BÖLÜM - 6

4.1K 156 57
                                    

Soğuk elleri çıplak bedenime değdiğinde irkilerek ayılmaya başladım. Uğultular vardı, bir sürü bağırış çağırış vardı ama hiçbirini net olarak duyamıyordum. Anladığım kadarıyla yani sesini idrak edebildiğim kadarıyla Cenk buradaydı. Görüşüm biraz daha netleştiğinde Cenk'in kollarında olmadığımı farkettim.

"Cenk neredesin? Yardım et.."

Sesim kollarında olduğum kişiye bile zor ulaşıyordu.

"Seni benden kimse alamaz yavrum"

Kaynar sular başımdan aşağıya süzülürken bir kez daha çaresiz kaldığımı farketmiştim. Bu ses görev için paketlemem gereken adamdı. Kurtaramadılarmı? Ne oldu bana?
Elbisem zar zor üstümde duruyor gibiydi. Yangın merdivenlerinden hızla iniyordu ve bende kucağında bir sağa bir sola savruluyordum. Aşağıda bekleyen siyah arabaya bindik, beni kucağından nazikçe indirip koltuğa bıraktı.

"Korkma güvendesin bundan sonra ben koruycam seni"

Bir gecede aşık felan olamazsın değilmi? Şaka olsun yaa lütfen şaka olsun. Buraya gelir gelmez ilk görevimde kaçırılmakmı? Allahım yardım et ne olur..

Sanırım bir psikopatın eline düşmüştüm. Ya manyaktı yada ruh hastası. Ben bunları aklımdan bir bir geçirirken bana döndü ve konuşmaya başladı.

"Bak şimdi güzellik beni iyi dinle. Bundan sonraki hayatın benim, ben ne istersem onu yapacaksın. Anlaştık mı?"

"Neden? Bir gecede aşıkmı oldun salakmısın sen? Ayrıca kimle uğraştığının farkında değilsin. Yol yakınken bırak beni."

Sinirle gülerek devm etti.

"Seni benden kim alıcak? Odaya gelen polis arkadaşlarınmı? Yada Polissin diye benden kurtulabileceğinimi zannettin?"

Öğrenmişti Allah kahretsinki öğrenmiş. İyide nerden öğrend?

"Bakma boş boş nerden öğrendiğimi düşünüyorsun herhalde"

"Düşündüğümden daha zekisin gerizekalı"

Elini saçlarıma dolayıp sıkıca çekmeye başladı. Minnet ediceğimimi düşünmüştü? Yazık!

"Madem polis olduğumu öğrendin atladığın yerler var. Saçımı çekmen bişe ifade etmez. Değil saçım canımı alsan umrumda olmaz"

"Bak bak hem asi hem bebek"

Dedi ellerini saçımdan çekerek.

Uzunca süre ormanlık alandan gittikten sonra villa gibi biryerde durmuştu araba. Arabadan herkes inmişti zorla bende inmiştim tabi. Sanırım sandığımdan daha çok zorlayacaktı bu manyak beni.

Üç koruma ben ve Bi adet psikopat vardı. Atlatmam gereken 4 kişi vardı.
Beni hafife almaları onlara ağır bedel ödetmeme neden olacaktı. Biliyorum kolay olmayacak ama başaracağım. Buraya kadar gelmişken elim boş dönmiycem. Hazır evindeyken yararlı olan herşeyi toplamam gerek.

Kabanımı üstüme giymiştim onun zoruyla. Herhalde korumalarından kıskandı Salak. Elini belime dolayıp bir yandanda saçlarımı kokluyordu.

"Bu kadar mükemmel olmak zorunda değildin Ezgi"

Adımı da öğrenmiş orospu çocuğu.

"Sende bu kadar Salak olmak zorunda değildin. Bak yol yakınken dön sonra senin için iyi olmıycak. Öyle bildiğin polislerden değilim özel hareketçıyım ve neler yapabileceğim hakkında bir fikrin yok."

"Hiçbişe yapamazsın, dört kişiyi aşıp burdan çıkıcağını felan düşünme bebeğim"

"Ben seni uyardım. Bir gece alnının ortasına 9 mm yediğinde neler olduğunu anlamadan eşek cennetinde bulursun kendini."

GÖK GİRSİN KIZIL ÇIKSIN / ARA VERİLDİ. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin