• 7 •

1.6K 83 17
                                    

Film gecemizi yapmıştık çok güzel geçmişti o gece. Zaten iki gün sonrada Bangchan taburcu olmuştu. Şimdi onun evindeydik. Rahat ve sağlıklı olduğunu görmeden içimiz rahat etmiyordu. Oda da birtek ben kalmıştım yine. Diğerleri sürekli bizi yalnız bırakmaya çalışıyordu. Yani yalnız değilde başbaşa...

Bangchan : Ah şey nasılsın?

Elini ensesine koymuş gözlerini kaçırarak sormuştu. Bense gözlerinin içine baktım. Bunu fark edip oda bana baktı.

- Şimdi ne olacak? Ne yapacaksın?

Bangchan : Sanırım hatamı telafi etmeye çalışacağım.

Yattığı yatağın kenarına oturmuştum. Yerinde kıpırdanınca ona yardım etmek için hemen kalktım ve yastığını düzeltip kolundan destek oldum. Üzerine eğildiğim için çok yakınlaşmıştık. Yutkunduğunu görünce geri çekilmeye çalıştım. Ama sadece çalıştım. Beni sımsıkı tutmuştu. İzin istercesine gözlerimin içine bakmaya başladı. Her ne kadar istesemde yapamazdım. Onu hafifçe ittirdim. Hayal kırıklığı ile beni bıraktı. Koşar adım odadan çıktım. Ne zaman ağlamaya başladım bilmiyordum. Çok mu ağlak olmuştum son zamanlarda? Diğerleri beni gördüğünde hemen ne oldu neden ağlıyorsun gibisinden sorular sormaya başladılar. Ben ise hiçbirine yanıt vermeyip koşarak dışarı çıktım. Benimle oynuyordu resmen! Beni kullanıyordu belkide neden bana böyle yapıyorsun Bangchan? Ben seni bu kadar masum severken sen saf sevgimi ve güvenimi suistimal etmekten çekinmedin. Sokakta nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum. Bir yandan ağlıyor bir yandan da söyleniyordum. Birine çarpıp yere düştüğümde ağlamam daha da artmıştı. Oturduğum yerden kalkamıyordum bile.

? : Önüne bakarak yürümelisin küçük hanım gel bakalım.

Deyip bana elini uzattığında yüzüne baktım. Chanyeol karşımdaydı. Bu bir rüya mı bilmiyordum ama sanki tüm kırgınlığımı şimdilik unutmuştum. Hızlıca ayağa kalkıp ona sıkıca sarıldım. Ağlamaklı sesle konuştum.

-Seni çok özledim Yeol~

Chanyeol : Bende seni özledim Minmin ^°^

Chan benim anne tarafından kuzenimdi. Normalde evlerimiz çok yakındı. Londra'ya gitmişti okumak için. Gittiği gün çok ağlamıştım. Çocukluğum onunla beraber geçmişti. Ah birde Chanla beraber zaten ikisi çok yakın arkadaştı. Yeol 25 yaşına gelmişti. Okulunu bu sene bitireceğini biliyordum ama bu kadar erken de beklemiyordum.

Chanyeol : Az daha sıkarsan boğulacağım Minmin.

Geri çekildim.

-Ama ne yapayım çok özlemişim seni Yeol!

Chanyeol : Bir dakika sen ağlaya ağlaya nereye gidiyordun öyle kim ağlattı seni nerede o şerefsiz!?

-Sakin ol Yeol şimdi boşver beni sen ne zaman geldin açsındır şimdi ?

Chanyeol : Ben hep açım Minmin.

Kahkaha attığımda birlikte eve geçtik. İçeri girdiğimde elimi yüzümü yıkadım. Başka zaman depresyona gireceğim şimdi olmaz. Üstümü değiştirip aşağı indim. Annen çoktan haberi almış sofrayı kurmuştu bile. Beni beklememiş yemeye başlamışlardı. Bende Yeol'un yanına oturup yemeye çalıştım. Ama sadece çalıştım. Canım hiçbir şey yemek istemiyordu. Aklıma geldikçe sinirleniyordum.

Chanyeol : Hey hey hey Minmin beni duyuyor musun!? YAH!!!

Çatalımı düşürdüğümde herkes korkuyla bana bakmaya başladı.

Annem : Kızım iyi misin?

- Ah evet evet iyiyim ne diyecektiniz?

Chanyeol : Sen diyorum ağlıwşsmdnelwşsmdnel

Bir tane börek alıp ağzına sokuşturduğumda değişik sesler çıkarmıştı. Kaş göz işaretleri ile sonra konuşuruz dedim.

Chanyeol : Mmmmm mis gibi olmuş teyze ellerine sağlık!

Annem : Afiyet olsun tatlım.

-Ben doydum odama çıkıyorum.

Chanyeol &Babam&Annem : Ama hiçbir şey yemedin ki?

Koşar adımlarla odama çıktım. Jeongin'i aradım.

J: Noona nasılsın iyi misin neden öyle bir anda gittin nereye gittin eve mi gittin noonaas beni duyuyor musun!!!????

M: Sakin ol birşeyim yok eve gittim. Siz döndünüz mü eve?

J: Evet sen öyle gidince 10 dakika sonra falan herkes dağıldı zaten.

M: Peki o o nasıl?

J:Bangchan hyungum mu ? Sen gittikten sonra çok üzüldü. Biz  giderkende üzgündü. Ama sağlığı iyi.

M:He iyi bari. İyi akşamlar o zaman.

J: En kısa zamanda analatacaksın noona şimdilik zorlamıyorum.

M:Anlayışlı balım benim.

J: Heheheh iyi akşamlar sanada.

M: Görüşürüz.

J:Görüşürüz.

Deyip telefonu kapadım. Odaya dalan Yeol ile telefonumu elimden düşürdüm.

Yeol : Hadi bana yatağımı hazırla uykum geldi.

- Yat zıbar bir yere işte yaw ooooff oofff bekle!

Yeol : Ne dedin ne dedin!?!?

- Yok bişi abicim hemen hazırlıyorum.


İvit yeni karakterler gelmeye devam ediyor. Sizde beni destekliyorsunuz. O zaman devamkeeeee.

❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏❤❤❤❤❤❤

Serseri / Bangchan  {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin