların çıktı
Melis her zamankinin aksine neşeden yoksun bir şekilde odaya girdi.
- Öncelikle şunu söylemeliyim ki bir yolunu bulacağım tamam mı endişelenme ve panik yapma
Hastaneye kontrole gelmiştim ve anladığım kadarıyla tümör ilerlemişti.
- Önceki sonuçlara göre büyük bir ilerleme var. Son günlerde kendini çok yoruyorsun. Stres yapıyorsun ama merak etme bir şekilde bu ilerlemeyi durduracağım
Benden daha çok korkmuş görünüyordu. Bir süredir sabit tutmayı başardığı tümörün büyümesi onu endişelendirmişti.
- Sorun yok sana güveniyorum
Kollarını boynuma dolayıp sıkı sıkı sarıldı. Dünyadaki en iyi arkadaşa sahiptim. Melis çok iyi kalpli olması bir yana her zorlukta yanımda bulacağım kardeşimdi.
- Benim şimdi gitmem lazım. Hastam var evde görüşürüz
Melisin hızlıca odadan çıkması dolan gözlerini gizlemek için olduğunu farkındaydım. Melisle evde konuşmayı tercih ederek hastaneden çıkıp çokta uzak olmayan ofisime geçtim. Yeni gelen davamla ilgilenmekten gözümü açamıyordum. Zor bir duruşma olacaktı. Gülçinle beraber yürüttüğümüz çalışmaların başarıya ulaşacağını umuyordum.
- Dosyaları getir başlayalım Gülçin
Çalışırken zamanın nasıl geçtiğini anlayamadığımdan dolayı saatin hızlı ilerleyişini fark etmemiştim. Kendimi çalışmaya kaptırdığım için mesai saatinin bittiğini Gülçin haber verdi. Murat'ın olmadığı sıkıcı bir günüm daha sona erecekti.
- Yarın görüşürüz Gülçin
Arkamdan gelen topuklu sesi Gülçinin benimle ilerlediğinin işaretiydi.
- Abimle konuştun mu?
- Hayır
Gülçinin yüzünde bir gülümseme oluştu. Baktığı yere baktığımda karşımda Murat duruyordu. Yanıma gelerek kollarını belime dolayıp beni kendine çekti.
- Biraz vaktin var mı cennet bahçem?
Gülçin burada olduğundan dolayı belime sarılan kollarından uzaklaştım.
- Evet sana her zaman müsaitim
Gülçinle vedalaşıp yakınlardaki çocuk parkına gittik.
- İşlerim devam ediyor. Birazdan geri döneceğim hem seni görmek istedim hemde senden bir şey isteyeceğim kandamlası
Mavi gözlerimi mavilerine odakladım. Kırmızı çizgim olmadığı sürece istediği şeyi her türlü yapardım.
- Şehit düşen arkadaşımın kızının başı dertte. Suçu olamadığı halde cinayet üstüne kalacak yardımcı olur musun?
Davayı ince ayrıntısına kadar anlatmaya başladı. Özetlemek gerekirse Deniz ve arkadaşlarının üstüne suç atmak isteyen biri vardı. Art arda işlenen cinayetlere karşı Deniz'in avukatı olmamı istiyordu.
(Denizin hikayesi yasak gülüşler kitabına bakmanızı tavsiye ederiz)
- Tabi ki yardımcı olurum. Sen bana numarasını at yeterli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANDAMLASI (TAMAMLANDI)
ActionÜst katından gelen silah sesine bakmaya giden Aden daha dün gördüğü kadının ölüsüyle karşılaştı. Bu görüntüyü asla unutamayacağını farkındaydı, belki de unutmaya vakti bile yoktu. Katille başbaşa olduğunu fark ettiğinde, cesedin yanına kendi cansız...