Helloo!! Hepinize merhaba dostlarım.Beni özledinizmi dicem de daha yeni başladım ve 0 okuyucum var.d Hadi gelin ilk bölüme başlayalım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Nefes nefese kalmıştım.Kalbim yerinden sökülmek üzere gibi hissediyordum. Korkuyordum hemde çok.Neden mi? Oralar biraz karışık aslında.Okuldan eve yürüyerek dönüp deli gibi müzik dinlemeye karar vermiştim.Ama tabi ki kara bahtım buna da izin vermemişti. Peşimden koşan iki sarhoşla deli gibi koşmaya başlamıştım evet hemde müzik dinleyerek.Herneyse şuanda hala koşuyorum ve artık dayanabileceğimi sanmıyorum .Kendimi yere attım kirlenmek umrumda değildi.Artık peşimde de görünmüyorlardı zaten.Peki LAvin değdimi diye sorarsanız tabiki değdi.Spor yapmıştım hem canım.O gerizekalılar yakalayamazdı beni zaten bundan adım kadar emindim.Çünkü Emre'yi görünce hızlanan kalbim gibi ayaklarım da hızlıydı.
Eve döndüğümde ne kadar azar yicekmiş gibi hissetsemde kapıyı çaldım.Sevimli bakışlarım ile annemi tarıyarak kızgın olup olmadığını anlamaya çalıştım.Bugün sakin duruyordu Semiha Sultan.
"Selaaam annecim bugün çok güzel gözüktüğünü söylemişmiydim."diyerek yalakalığa başlamıştım çünkü arkası bembeyaz olan ceketim"tozdan"azar yiceğimi kanıtlar nitelikte sırıtıyordu ve inanın hiç havamda değilim."Geç geç hadi hem nerde kaldın sen ?Abilerin geldi bile çoktan .Valla Gece'yi sinirlendirirsen ben bile alamam elinden" diyerek cidden mükemmel olan morelime büyük katkıda bulunan anneme bezgin bir bakış attım."Onlar erken gelmişler anne ben normal saatte geldim işte"derken saatin 8'i göstermesi ve iç sesimin alaycı gülüşü ile büyük bir kargaşanın geleceğini anlamıştım.Deli gibi korksamda yukarıya çıktım umrumda değildi iki azarlar susardı demi ?Umarım öyle olurdu umarım..."Nerdesin sen saatin kaç olduğundan haberin var mı senin kızım?"abimin sinirli ses tonu yerimden sıçramama neden oldu."Var abi" diyerek onu iyice çıldırtmışa benziyordum.Napıyordum ben? "Demek var öyle mi Lavin o zaman bu saate kadar ne yaptığını sorabilirmiyim?"sonunda bağırmasıyla yerimden sıçradım evet abim cidden çok kızmıştı"Abi şeeey aslında ben sadece otobüsü kaçırdım ve yürüyerek dönmek zorunda kaldım sizi de arayamadım şarjım bitmişti" diyerek mükemmel yalanımın abimi sakinleştirmesini bekledim.İşe yaramıştı galiba sakinleşmişti biraz Yankı abiminde gelip beni savunması ile odasına çekilmişti abim.Kurtarıcım olmasa napardım ben?Abim didikler dururdu beni.
Dünkü olaydan sonra Gece abimin mükemmel kuralı ile sabah beni o bırakacak akşam da o alıcaktı.Cidden Gece abim ile yarım saat okul yolu çekilmez gibi dursa da yapılacak birşey yoktu karşı gelemezdim.Sabah hazırlanıp abimin aşağı inmesini beklemeye başladım demek isterdim ama tabi ki de o beni bekliyordu.Yankı abim de aşağıdaydı:/ "Hadisene kızım iki saat seni mi bekliceğiz?"diyen Gece abimin sesi kulaklarıma doldu. Kafamdaki sesleri savuşturup yanlarına indim.Abimin beni süzmesi ile yerimde rahatsızca kıpırdandım.Hey tamam okul eteğim birazcık kısa olabilir tamam Gece abimde aşırı kıskanç olabilir ama yani hayır yaaaa."Kızım niye üstünü giymeden geldin ?!Hadi kardeşim üstünü giyinde gel hadi"diyerek sinirlerimi bozmayı başarmıştı cidden saol abi."abi giydim işte"evet abimin yüzüme sertçe bakması ile bakışlarımı yere indirdim."Hadi ya giydinmi ben niye göremiyorum?"diyerek sinirlendiğini anladım bir kargaşa olmadan çıkarmalıydım şunu. Gözlerim dolu dolu omuzlarımı düşererek merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladım.Tabi kahramanım Yankı abimde peşimdeydi."Abi bırak peşimi ya"diyerek ağlamaklı bir sesle konuştum."Lavinim boşver sen onu bilmiyormusun klasik Gece abim işte hadi abim üzülme bunun için"diyen abime o kadar sevgiyle baktım ki canım abim ya çok seviyordum onu"Tamam abi ben geliyorum sen in "
Okula abimin klasik müzikleri ve düşük suratımla giriş yaptım bir an önce bizim tayfayı bulmak istiyordum.Onları görmem ile yüzümdeki büyük sırıtışa engel olamadım."Günaydın bebeğiiiim"diyen Alya'ya "Günaydıın"diyerek karşılık verdim.Miraç ve Keremle de erkekçe selamlaştıktan sonra yerime oturdum evet "erkekçe "ne var yani "eeee ders ne çocuklar"dedim Alya yüzündeki düşüşle"kanka beden eğitimi demek isterdim ama matematik "aaaaaaa hayır yaaa "NEEEE KESİNLİKLE GİRMEYELİM DERİM" dedim mükemmel fikrimle taki Miraç'ın "kanka yazılı var "demesiyle.Yıkıldım arkadaşlar kesinlikle yıkıldım.İlk ders matematik ve yazılı ikisi aynı anda cidden bu bir kabus olmalıydı.
Bok gibi geçen matematik yazılısından sonra bok gibi bir moralle bok Necdet'i görmem morelimi daha da bok yapmıştı."Lan "diye Miraç'a noldu kanka dercesine baktım."Şu gelen Kayra değilmi?" ne Kayra'mı hayır hayır bugün evren bana inat tüm kötü şeyleri yaşatmak zorunda galiba"ne Kayra'mı ciddi olamazsın kanka hayır" Tabi Kayra her zamanki gibi şıllık gibi bana yapışmıştı.Bizimkiler de bizimle dalga geçiyordu mallar ya...
Sonunda şu iğrenç okul günü sona eriyordu.Zilin çalması ile bizimkiler ile vedalaşıp aşağı indim abim alacaktı beni off.Kapının önünde gördüğüm kişi ile bütün gün yaşadığım olumsuzlukları unuttum.Emre... Beni görünce bana seslendi. Emre ile Miraçlar'ın arkadaşı olduğu için tanışmıştık.İlk gördüğüm zamandan beri ona tutulmuştum.Emre'nin yanına giderken kafamdaki salak sesleri susturup yüzüme mükemmel bir sırıtış yerleştirdim."Lavin naber?"allahım sesine kurban. "iyi Emre senden naber?" dedim."iyi öyle işte bugün matematik yazılınız varmış galiba nasıl geçti?"ah cidden başka soracak sorumu yok Emre."Sence Emre nasıl olabilir?"
deyince yüzünde sıcak bir gülüş belirince içim ısındı. "Neyse Lavin ben kaçar"deyince içim bir burkuldu ama neyse ehehe"görüşürüz" bana veda etmek için sarıldığında şaşırmıştım bu bir rüyamı?Bende fırsatı değerlendirip ona sarıldım.Yüzümde sırıtışla Emre'yi uğurlarken.Okulun önünde duran abimin arabasını ve abimin sert bakışlarını görünce olduğum yerde donakaldım.^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Eveeeet bölümü bitiriyorum arkadaşlar.Umarım beğenirsininiz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
ChickLitYanıma gelip yaptığım yanlışı yüzüme vurmasıyla sinirlerim geriliyordu korkuyordum aynı zamanda.İçimdeki vaveylayı bastırıp abimi onayladım.Çünkü o hep onaylanmak isterdi , karşı gelmek cesaret isterdi biraz. Merhaba ben Lavin iki abim var ve inanın...