Aylardır yüzünü göremediğim dostum karşımda duruyordu. Özlemiştim.
Yüzünün her hattını, bakışlarını, gülüşünü hatta Turan gözlerini bile özlemişim.."Dilan'ım dostum nerelerdeydin sen"
"Geldim işte dostum,yüzün gülsün be"
"Yaralarım ağır, varsın olsun be"
Bir şarkının cümlelerini şakalaşarak söylerken bir yandanda sarılıyorduk.
O sırada içeri giren Cenk, Demir ve tanımadığım bir sürü özel hareketçı bize bakıyordu.
"özledim Ezgi.. İyimisin bişey yaptımı o adi sana"
"İyim Cenk merak etme siz nasılsınız"
"İyiyiz bişeyimiz yok. Hadi çıkalım burdan."
"Tamam"
Bedenimi kolları altına almış saçlarımla oynuyordu. Seviyordum onu masumdu..
Birkaç saat sonra bir evin önünde durmuştuk. Dilan acil bir işi olduğunu söyleyip yanımızdan ayılmıştı.
"Burası artık seninde evin Ezgi"
"Bura kimin eviki"
"Benim"
Dedi, durdu ve devam etti.
"Birde senin."
"Ya Cenk rahatsızlık vermiyim ben, hem bana hazırlattıkları ev varya oraya giderim ben."
"Ezgi ağzının ortasına geçiririm tuvalet terliğini! Kes sesini bir süre benle kalıyorsun."
"Tamam reis niye bağrıon alla allaa"
"Sus! Eşyaların odanda, odanda koridorun sonunda. Git üstünü felan değiştir. Odanda banyo var zaten"
"Tamam sağol."
Dedim ve saçlarını karıştırarak ilerledim yanından.
Gardırobu açtığımda eşyalarımın burda olduğunu gördüm. Yani bana hazırlanan eşyaları. Bir pijama takımı seçtim ve banyoya doğru ilerledim.
**
Saçlarımı biraz kurutmuş şimdide tarıyordum. Üzerime geçirdiğim pijamayla gayet rahattım. Saçlarımı yeteri kadar düzene soktuğumda uğraşmayı bıraktım.
Çalan kapıya onay verip Cenk 'in içeri girmesini bekledim.
"Müsait misin güzelim?"
"Gel bitanem"
"Saçlarını koklıycam gel buraya"
"Tamam şapşal geliyorum"
Yanına gidip sıkıca sarılmıştım. Kafam göğsünde çenesi alnıma değiyor ve burnu saçlarımda..
Onun yanında kimsenin yanında olmadığım kadar rahattım. Çünkü bana zarar veremeyen biriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖK GİRSİN KIZIL ÇIKSIN / ARA VERİLDİ.
ActionPOLİS ÖZEL HAREKAT komiseri EZGİ KARA 'nın hikayesi.. Aspanda Bürküt, Jerde Kökbörü bol ! Gökyüzünde Kartal, yerde BOZKURT ol.. 🇹🇷 08.08.2021 #kız 13,1 bin hikayeden 2. Olmuştur. 09.08.2021 #polisözelharekat Sıralamada 1. Olmuştur. 09.08.2021 #bo...