BÖLÜM - 7

3.4K 132 23
                                    

"Ezgi asabilik yapmana gerek yok. Sana dokunmak gibi bir niyetim olsa şuan benim olurdun. Durda yarana bakıyim"

"Ölsemde dokundurtmam, geri çekil benim yaralarım seni ilgilendirmez."

"Of napıyosan yap banyoda dolapta eşyalar var halledersin"

Yanından ayrılıp tekrar banyoya girdim kapımı örtme gereği duymamıştım. O da kapıya yaslanmış beni izliyordu, bunu kanayan yere pansuman ederken baktığım aynadan fark etmiştim. Bişeyler vardı. Bu adamda çözemediğim birşeyler var. Garip ve tutsak edici şeyler..

"İzleme işin bittiyse gidermisin?"

"Ezgi ne oluyor? Ne yaptım ben?"

"Beni kaçırıp burda zorla tutman yeterince iyi bir sebep değil mi?"

"Değil. Bundan başka bişey var. Ne oldu?"

"Başka bişe yok. Çık. odaya geçip dinlenicem ben."

"Tamam ben aşağdayım bişey olursa haber ver"

Odaya geçip yatağa uzandım. Ve yorgunluktan kapanan gözlerime izin verip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

**

"Tamam kız benle merak etme başkan, ne zaman getireyim?"

"Tamam başkan Cuma günü görüşürüz"

Baran'ın sesiyle uyanmıştım. Yan odada telefonla konuşuyordu fakat ben sesini net bir şekilde duymuştum.
Bugün günlerden salı olmalıydı ve belliki Cuma günü birşey olacaktı. Ne toplayabiliyorsam alıp Cuma gününe kadar burdan gitmem gerek.

Kapıyı açtığımda önümde dikilen Baran anlamsız bakışlar atıyordu bana.

"Ne bakıyorsun?"

"Bakmakta suç arkadaş. Karnın açmı bişeyler aldırıyımmı?"

"İstemez."

"Ezgi ne oluyor? Anlaştığımızı düşünüyordum"

"Yok bişe başım ağrıyor sadece"

"Sen nereye gittiğimi söylemediğim içinmi kızgınsın bana?"

He amk burda beni kaçırmışsın evinde esir tutuyorsun gidip nereye gittiğini söylemek için sinirlenicem sana ya sabır yaaa.. Biraz oyun oynamaktan zarar gelmez Baran efendi.. ;)

"AA aklına gelebilmişiz ¿ Neyse ya banane ne yapıyorsan yap"

"Ezgi yapma Allah aşkına ergenmisin sen bu tavırlar ne?"

"Ergen? He kıskanmak ergenlik oluyor yani"

"Oof tamam güzelim özür dilerim. Bir daha yalnız bırakmıycam seni söz"

"Söz mü?"

Dedim sanki gerçekten üzülmüşüm gibi yaparak.

"Söz"

Dedi gözlerinin içindeki ışıkları yakarak.

Kafamı göğsüne çekip sol yanına bastırdı beni. Burdan çıkınca bedelini ödeyecekti ama içimde bişeylerin kıpırdamasını sağlamıştı ençokta buna yanıyordum. Saçı sakalı bir birine karışık olsada çekici bir tipi vardı. Kalkıpta bir teröriste aşık olamazsın EZGİ! Kendine gel!

Kokusunun daha fazla beni içine çekmesine izin vermeden ileri doğru ittim iri yarı bedenini.

"Ne oldu?"

Dedi, sorgulayıcı bakışlarla.

"Hiç öyle"

"Baran ben dışarı çıkmak istiyorum. En azından seninle"

GÖK GİRSİN KIZIL ÇIKSIN / ARA VERİLDİ. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin