BÖLÜM - 5

4.6K 169 29
                                    

Ben ona anlamsız bakışlar atarken merdivenden inen amir ile o tarafa döndüm.

"Aferim hepiniz yeterince iyi olmuşsunuz."

"Ne zaman çıkıyoruz amirim?"

Dedi Cenk sıkılmışcasına. Cenk sahiplenirdi beni bir abinin kız kardeşini kıskandığından daha çok bende öyleydim kimseyle paylaşamazdık birbirimizi.
Bitanem benim..

"Şimdi gidebilirsiniz"

Dedi ve daireye girdi. Demir atladı söze

"Ben kullanayım istersen"

Dedi Cenk'e bakarak.

"Olur kardeşim farketmez"

Arabaya binmiştik uzun süredir çalan sıkıcı şarkıyı bölmüştü sözlerim.

"Of bu ne ya? Yeminle uyuycam az kaldı! Cenk değiştirsene şunu"

"Ya güzelim ne bulim sana bu saate?"

"AA dur şuradan usb kablosunu ver telefonumu bağlıycam."

"Allahım neyle uğraşıyoruz ya"

"Söylenme bana"

"Tamam bişe demedik. Al"

Kabloyu telefonuma bağlayıp hoşlandığım ilk şarkıya dokundum.

~Nar çiçeğim.. ~

Aynada takılı kalan gözlerim Demir'in bakışlarına haps olmuş gibiydi.
Kitlenen trafikte yarı karanlık olan etrafı aydınlatan araba ışıkları ve sokak lambalarını incelerken bir yandanda mırıldanıyordum.

"Müziği kapatabilir misin?"

Soğuk ve düz sesiyle konuşan Demir'di.

"Başka bişeymi açayım heptenmi kapatayım?"

"Öbürüne sıkıcı dedinde buda ondan beterdi daha hareketli bişey açsan¿"

Ufak bir göz devirdikten sonra operasyondan önce dinlediğim şarkılardan birini açtım.

~ Alev Alev 🔥 ~

Şarkının ilk nakaratları arabanın içinde yankılanırken Cenk arkasına döndü.

"Oha piskopat bu ne? Bide ezberlemiş ya"

"Napim gaz veriyor :)"

"Valla deli ya.."

Sonunda mekana gelmiştik. Arabadan inmeden küçük bir kız çocuğunu korumak ister gibi bana sayısız nasihat vermiş binbirkere dikkatli olmamı söylemiştiler. En sonunda dayanamayıp nefesimi dışarı bıraktım.

"Öf Bi susun ya karşınızda niloya yok. Siz ne eğitim aldıysanız bende aynısını aldım. Ayrıca görevi başaramayacak olsam seçilmezdim. Şimdi beni uyarmayı bırakında siz kendinize dikkat edin."

"Tamam yavrum atarlanma hemen. Biz kendimizi Bi şekilde koruruz biliyorsun ama aklımız sende napalaım? Dikkat et"

Arabadan inen Demir kapımı açmış arkamdan yavaşça hareket etmeye başlamışlardı. Ben mekana giriş yaparken üstümü aramak için yaklaşan iki şerefsize öldürücü bakışlar atıp uzak durmaları için sinyaller çakmışlardaki adamlar gerilediler.

Sessli, basık, boğucu bir mekandı.
İleride koltuklar ve kızlarla eğlenen erkekler vardı. Dişiliğimi konuşturma vaktiydi. Görev önemliydi. Karşımda iki kızla delicesine eğlenen tipsize baktım. Cenk oturduğum bar tabüresinden yanıma yaklaşıp sadece benim duyabileceğim şekilde konuşmaya başladı.

GÖK GİRSİN KIZIL ÇIKSIN / ARA VERİLDİ. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin