Hello hepinize merhaba güzel dostlarım. Bugün Yankı ile Lavin ağırlıklı bir bölüm yazmayı düşünüyorum . Oy verip desteklerseniz çok seviniriim.🤍🤍
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Sabah gözlerimi açtığımda gözlerim ağlamaktan şişmiş ve sersem gibiydim.Emre olayı aklıma gelince ister istemez yine gözlerim doldu. Ama üzülmeyecektim artık.Sonuçta Emre beni her zaman arkadaşı olarak görmüştü ona istemsiz yere bağlanan bendim ve hiç elde etmediğim biri için bu kadar üzülmek anlamsız olurdu. Ayrıca ailemin durumu çakmalarını istemiyordum. Mazallah evde Gece gibi bir abiniz varsa böyle şeylere büyük tepkiler alabilirdiniz. Odamdaki banyomda elimi yüzümü yıkayıp okul formalarımı giydim. Ve sessizce aşağı indim. Aslında bu garip bir durumdu çünkü genelde evde şen şakrak olan ben bugün çok durgun gözüküyordum.Kahvaltı masasına oturup yemeğimi küçük lokmalarla yemeye çalıştım.Pek iştahım yoktu. Okula gidene kadar da benim için bir azaptı.Gece abim sürekli beni sıkıştırmış niye böyle olduğumu sorup durmuştu.Yankı abim ne kadar beni rahat bırakmasını söylesede Gece Korkmaz dı o dinlermiydi? Tabii ki hayır!
Sonunda arabadan inip okula adım attığımda rahatladım.Yankı abim zor da olsa kurtarmıştı beni Gece abimden: Çok seviyordum onu,bana hiçbir zaman kıyamaz hep çok severdi. Yumoş abim benim...Okulun bahçesinde Emre'yi görmem ile olduğum yere çakıldım. O ise bana gülümseyerek bakıyordu. Gülümsemesinin içimi ısıtmasını bekledim ama olmadı.Bu sefer kalbim acıyordu. Unutucaktım...Hiçbir şey demeden yanından uzaklaşırken bana anlamayan bakışlar attı ama umursamadım.Unutmak istiyorsam uzak durmalıydım.Tamam onun belki bir suçu yaptı ama bunu kendim için yapıyordum.
Bizimkileri görmem ile yanlarına uçtum demek isterdim ama yavaş adımlarla yanlarına vardım. Tabii bendeki değişikliği anlamışlardı. Miraç hemen "Noldu fıstık bir şey mi oldu?" dedi .İyiki vardılar zor anımda da mutlu anımda da hep yanımdaydılar. "Yok kanka ya bir şey yok abim ile atıştık öyle önemli bir şey değil" dedim. Ne kadar güzel yalan söylüyordum öyle.Kerem atladı hemen"Kanka sen abin ile hep kavga ediyorsun ve böyle asla olmadığını hepimiz biliyoruz. Söyle bakalım noldu?Birileri mi üzdü? Hemen ağzını burnunu kıralım"dedi saçımı karıştırırken. Atarlı çocuğum benim. Genelde bizi korumaya çalışan Kerem böyle bir olayda sinirlenirdi."Yok valla kanka sıkıntı yok sadece abimle kavga ettim"dedim mükemmel yalanımı devam ettirerek.Ve bir okul gününü daha bizimkilerin beni neşelendirme ve hareketlendirme çabaları ile geçirip atlatmıştım.
Aşağıya indiğimde aşağıda beni Gece abimin almasını beklerken Yankı abimi görünce şaşırmıştım doğrusu. Ah yumuşak kalplim. Sabah benim üzgün olduğumu görünce ve Gece abimin huylarını bilince o almaya gelmişti bugün beni. Arabaya binip abimin yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.O da gülerek bana karşılık verdi.Yola koyulurken abimin başka yola girmesi ile ne olduğunu anlam vermeye çalıştım."Nereye gidiyoruz abi"dedim.Abim bana gülümseyerek "Sürpriz abim"dedi.Ah hadi ama söylese nolurdu sanki. Bir süre sonra kocaman bir lunaparkın önünde durunca sevinçten abime sarıldım.Canım abim ya beni sevindirmek için lunaparka getirmişti.
Abimle lunaparkta doyasıya eğlenmiş,hatta gondolda bir adamın kafasına kusmam ile kaçarak ordan uzaklaşmıştık.Kesinlikle o kadar pamuk şeker yememeliydim.Abimle eve giderken hala olaya gülüyorduk.Adam arkamızdan koşsada yetişememişti...
Eve gelince Gece abim "Nerde kaldınız oldum?"dedi hemen.Şaşırdık mı tabii ki hayır."Yankı abim beni lunaparka götürdüü" dedim şen şakrak sesimle."Aaa ayıp ettiniz ama beni niye çağırmıyorsunuz?"diyip bize sinirli bir bakış atmaya çalışan ama beceremeyen Gece abime gülerek baktık."Abi hatırladığıma göre sen lunaparklardan nefret edersin.Gondoldan deli gibi korktuğunu biliyorum inkar etme"dedim abimin korkusunu önüne gümüş tepside sunarak.
"Ne alakası var kızım? Korkmam ben."derken ona ciddimisin diyen bir bakış attım.En son Gece abim dayanamayarak "Gelin buraya "dedi .Koşarak Gece abimin yanına gittik ve kocaman birbirimize sarıldık.İyi ki vardılar...^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Eveeet bölüm bitti.Umarım beğenmişsinizdir.Sizi seviyorum.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayıın.🤍🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
Chick-LitYanıma gelip yaptığım yanlışı yüzüme vurmasıyla sinirlerim geriliyordu korkuyordum aynı zamanda.İçimdeki vaveylayı bastırıp abimi onayladım.Çünkü o hep onaylanmak isterdi , karşı gelmek cesaret isterdi biraz. Merhaba ben Lavin iki abim var ve inanın...