BÖLÜM - 3

5.8K 260 41
                                    

Ozan başkomiser ile dışarı çıkarken arkadan itleri alan özel hareketçıların hakkımda konuştuğuna kulak misafiri olmuştum.

"Helal olsun dört kişiyi tek halletmiş"

"Acaba hangi birimde görevli?"

"helal olsun aslan gibi kız.."

Duyduklarım gururumu okşamıştı. Fakat yaptığımla övünmek bana göre değildi olamazdıda!

Arka cebimde çalan telefonla dikkatim dağılmıştı. Cebimden telefonu çıkartıp kulağıma götürdüm.

"Efendim müdürüm?"

"Evet halletim olayı bende hasar yokda arabam biraz hasar aldı. Merak etmeyin iyim."

"Tamam müdürüm detaylı bilgi için sonra konuşuruz."

Ben telefonu kapatıp cebime koyduktan sonra Ozan başkomiser bir soru yöneltti.

"Ne oldu Ezgi bir sıkıntımı var?"

"Yok komiserim müdürüm haber almak istemişte."

"Tamam kızım"

Olayı onlara devretmiş arabamı alıp sanayiye doğru yola çıkmıştım. Bir saati yakın  süredir tamirciyi arıyordum. En sonunda kocaman tabelayı görünce şükür duaları etmeye başladım.

"Merhaba, arabada hasar olan heryer tamir edilsin lütfen."

"Tabi biz hallederiz."

"Ne zaman alabilirim?"

"Abla en az bir gün burda durması gerek"

Dedi yaşından ve görünüşünden anladığım kadarıyla çırak olan çocuk.

"neyse tamam ben numaramı bırakıyım bitince arayın gelip alayım."

"Tamam abla"

Arabama yöneldim içeride mesleğimle ilgili Hiçbirşey olmamalıydı. Yedek mermileri silah kılıfımıda aldım. Ben bunları alıp üzerime yerleştirirken hayranlıkla beni izleyen çırak heyecanla sormaya başladı.

"Abla polismisin sen?"

"Evet canım."

"Bende polis olmak istiyorum biliyor musun abla?"

"İnşallah olursun canım"

"Merak etme abla arabana gözüm gibi bakıcam hiçbişeye dokunmıycaz gözün arkada kalmasın."

"Tamam balım güveniyorum sana"

Dizliğimi çıkarmıştım operasyondan sonra ama yanıma almam gerektiğinden tekrar sol bacağıma yerleştirip kuru sıkı silahımı yerleştirdim içine. Siyah deri ceketimi giydim. Olduğuna siyah giyinmiş olmam dikkat çekiyor olmalıydı. Ama siyah favori rengimdir.

Gördüğüm taksiye işaret edip durmasını sağladım. Tam yanımda durduğunda arka kapıyı açıp oturdum.

"İl emniyet müdürlüğüne  gidelim lütfen"

Ben telefonumla uğraşırken taksicinin aynadan arada kaçak attığı bakışları görmezden geliyordum. En sonunda dayanamayıp konuştum.

"Bindiğimden beri aynadan bana bakıyorsunuz? Bir sorunmu var?"

"Yokda silahla felan görünce kim olduğunuzu merak ettim."

"Belimde silah varken emniyete gidelim dediysem sence kimdirim?"

"Polissin galiba abla"

"Evet"

Yarım saatin sonunda emniyetin önünde durduk. Gerekli parayı adama uzatıp indim Arabadan. Emniyete girdiğimde güven masasında evraklarla ilgilenen kadın polise doğru ilerlemeye başladım.

GÖK GİRSİN KIZIL ÇIKSIN / ARA VERİLDİ. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin