Můj milovaný Teo,
vždycky jsi pro mě byl to nejdůležitější v mém životě, už od chvíle, kdy ses narodil. Vím, že ti to tak nikdy nepřipadalo, vím, že jsem nikdy nebyla správnou mámou, kterou by sis zřejmě přál. Chci, abys věděl, že mě to moc mrzí. Události, které se udály, mi k tobě zkřížily cestu. Ať už jsem hledala sebevíc, nikdy jsem ji nenašla k tobě zpátky. Přála jsem si pro tebe v životě jediné - milující kompletní rodinu a bezpečí. Teprve s odstupem času jsem začala chápat, že tyto dvě věci nedokážu skloubit dohromady. Teprve teď nedávno mi došlo, že když jsi se mnou, nikdy v bezpečí nebudeš. Proto jsem se to rozhodla všechno změnit a darovat ti to, co já sama nikdy neměla. Přála bych si, abys to jednou všechno pochopil, ale to po tobě nežádám. Jsou věci, které nelze pochopit, ani když je děláme my sami. Ani tvůj táta mě nechápal. Chci, abys věděl, že tě moc miloval. Neuběhne jediný den, kdy si nevyčítám to, co jsem naší rodině způsobila. Chápu, že mě za to všechno budeš vinit a to je naprosto v pořádku. Prosím, nezapomínej na to, kým jsi. Buď na to hrdý. Budou se ti snažit vtlouct do hlavy, ať zapomeneš, ať si žiješ vlastní život. Teprve však tehdy, kdy přijmeš svou vlastní identitu, rodinu a minulost, která tě s rodinou pojí, teprve tehdy můžeš žít podle svého. A to bych si pro tebe moc přála. Zřejmě ti budou tajit, kdo byl tvým dědečkem, kdo byla tvá babička. Budou ti tajit, kde jsi vyrostl. Prosím, nezapomínej na to. Ber to jako upomínku toho místa, kam se nikdy nemáš vracet. I takové věci je potřeba uchovávat v paměti.
Pamatuj, že tady budu vždycky pro tebe. I když s tebou nebudu fyzicky a nebudu moci přihlížet tvým úspěchům, budu tady. Budu s tebou.
Na závěr mám jedno velké přání. Netuším, na jakém místě skončím, kde se usídlím, ale udělám vše pro to, abys o mně již neslyšel. Prosím, nevyhledávej mě. Nesnaž se mě najít a v žádném případě ani kontaktovat. Můj svět o tobě neví. Přála bych si, aby to tak zůstalo, a aby i tvůj svět nevěděl o tom mém.Doufám, že je tvůj život plný lásky a bezpečí.
Tvá máma
ČTEŠ
WHIE 2
Mystery / ThrillerZ nenávisti je to jen malý krůček k lásce. Z lásky je to velký krok k nenávisti. POZOR! Jedná se o druhý díl příběhu WHIE.