°°°15°°°

1.1K 64 10
                                    

Dersler çok sıkıcıydı günün en güzel yanı Bangchan ile eve gidecek olmamdı. Şuan tarih dersindeydim. Ahyş bu dersten nefret ediyordum ve en son derse koyulması cidden onu daha da çekilmez yapıyordu. Yanımda oturan Bangchan'a göz ucuyla baktığımda elini yanağına koymuş ve beni izliyordu. Utanıp önüme döndüm hemen. Başımı da eğdim. Uzanıp elimi tuttuğunda gülümsedim. O da gülümsemişti. Çıkış zili çaldığında elimi ayırıp hemen çantamı topladım. Chan'ın çantası zaten topluydu. Tekrar uzandım ve parmaklarımızı birbirine kenetledim. Birbirimize bakıp gülümsedik. Okuldan çıktık ve eve doğru yola koyulduk. Yavaş yavaş yürüyorduk tadını çıkara çıkara. Sanki biliyorduk az sonra olacakları... 
Eve gittiğimde kimse yoktu.

-Anne! Baba! Abi! Abilerim! Neredesiniz!?

Telaşlanmaya başlamıştım. Hemen telefonumu alıp annemi aradım. Telefonu kapalıydı. Bu sefer de babamı aradım. Onun da telefonuna ulaşılmıyordu. Jun abimi aradım.

M:Abi!

J: Efendim Min.

M: Neredesin?

J : Annemler teyzeme gitti bende senin geleceğin yok diye yemek yemeye gittim.

M: Oh çok korktum birşey oldu sandım. Ah bir dakika ne zaman gittiler?

J: Sen okula gittikten yarım saat sonra.

M: Abi birşey oldu abi ikisinide aradım ulaşılmıyor abi birşey oldu kesin abi birşey yap lütfen lütfen lütfen lütfen!!!

Ağlamaya başlamıştım.

J: Sen git üstünü değiştir. Ben geliyorum seni almaya biz de gideceğiz tamam mı!?

M:T-tamam.

Hemen gidip üstümü değiştirdim. Siyah dar kot pantolonumu ve üstünede siyah düz sweetimi giydim. Telefonumu alıp aşağı indim abim gelmişti. Hemen gittim ve ona sarıldım.

-Abi...

Junmyeon : Şhh güzelim korkma birşey yok tamam mı?

Hemen arabaya bindik ve yola koyulduk.  Ben sürekli annemi , babamı  ve Chanyeol abimi arıyordum.

-Off çıldıracağım açmıyorlar açmıyorlar işte abi kesin birşey oldu of!!

Junmyeon : Off Şicca!(off cidden!)

Ben ağlıyordum abim ise oflayıp sürekli direksiyona vuruyordu.  Çok hızlı gidiyorduk ama umrumda değildi işte. Onların yanına varalım sağ salim olduklarını görelim yeterdi. Gişelere geldiğimizde biraz yavaşladık. Ardından tekrar hızlandık. Ama hiç içime sinmemişti bu. Vardı bir iş. Önümüze bir araba çıktığında abim ne yapacağını bilemedi ve belkide son kez birbirimize baktık. O acıklı bakışlar. Gerisi ise bir siren sesi. Çok derinden geliyor ama git gide yaklaşıyordu. Sonrasında ne mi oldu? Bilmem ki...

Bangchan'dan...

5. Defa arıyordum Min Ah'ı. Açmıyordu açmıyordu. Mesajlarıma hep cevap verirdi. Ama bu sefer vermiyordu. Saat 8 olmuştu. Evlerinde ışık falan da yoktu. Ah neredesin sevgilim...
Son çare Jun abiyi aradım. Telefon açıldı.

B: Junmyeon abi-

?: Telefonun sahibi bir kaza geçirdi. Siz nesi oluyorsunuz acaba?

B: Ş-şuan nerede?

?: Busan *** Hastanesi'nde.

Gerçek miydi yani? Telefon elimden düştüğünde dünyam başıma yıkılmıştı. Bir süre öylece durmuş ardından kendime gelmiştim. Hemen yola çıktım.

Hastaneye vardığımda koşarak içeri girdim ve hemen nerede olduklarını sordum. Kapının önüne geldiğimde Junmyeon abim resmen  ölü  gibi yatıyordu içeride. Birde doktor vardı içeride. Doktor çıktığında durumunu sordum.

Doktor : Henüz hayati tehlikeyi atlatamadı. Durumu çok kritik.

Min Ah'a da bakmam lazımdı. Gidip sekretere sordum.

Sekreter: Öyle bir hastamız yok.

Bangchan : Nasıl yok hatta bugün gelmiş olması gerekiyor.

Sekreter bir kere daha kontrol etti.

Sekreter : Üzgünüm efendim öyle bir hastamız yok.

Nasıl yok yani Min Ah  ölmüş müydü?

Tekrar Junmyeon abimin odasının önüne gittim. Şuan elimden birtek bu geliyordu.  En azından yoğun bakımdan çıkana kadar yanında olmam gerekiyordu. Ama neden kimse yoktu ki burda. Ailesi?
Hemen telefonumu çıkarıp annesini aradım. İkinci çalışta açtı.

B: Efendim iyi akşamlar ben Bangchan.

A: İyi akşamlar çocuğum. Birşey mi oldu?

B: Efendim lütfen Busan*** Hastanesi'ne gelir misiniz?

A: Chan neden oraya geliyoruz ne oluyor?

B: Efendim telefonda söyleyemem lütfen sakin olun ve buraya gelin lütfen.

Telefonu kapattım. Gözümden ne zaman aktığını bilmediğim yaşları sildim. Neredesin Min Ah nerdesin sevgilim...

Kaos! Ehehhehe  ayh diğer bölümü ben bile merak ettim jsjsjsjsj. Neyse çok bekletmeyeceğim sizi. Ama şöyle bir bilgi vereyim. Bu kitabı final yapıp diğer kitabı yayınlayacağım sonra o kitabıda final yapıp buna ikinci sezon yazacağım. Bence Sejong'u özlediniz hehehehhe.

Serseri / Bangchan  {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin