Sevgili okurlarım merhabalar. Bu Jinkook hikayemi bekleyenleriniz var biliyorum, kurguyu oturtmak ve yazımını tamamlamak için uğraşıyorum merak etmeyin. Sizleri seviyorum. :)
--------------------------------------------
Jin (33), bir ambalaj firmasında satış sorumlusu olarak çalışmaktadır. Ofiste herkesle iyi anlaşabilen, gerektiğinde mesaiye kalan çalışkan ve güler yüzlü bir çalışandır. Her gün aynı yollardan geçerek gittiği iş yerinde sürekli aynı işleri yapıyordur. Her gün aynı bilgisayarın başında oturuyor, aynı kahveyi içiyordur. İşinden iyi kazanıyordur ve halinden memnundur. Yine de içten içe hayatındaki monotonluktan bunaldığını hissetse de hayatında değişiklik yapabilecek kadar cesur biri değildir. Alışkanlıklarından kolayca kopamayan biri olması da onu engelleyen şeylerden biridir. Bu nedenle elindekilerle yetinmeye ve monoton bir şekilde yaşamaya devam etmektedir.
Jungkook (23), babasını ve annesini erken yaşlarda kaybetmiştir ve bu yüzden hayat onun için hep bir mücadele olmuştur. Çocukluğunda yaşadığı bazı olaylar, onu hayatta sürekli bir şeyler için savaşmaya itmiştir. Güçlü olmak ve asla yılmamak onun doğasında vardır. Bu nedenle para kazanabilmek için erken yaşlarda yeraltı dövüşlerine katılır, buralarda kendini ispatlamaya çalışır ve başarır da. İyi bir dövüşçüdür ve saygı görüyordur. Hayatta kalabilmek için en iyi yapabildiği şeyi yapmaya devam etmek zorundadır: dövüş. Ancak hayatında bir şeylerin eksikliğini çektiğinin farkına varması onu düşündürecek ve hayatındaki birçok şeyi sorgulamasına neden olacaktır.
Birbirinden oldukça farklı hayatların içinde sıkışıp kalmış bu iki insan karşılaşırsa ne olur? İkisi de eksikliğini çektiği şeylerin farkında vardığında, birbirlerinde bu eksiklikleri tamamlayabilecekler midir?
Biri karanlık, diğeri aydınlık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim(le) Ol 🔞
FanfictionBir yanda sakin ve monoton bir hayat yaşayan, güler yüzlü ve tatlı ofis çalışanı Jin. Diğer yanda başı beladan kurtulmayan ve tehlikenin ta kendisi olan Jungkook. Jin gündüz, Jungkook ise gece. Peki bu iki hayat kesişirse ne olur? Gece ve gündüz bir...