Capitolul 5

1.1K 102 132
                                    

             Aisha ,,Îți voi îndeplini dorința" 

         Mă ridic de pe pat și instant, simt o durere ascuțită în zona frunții, care mă face să icnesc scurt. Nu prea înțeleg ce s-a întâmplat. Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este că eram în cameră și că apoi, m-am speriat de ceva anume. Nu mai îmi pot aminti de ce am leșinat, sau care a fost cauza. 

          Îmi simt gâtul uscat, vrând neapărat să beau niște apă. Privesc garafa goală de pe noptieră, și inspir frustrată.

            Cu fiecare pas, simt cum durerea este din ce în ce mai pronunțată. Probabil dacă m-ar vedea cineva ar spune că am băut peste măsură. Arăt mai mult ca sigur caraghios! 

            Intru în bucătărie și atunci când îl văd pe Alastair, înjur în gând. Și așa dimineața era destul de rea! Trebuia neapărat să îl văd și pe el?

           ㅡ Bună dimineața, frumoasa adormită! îmi spune pe un ton ironic, dar nu îl bag în seamă. 

           Îmi iau o cană de apă, și o beau cu atâta lăcomie. de parcă nu aș mai fi văzut vreodată apă. De abia acum îmi dau seama cât de sete îmi era!      

              ㅡ Nu te-au învățat ai tăi că e frumos să răspunzi? mă întreabă nesuferitul de pe scaun, și mă văd nevoită să mă întorc cu privirea la el. 

               ㅡ Ba da, dar m-au învățat să le răspund persoanelor care nu mă iau peste picior, replic și îi zâmbesc strâmb. 

                ㅡ Vai! Pisicuța are gheare, spune și apoi se ridică. Pe lângă faptul că stai în casa asta, ai și tupeul să comentezi, nu? continuă și îmi dau seama că s-a apropiat destul de mult.

            Inspir adânc, nebăgând de seamă mirosul de Tom Ford Noir ce se simte. Da, știu ce parfum folosește. Același parfum îl folosea și tata.

                  ㅡ Nu eu am cerut să vin aici, bine? Nu e vina mea că tații noștri erau prieteni buni! Nu e vina mea că sunt o nesuferită de orfană, așa cum mi-ai mai spus! izbucnesc, și câteva lacrimi cad neanunțate.

           Vreau să plec, dar mă simt amețită, și mă împiedic în propriile mele picioare. Închid ochii, pregătită să am al nu știu câtelea sărut cu podeaua, dar nu se întâmplă. Simt două brațe care mi-au prins mijlocul de la spate, și acum, picioarele  se simt și mai slabe. 

          Dau să mă eliberez, dar parcă mă transform în statuie. Inima îmi bate periculos de tare, iar atunci când nenorocitul de Alastair mă întoarce cu fața la el, presimt că nu mai am mult până când voi leșina din nou. 

          Îmi zâmbește amuzat, în timp ce eu mă agit să ies din starea de paralizie acută.

                    ㅡ Așa reacționează o fată care nu a mai văzut un băiat așa fermecător? mă întreabă, și din fericire, aroganța sa, m-a ajutat să mă eliberez imediat de el.

                     ㅡ Nu. Așa reacționează o fată care îți poate mirosi mâncarea de ieri. Spală-te pe dinți, comentez și plec rapid spre camera mea, 

            Îl observ înainte de a intra în cameră, cum își miroasă mâna; pesemne că verifică afirmația mea. Zâmbesc scurt și îmi dau seama că sub toată aroganța, sub toată masca unui copil de bani gata și tot timpul pus pe ceartă, Alastair poate ㅡ doar poate ㅡ este  și de treabă. 

(Ne)Așteptând sfârșitulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum