•••14•••

1.1K 66 15
                                    

Junmyeon : Min Ah!! Hadi ama güzel kardeşim kalk artık!!

-Abi~

Junmyeon : Efendim.

-5 dakikacık daha~

Junmyeon : KALK LAN!!!

Bağırması ile bir anda kalkıp komutan selamı verdim.

-Buyrun komutanım!!

Junmyeon : Ahahahha yine rüyanda şu asker filmlerini mi görüyordun?

-Evet ve tam Ji Chang Wook beni kurtarıyordu.

Junmyeon : Sonra?

-Sonrada beni- yah yah uyandım işte niye hala buradasın sen!?!?

Junmyeon : Tamam tamam ben kaçtım hadi sende ayıl ve kahvaltıya gel.

Abim odadan çıktığında dün geldi yine aklıma. Ah durun durun hiç çıkmadı ki aklımdan~

Kıkırdayıp üstümü değiştirdim ah bugün okul var kahretsin!!!

Aklıma gelen şey ile saate baktım. Canım abim yarım saat öncesinden gelip beni uyandırmış. Kapıya doğru bir öpücük attım ve gidip formalarımı giydim. Saçlarımı salık bıraktım. Hiç uğraşamazdım onlarla şuan. Çantamı da hazırlayıp telefonumu aldım ve aşağı indim. Bir iki lokma birşeyler yedim ve çıktım. Tam da beklenildiği gibi kapılarının önündeydi. Bana izin istercesine bir bakış attı. Gülümseyerek yanıtladığımda koşar adım yanıma geldi.

Elimi tuttu ve yürümeye başladık. Hep böyle elimi tut Chan...

Okula vardığımızda tabi herkesin gözü bizdeydi. Bizim kızlar yanıma gelip beni tuttukları gibi okulun arkasına götürmeye başladılar. Onları durdurup biraz yüksek sesle konuştum.

-A aa kızlar ne gerek var Bangchan ile sevgili olduğumuzu saklamaya!

Bir anda dört bir yanımı sarıp bana sarıldılar. Bende gülümsedim.

Mina : Yiaa çok sevindik.

Ryujin : Haha darısı başımıza!

Sana Ryujin' in kafasına vurduğunda Stray Kids'in bu tarafa geldiğini gördüm. Evet Ryujin madem öyle birşey dedin darısını senin başına ben yapacağım. Kötü kötü güldüm ama içimden hehehhe. Hyunjin önden geliyordu. Fark etmeyeceği bir şekilde Ryujin'i Hyunjin'e ittiğimde birbirlerine sarıldılar.

-Uvuuu~

Kızlarla yia , uvuu , wuhuu gibi sesler çıkartırken onlar bakışmaya doyamamıştı. Felix'e baktığımda bana Mina'yıda bana it der gibi bakıyordu. Mina'nın yanına gidip söyledim. O da zaten Felix'i seviyordu ama Felix o kadar sertti ki resmen korkuyordu çocuktan.

-Mina bak Felix sana bakıyor eğer hemen yanına gitmezsen senide iterim ama Felix'e değil yere.

Kötü bir kahkaha attığımda usul usul Felix'e ilerledi. Onlar konuşurlarken bir bakarım Jeongin ve Sana bana bakıyor.

- Hey hey ben çöp çatan değilim ama!

Jeongin & Sana : Ama!

-Sanırım cidden çöp çatanım. Kahkaha attığımda bunlar birbirlerine baktı. Bu işte tamam. Ya bunlar benim yüzümden beklemişler resmen. ={. Herkes bana bakmaya başladığında dayanamadım ve söyledim.

-Eunji - Jisung , Hara - Minho , Minji - Changbin!!

Hepsi birbirine baktığında güldüm.

-Tamam tamam bu işte oldu!

Bangchan yanıma gelip elimi tuttuğunda ona bakıp gülümsedim. Yine herkes mutluydu. Peki bu uzun sürecek miydi? Orası tartışılır...


Büyük ihtimalle yakında final yapacağım diğer kitabımı yayınlamak istiyorum. Burda da artık yazacak birşey bulamadığım için biraz ortalığı karıştıracağım ehehehhehe.

Serseri / Bangchan  {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin