Eveeet 2 saat önce yazdığım bölüm çok kısa olduğu için bir bölüm daha eklemeye karar verdim 💁🏻♀️ insta:ceren_tarsus
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Kendimi dünkü yaşanan şeylerden dolayı yorgun ve bitgin hissediyordum.Emre ile olan ilişkimin abim yüzünden zarar görmesinden endişeleniyordum.Ama abimin de Emre'ye karşı birşeyler hissettiğimi anlamasından da korkuyordum.Kafam allak bullak olmuştu. Kafamdaki sesleri savuşturup abimin yanağından öpüp arabadan indim.Abimin "dikkatli ol" çağırısını dikkate almayarak.Sanki askere gidiyorum hayret bişey okulda başıma en fazla ne gelebilir ki?
Bizimkileri görmem ile yanlarına uçtum Alya'nın üstüne atlamış da olabilirim."Yavaş kızım ezdin beni "dediğinde gülmeye başladım"Amacım o zaten moruq"evet cidden moruq dedim.
"Kanka moruq mu nereye kusuyoruz"işte klasik bizim lafımız , nereye kusuyoruz?
"Üstüne kanka üstüne"diye böyle böyle muhabbet büyüdü taki zil çalana kadar lanet olsun
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Kanka dün abim Emre ile beni yakaladı"diyerek Alya'ya artık bu konuyu açmaya karar verdim"Ne diyorsun sen be umarım Gece abin değildir umarım " dedi. Keşke diye geçirdim içimden keşke Gece abim olmasaydı gören
"Maalesef asko amaaan koy göte iki azarladı gitti " dedim. Hayat felsefemizdi bu bizim
"Ayneeen salla "diyerek beni onaylayan Alya'ya sen benim favorimsin bakışlarımı attım.Evet öyle bir bakış var.
Bitmek bilmeyen ama sonunda biten dersten sonra teneffüs için dışarı uçmamız bir olmuştu. Merdivenlerden uçarak inerken ayağım burkulmuş yere kapaklanmıştım. Gözlerim bir kararır gibi olmuştu ama okul hemşiresinin herşeyi ama herşeyi geçiren buz torbası yardımıma koşmuştu.Ben sabah okulda başıma ne gelebilirki mi demiştim? Alıyorum o cümleyi geri.Abim hep haklı çıkmak zorunda mı?
Yorucu ve klasik bir okul gününden sonra abimi bekliyordum her zaman ki gibi.Adama bak ya kendisi bekletilmekten gram hazzetmez ama bizi istediği kadar bekletir. Bunları bir de yüzüne karşı söylesem içimin yağları erirdi ama o yemezdi işte.Abimin önünde durması ile arabaya uçmam bir oldu.
"Nerde kaldın yaa?Ağaç oldum burda"
"Emre ile vedalaşıyorsundur diye geç geliyim dedim" dedi. Ne o bana laf mı sokmuştu.Dediklerine göz devirdim.
"Devirme o gözlerini sinir olduğumu biliyorsun"dedi. Ah Gece hazretleri sinir oluyormuş!Napsak?
"Senin sinir olmadığın bir şey var mı abi?"diyerek cesaretime hayran kaldım.
"Hayırdır Lavin sabah kahvaltıda yürekmi yedin abim"dedi. Gece Bey'den duymaya alışık olduğumuz sözler.
"Hayır abi yumurta yedim"dedim. Bakın cidden cesaretime çok büyük hayranım.
"Ben sana yedircem yumurtayı şimdi"demesiyle artık susmam gerektiğini anladım .Şuan sinirli bir Gece çekilmezdi çünkü...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Eve geldiğimde direk odama uçup insta da gezmeye başladım. Emre'nin storysini görünce kalbim hızlanmaya başladı...Heyecanla açtım o fotoğrafı...Keşke açmasaydım. Bir kız Sude...öpüşüyorlardı canım sevgilim yazmıştı altına da.Yıllarca hayalini kurduğun şeyler bir cam gibi kırıldı.Herşey paramparça oldu.Bu zamana kadar içimde ona karşı beslediğim sevgim bunu haketmiyordu...Neden ben değildim ?Neden beni sevememişti? Ona öyle bir bağlanmaştımki hiçbir zaman kopamam ondan demiştim ama öyle bir kopmuştuk ki hiçbir bağ böyle kopmamıştır...Gözlerime hücum eden yaşları serbest bıraktım.Gözlerim de ihanet ediyordu bana ağlamamam gerekirdi.Hiçbir zaman elde edemediğim birini kaybedince ağlamamam gerekirdi...Ama onunla olma hayalini bile sevmiştim ben...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^Oy ve yorum verirseniz çok sevinirim. Sizi çok seviyorum.Sonu üzücü bitti biraz ha🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
ChickLitYanıma gelip yaptığım yanlışı yüzüme vurmasıyla sinirlerim geriliyordu korkuyordum aynı zamanda.İçimdeki vaveylayı bastırıp abimi onayladım.Çünkü o hep onaylanmak isterdi , karşı gelmek cesaret isterdi biraz. Merhaba ben Lavin iki abim var ve inanın...