6.bölüm

909 99 1
                                    

Yanına yaklaşan adamı izledi. Yakınında durduğunda kafasını yukarı doğru kaldırmak zorunda kalmıştı. Şuan çok fazla yakın olduklarını anlamıştı. Burnuna dolan Erkam'ın nahoş kokusu ile derince bir nefes aldı. Onun kokusunu kokladığını fark ettiğinde kafasını eğdi. Adamın yüzünden anladığı kadarı ile onu kokladığını anlamıştı. Utandığın da olduğu gibi yüzünün kızarmaya başlamıştı. Alev alev yanıyordu yüzü.

Büyük ve sıcak ellerin çenesini kavrayıp hafifçe yukarı doğru kaldırdığında Erkam ile burun buruna gelmişti. Erkam'ın gözlerinin içine baktı derince. o gözlerde gördüğü hayranlıktan başka bir şey daha fark etmişti. Daha da derin baktı. Acı. Bu tehlikeli umursamaz ve korkunç adamın bir acısı olduğuna inanmak istemedi. Ama gözleriyle görmüştü o acıyı.

"Çok güzel olmuşsun. " dedi hayranlıkla baktığı kadına. Gamze daldığı düşüncelerden sıyrılmıştı onun konuşması ile. Yanan yüzünü gizlemeye çabaladı.

"Teşekkür ederim. Ama-"derken Erkam kafasını olumsuzca kafasını iki yana sallayarak güldü.

"Teşekkür edip duruyorsun. Bununla kaçıncı oldu. Ben saymayı bıraktımda."

Gülümsemeye çalışarak baktı. Şuan ona olan duygularının nefret ve bu yakınlıktan dolayı da ondan tiksinmesi gerekirken neden tiksinmiyordu? Sorular kafasında dolaşırken babasını kanlar içinde gördüğü gece aklına gelirken gerilen vücuduna hakim olamamıştı. O gecenin aklına gelmesi ile yine vücudu gerilmiş, dişlerini birbirine geçirmişti.

Erkam, Gamze'in ondan gözlerini kaçırmasını ve aniden gerilen bedenini hissettiğinde kaşları çatılırken birkaç adım uzaklaşarak sorgu dolu bakışlarla Gamze'ye baktı. Ne olmuştu da birden böyle olmuştu?

"Bir sorun mu var? Yanlış birşey mi yaptım?" diyerek merak ve ilgiyle sorduğu soruya kafasını olumsuz anlamda sallayarak karşılık verdi Gamze.

"Birşey yok sadece " zorla yutkundu. Birkaç adımda o uzaklaşırken. Ne diyeceğini kestiremiyordu.

Senin yüzünden babam kendini öldürdü ben onu kanlar içinde buldum bu yüzden senden iğreniyorumdum ama şimdiki yakınlaşmamızdan hiç rahatsız olmadım ve buda babama yaptığım bir ihanetti bu yüzden böyle oldum mu? Tabiki hayır! dedi kendi kendine.

Hemen aklını çalıştırmalı ve bir yalan bulmalıydı. Kafasında ki tilkileri devreye sokarken aklına gelen fikirle ona doğru baktı. Doğruya yakın olan yalan en iyi yalandır derken yutkundu ve ellerinin hafif titremesini sağlarken zorlukla yutkunuyormuş gibi yaptı. Aslında çok iyi olmayan bir rol yeteneği olsa da. O geceyi hatırladığında bu yaptıklarının rol icabı olmadığını anladı.

"Ben " dedi tüm gerçekliği ile "ben birkaç sene önce bir saldırıya uğradım. Ve o olay-"

"Tamam. Sakin ol geçti. iyisin şimdi" dedi Erkam sesini sakin ve yatıştırıcı tonda kullanarak. Nasıl oldu da unutmuştu. Onu biraz araştırmıştı ve bu konuyu da biliyordu çok fazla araştırmak istememiş derinlere girmese de bu konuyu araştırmıştı. O gece Gamze'ye birşey olmadığını biliyordu. Ama psikolojik olarak atlatamadığını düşündü. Gerçekleri bilmeden...

Bu masum kıza sonuna kadar inanmıştı. Nedenini sorgulamamıştı. Sadece onu kendi tanımak istemişti. Kağıt parçalarından değil. İlk defa bir kadına bu kadar ilgi duyuyordu. Ve ona sonuna dek güvenmek istiyordu.

"Gidelim mi?" dedi kapıya doğru elini uzatıp onun geçmesi için yol verirken. Onun anlayaşı ile kendini sorguladı bu adam hakkında neler biliyordu?

Annesinin anlattıklarından başka. Hiçbir şey! Ona baktı derince her ne yaşanmış olursa olsun bu adamı tanımak istedi. Çünkü gözlerinin deriliklerinde ki acıyı görmüştü bugün.Ve onu çözme isteği dolmuştu bedenine. Nedenini bilmiyordu ama o tehlikeli görüntüsünün altından ne çıkacağını merak ediyordu.

Sen Kırıkları (Kırık Kalpler Serisi )  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin