2.Bölüm

638 23 0
                                    

Hepinize merhabaaa yeni bir bölüm ile karşınızdayım oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


Abimi orda dikilip beni izlerken görünce korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.Senin ne işin var orda be abi ne ara geldin sen? Emre'ye "burdan uzaklaaaş!" diye çığlık atmak istesemde vaveylalarımı kendime sakladım. Abimin yanına korkak ve ürkek adımlarla yürürken eve varınca bana ne ceza vereceği hakkında en ufak fikrim yoktu. Kafamdaki sesleri savuşturup ürkek adımlarla yanına vardım. "Abiciğim noldu niye öyle bakıyorsun?"diye saçma bir soru sordum neden acaba? "Sen geç arabaya abim ben sana anlatcam"deyince cidden korkmam gerektiğini anladım. Sessiz kalarak arabaya bindim abimde arkamdan kapıyı pek yumuşak sayılmayan bir şekilde kapatarak hızla sürücü koltuğuna geçti.Emre aval aval bize baktığı için abime çaktırmadan el salladım.Yüzüne ufak bir sırıtış yerleştirerek karşılık verdi.Napıyorum ben?Abimin yanında Emre ile flörtleşiyorum.Abim bunları görse neler olucağını düşünemiyorum.Galiba ilk o sonra duvar çarpar beni.Neyse bu trajedi sahnelerini kafamdan uzaklaştırmalıyım iyi düşünelim iyin olsun demi...

Eve geldik.Eve geldik.İşte geliyor yaygara hazırmısınız?Şahsen ben değilim. Daha arabadan inmeden abim inip beni kolumdan sürüklemeye başlamıştı bile...

"Söyle bakalım Lavin kimdi o çocuk?"fazla mı sakindi banamı öyle geliyordu?ya da fırtına öncesi sessizlikti bu

"O mu şey abi öylesine biri işte yaa"diyerek iyice batırmış gibi olsamda durumu toparlıcaktım.

"Sana o kimdi dedim LAVİN!" bir anda bağrması ile yerimde sıçramıştım.

"Abi arkadaşım işte yaa"bravo Lavin mükemmel cevap

"Sen her arkadaşın ile böyle sarılıp koklaşıyormusun Lavin?"

"Hayır abi yaaa saçmalama sadece vedalaşmak için şey etti" durumu batırmaya devam ediyordum LANET OLSUN

"Neyin vedası lan sanki birbirinizden ayrılıyorsunuz yarın yine okul yok mu? Eğer bir daha böyle bir şekilde seni yakalarsam işte o zaman bittin Lavin"ehehehe bu işten de yırttım

Sessiz bir şekilde kafamı eğerek onu onayladım ve koşar adımlarla odama çıktım.Ohhhh be...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Sabah annemin sesiyle güne gözümü açtım.Hiçbir şekilde okula gitmek istemiyordum ama gitmek zorundaydım Yankı abim kızardı deyse.Üstümü giyinerek aşağı indim."Günaydııın "diye bağırarak fazla enerjik bir giriş yapmış olsam da aslında öyle hissetmiyordum.

Eveeet fazla kısa bir bölüm olsada şuan çok yoğunum yeni bir bölümde görüşürüzzz ballar...

LAVİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin